Το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα Ιστοεξερευνήσεις
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Χαρούλα Αγγελή-Βαλανίδη Πανεπιστήμιο Κύπρου
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Road 10 0 m Men u AΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΤΕ, Eργαστήριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Ιστοεξερευνήσεις: Αξιοποιώντας το Διαδίκτυο στην τάξη
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Road 10 0 m Men u AΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΤΕ, Eργαστήριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα Ιστοεξερευνήσεις Κυπαρισσία Παπανικολάου Eπ. Καθηγήτρια Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών μαθημάτων
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
1 Road 10 0 m Men u Γιάννης Ρες Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Δημιουργία σεναρίου.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη Με ποιους τρόπους μπορούμε να οργανώσουμε και να κατευθύνουμε τη δραστηριότητα των μαθητών στη διάρκεια αναζήτησης υλικού στο Διαδίκτυο προς το ουσιαστικό, το χρήσιμο, το αξιόλογο με βάση συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους; Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Προσέγγιση Ιστοεξερευνήσεων (WebQuest) Μία Ιστοεξερεύνηση αποτελεί ένα σενάριο κατευθυνόμενης διερεύνησης που χρησιμοποιεί πηγές από τον Παγκόσμιο Ιστό και μια αυθεντική αποστολή για να κινητοποιήσει τους μαθητές να διερευνήσουν ανοιχτά ερωτήματα, να επεκτείνουν την προσωπική τους εμπειρία, και να συμμετέχουν σε ομαδικές εργασίες Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερευνήσεις: σκοπός Διευκολύνουν τον εκπαιδευτικό στο σχεδιασμό μαθημάτων ορίζοντας τα συστατικά στοιχεία & τη δομή τους Οριοθετούν τη δραστηριότητα των μαθητών –συχνά ομαδική-, να εστιάζουν στη χρήση της πληροφορίας παρά στην απλή αναζήτησή της Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερευνήσεις: στόχοι Διδακτικοί / μαθησιακοί στόχοι Δεξιότητες πληροφοριακού εγγραμματισμού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερευνήσεις: δομικά στοιχεία Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά Πρωτότυπο σενάριο Επιλογή Πηγών από Διαδίκτυο Ομαδική εργασία με ανάθεση ρόλων Περιγραφική Αξιολόγηση Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Κρίσιμα σημεία στο σχεδιασμό Ιστοεξερευνήσεων Η εκπαιδευτική αξία του έργου: με στόχο τη διαθεματικότητα Η προσωπική αξία για τους μαθητές Οι προτεινόμενες πηγές στο Διαδίκτυο να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της δραστηριότητας και στο επίπεδο των μαθητών Οι δυνατότητες πρόσβασης και διαθεσιμότητα πληροφοριακού υλικού Οι χρονικές απαιτήσεις του έργου / έκταση θέματος Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Επιλέγοντας πηγές για τους μαθητές... Η επιλογή των προτεινόμενων πηγών πρέπει να γίνεται με άξονες: Περιεχόμενο : Να περιλαμβάνουν θέματα σχετικά με τη δραστηριότητα των μαθητών Το υλικό τους να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των μαθητών Η παρουσίαση των θεμάτων να είναι ενδιαφέρουσα και ελκυστική για τους μαθητές Μορφή (σχεδιασμός site) Η πολυπλοκότητά τους να ανταποκρίνεται στις δεξιότητες πλοήγησης των μαθητών Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Περιγραφική Αξιολόγηση (Rubrics) ορίζει βασικά κριτήρια αξιολόγησης των επιδιωκόμενων στόχων με ακριβείς περιγραφές των διαβαθμίσεων της κλίμακας αξιολόγησης Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Πίνακας Περιγραφικής αξιολόγησης παρουσιάσεων μέσω υπολογιστή Πολύ Καλή Καλή Μέτρια Ανεπαρκής Στόχοι Οι στόχοι της παρουσίασης είναι ξεκάθαροι για το κοινό στο οποίο απευθύνεται Οι προδιαγραφές & οι στόχοι της παρουσίασης είναι σε μεγάλο βαθμό ξεκάθαροι για το κοινό που απευθύνεται Περιορισμένος αριθμός στόχων δεν επιτεύχθηκε πλήρως Αρκετοί στόχοι δεν επιτεύχθηκαν πλήρως Περιεχόμενο Κάλυψη θέματος σε βάθος με ανάδειξη των σημαντικών σημείων και παροχή κατάλληλων πηγών. Πολύ καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών. Καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών αλλά υπάρχουν 1-2 λάθη στην τεκμηρίωση. Περιορισμένο περιεχόμενο/πηγές ή αρκετά λάθη στην τεκμηρίωση. Οργάνωση Καλά δομημένο υλικό με τη χρήση κατάλληλων επικεφαλίδων, συνδέσμων και ομαδοποίηση σχετικού υλικού. Χρησιμοποιεί επικεφαλίδες & συνδέσμους για την δόμηση του υλικού, αλλά υστερεί στη συνολική οργάνωση των θεμάτων Λογική οργάνωση περιεχομένου στο μεγαλύτερο μέρος Δεν υπήρχε καθαρή ή λογική δομή παρά μόνο πολλά επιμέρους γεγονότα Τεχνικά Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι εξαιρετική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι ικανοποιητική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι μέτρια ή/και κάποιες συνδέσεις μη λειτουργικές …. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Δραστηριότητα ‘Αξιολόγηση Ιστοεξερευνήσεων ’ Δραστηριότητα ‘Αξιολόγηση Ιστοεξερευνήσεων ’ Μελέτη δομής και σκοπού διαφορετικών πεδίων Ιστοεξερευνήσεων - το Διαδίκτυο (‘The Internet’) http://www.scs.sk.ca/edf/info/gpa9/Internet%20WebQuest.htm#top ‘Κακόβουλο λογισμικό’ (‘Malicious Code, A WebQuest about viruses, worms, and Trojan Horses’) http://www.purplenote.com/mcode Αξιολόγηση Ιστοεξερευνήσεων σε ομάδες με Ειδικούς-Πληροφορικής & Παιδαγωγό Περιγραφική Αξιολόγηση Ιστοεξερευνήσεων Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

…μετά τη δραστηριότητα ας δούμε τι αναγνωρίσατε… …μετά τη δραστηριότητα ας δούμε τι αναγνωρίσατε…. ή Συνέχεια παρουσίασης Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση Εισαγωγή Στην Εισαγωγή (Introduction) παρουσιάζεται η κεντρική ιδέα του σεναρίου με έναν πρωτότυπο τρόπο ...  Οδηγίες ορίζει τη ‘σκηνή’, το πλαίσιο του σεναρίου, επισύρει την προσοχή των μαθητών και τους καλεί να προβληματιστούν στα θέματα και ερωτήματα του σεναρίου, παρέχει γενικές πληροφορίες σχετικές με το θέμα του σεναρίου Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση για το Διαδίκτυο http://www. scs. sk Ιστοεξερεύνηση για το Διαδίκτυο http://www.scs.sk.ca/edf/info/gpa9/Internet%20WebQuest.htm#top Οι μαθητές καλούνται (α) να υποστηρίξουν μία τοπική επιχείρηση να πείσει απομακρυσμένους πελάτες της, οι οποίοι δεν γνωρίζουν και φοβούνται τις επιπτώσεις της τεχνολογίας, να χρησιμοποιήσουν το Διαδίκτυο στην μεταξύ τους συνεργασία. (β) να διερευνήσουν και να ετοιμάσουν μια παρουσίαση για διάφορες όψεις του Διαδικτύου και του Παγκόσμιου Ιστού. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση για το ‘Κακόβουλο λογισμικό’ (‘Malicious Code, A WebQuest about viruses, worms, and Trojan Horses’) http://www.purplenote.com/mcode/introduction.htm πραγματικό σενάριο ‘επίθεσης’ ιού σε υπολογιστή μέσω ηλ. ταχυδρομείου με μία σύντομη αναφορά στο ρόλο και την καταστροφική λειτουργία των ιών θέτει τα πρώτα ερωτήματα ‘ποιος θα μπορούσε να είναι τόσο κακόβουλος ώστε να αναπτύσσει τέτοιου τύπου λογισμικό; μόνο για να δημιουργεί προβλήματα;’ Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση Εργασία ή Αποστολή (Task) ο ρόλος των μαθητών στο σενάριο και ορίζεται η εργασία που πρόκειται να αναλάβουν  Οδηγίες θέτει το σκοπό της εργασίας των μαθητών, ενημερώνει του μαθητές για το έργο τους, περιγράφει με λεπτομέρεια τα αναμενόμενα προϊόντα της εργασίας των μαθητών και τα διαθέσιμα εργαλεία/πηγές για την πραγματοποίησή τους. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

η εργασία των μαθητών θα επικεντρωθεί Ιστοεξερεύνηση για το Διαδίκτυο http://www.scs.sk.ca/edf/info/gpa9/Internet%20WebQuest.htm#top η εργασία των μαθητών θα επικεντρωθεί (α) σε ιστορικά στοιχεία για το Διαδίκτυο, (β) στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του, καθώς και (γ) σε θέματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση Διαδικασία (Process)  Οδηγίες περιγράφει βήμα προς βήμα, τι θα πρέπει οι μαθητές να κάνουν για να ολοκληρώσουν την εργασία τους, περιγράφει τον τρόπο οργάνωσης των μαθητών, τις φάσεις ατομικής-ομαδικής εργασίας & στόχους τους, προτείνει και σχολιάζει πηγές προς διερεύνηση υποστηρίζοντας κάθε βήμα της εργασίας των μαθητών. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Προτείνονται οι ακόλουθες ομάδες εργασίας: Ιστοεξερεύνηση για το ‘Κακόβουλο λογισμικό’ http://www.purplenote.com/mcode/ Προτείνονται οι ακόλουθες ομάδες εργασίας: To ‘Θηριοτροφείο’: πληροφορίες για ιούς Οι ‘Ένοχοι’ (The Culprits): παιχνίδι ρόλων για το προφίλ των δημιουργών ιών H ‘Άμυνα’ (The Defense): θέματα προστασίας από ιούς To ‘Κόστος’ (The Cost): θέματα κόστους προφύλαξης από κακόβουλο λογισμικό – μελέτη περίπτωσης μικρής εταιρίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση Αξιολόγηση (Evaluation) Περιγράφει τρόπος αξιολόγησης των στόχων του μαθήματος και τα κριτήρια αξιολόγησης της δράσης των μαθητών και των προϊόντων της. Προσέγγιση της περιγραφικής αξιολόγησης (rubrics) Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση για το Διαδίκτυο http://www. scs. sk Ιστοεξερεύνηση για το Διαδίκτυο http://www.scs.sk.ca/edf/info/gpa9/Internet%20WebQuest.htm#top Αξιολόγηση σε δύο επίπεδα: περιγραφική αξιολόγηση την οποία συμπληρώνουν ο καθηγητής και οι μαθητές για τον εαυτό τους και τους συμμαθητές τους – η τελική βαθμολογία κάθε μαθητή αποτελεί το μέσο όρο των προηγούμενων αξιολογήσεων, συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές για (α) επίδοση σε δεξιότητες συνεργασίας και (β) αξιολόγηση συνεισφοράς μελών της ομάδας από κάθε μέλος της ομάδας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση Συμπέρασμα (Conclusion) Συνοψίζει τους στόχους του σεναρίου και τους τρόπους με τους οποίους επιτεύχθηκαν.  Οδηγίες συνοψίζει τη μαθησιακή εμπειρία, επιτρέπει τον αναστοχασμό στη διαδικασία που ακολουθήθηκε, θέτει ανοιχτά ερωτήματα προς διερεύνηση πιθανά στο μέλλον, προκαλεί τον προβληματισμό για την αξιοποίηση πληροφοριών-γνώσεων που αποκόμισαν σε διαφορετικές καταστάσεις Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση για το ‘Κακόβουλο λογισμικό’ http://www. purplenote Ιστοεξερεύνηση για το ‘Κακόβουλο λογισμικό’ http://www.purplenote.com/mcode/ συνοψίζονται γενικά συμπεράσματα για το ρόλο και τις επιπτώσεις του κακόβουλου λογισμικού και διατυπώνονται γενικά ερωτήματα για την προστασία και το μέλλον για περαιτέρω προβληματισμό. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση Σελίδα καθηγητή (Teacher page) Η σελίδα καθηγητή απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που πρόκειται να εφαρμόσουν την Ιστοεξερεύνηση. Περιλαμβάνει θέματα, συμβουλές, και οδηγίες οργάνωση και εφαρμογή του σεναρίου στην τάξη, ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, και αξιολόγηση των επιδιωκόμενων στόχων. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Κατασκευάζοντας Ιστοξερευνήσεις … ως ένα φύλλο εργασίας σε κειμενογράφο … ως μια υπερμεσική παρουσίαση με υπερσυνδέσμους προς τα διαφορετικά πεδία της Ιστοεξερεύνησης επιτρέποντας την ελεύθερη πλοήγηση … με λογισμικό παρουσιάσεων … ως δικτυακό τόπο … ως ιστολόγιο QuestGarden http://questgarden.com/: περιβάλλον ανάπτυξης και διαμοιρασμού Ιστοεξερευνήσεων Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

των εκπαιδευτικών οι κοινότητες… Άτυπες κοινότητες εκπαιδευτικών που διαρκώς αναπτύσσουν και ανταλλάσσουν Ιστοεξερευνήσεις και εμπειρίες από την εφαρμογή τους στην τάξη WebQuest.org http://webquest.org QuestGarden http://questgarden.com/ WebQuest Locator για Επιστήμη και τεχνολογία (Science and Technology) http://www.gecdsb.on.ca/d&g/DP/locatori.asp WebQuest.com, celebrating the best in WebQuests http://www.bestwebquests.com/ Help teachers use the Internet effectively: http://www.internet4classrooms.com/on-line_quest.htm Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Δραστηριότητα ΙΙ ‘ Κατασκευή Ιστοεξερεύνησης’ Δραστηριότητα ΙΙ ‘ Κατασκευή Ιστοεξερεύνησης’ Εναλλακτικές μορφές Ιστοεξερευνήσεων: μελέτη - σχολιασμός “Κακόβουλο λογισμικό” http://www.purplenote.com/mcode “Κάτι από το παρελθόν και το παρόν....” http://filologika.Blogspot.com/ Κατασκευή - δημοσίευση Ιστοεξερεύνησης Αναζήτηση Ιστοεξερευνήσεων για Πληροφορική σε σχετικές πηγές Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)