Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Pocket.ERP The ultimate solution for the mobility user.
'Το Office 365 για μεγάλες επιχειρήσεις
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Μετάβαση από BPOS σε Office 365 για υπάρχοντες πελάτες του BPOS
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services.
ANTISPAM ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΣΑΡΗΣ.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Microsoft Exchange Server Τι είναι ο Exchange Ο Exchange Server χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( service).
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου.  Αποτελούνται από άτομα που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και επικοινωνούν. Τα άτομα αυτά όμως είναι γεωγραφικά διάσπαρτα.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager.  e-Business Startup από τη SiEBEN  Κόστος υλοποίησης  Οφέλη για την επιχείρηση  Επίλογος.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο «Αντιμετώπιση των συχνότερα εμφανιζόμενων προβλημάτων» Εισηγητής: Τσοπουρίδης Γεώργιος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών.
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Εξοικονόμηση χρόνου - μείωση κόστους με σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις και ευελιξία! Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα της επιχείρησης μου
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
: Διαφορετικά σημεία πώλησης, ένα μηχανογραφικό, καθόλου εξοπλισμός Περικλής Φαραός Διευθύνων Σύμβουλος PF MyLifePartners 27/3/2015Microsoft Hellas " The.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Ταχύτητα Κόστος Παγκόσμια πρόσβαση Ευκολία ή Βολικότητα Ασφάλεια και Αξιοπιστία.
Η αξία του digital Μανώλης Μαρσέλλος insurancemarket.gr
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Προετοιμασία πριν την κρίση
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15

Ο ταξιδιωτικός οργανισμός Imagination Travel & Holidays ιδρύθηκε το 1989 με σκοπό την παροχή τουριστικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Ο στόχος της εταιρείας μας είναι : Να πραγματοποιούμε ΣΩΣΤΑ & ΥΠΕΥΘΥΝΑ τα ταξίδια που ονειρεύεστε. Με σεβασμό στις νέες τεχνολογίες και ακολουθώντας τις γρήγορες εξελίξεις της εποχής που ζούμε, τελειοποιούμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας, ώστε να παραμένουμε πρώτοι στην προτίμησή του ταξιδιωτικού κοινού. Απασχολούμε 12 μόνιμους εργαζόμενους και 3 εποχιακούς εργαζόμενους. 300 πρακτορεία σε όλη την Ελλάδα επιλέγουν τις υπηρεσίες μας για τους πελάτες τους.

Imagination Travel Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ήταν η επικοινωνία Άξονες επικοινωνίας • Εσωτερική επικοινωνία • Επικοινωνία με τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό • Επικοινωνία με τους πελάτες – ταξιδιώτες μας

• Γραμματοκιβώτια διάσπαρτα σε διάφορους προσωπικούς υπολογιστές και όχι αποθηκευμένα σε μια κεντρική περιοχή • Ανεπαρκής αποθηκευτικός χώρος στο server. • Περιορισμοί ως προς το μέγεθος των συνημμένων εγγράφων- μηνύματα • Σημαντικές καθυστερήσεις στην παράδοση των s • Έλλειψη διαχείρισης mailboxes, calendars και tasks.. • Αδυναμία συγχρονισμού με κινητά τηλέφωνα.. • Αδυναμία λήψης αντιγράφων ασφαλείας των mailboxes των χρηστών. • Δεν υπήρχε εγγυημένη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας Το κυριότερο σημείο ήταν Η σημαντική απώλεια παραγωγικού χρόνου

Λύση / Οφέλη Η Λύση Με τη βοήθεια του συνεργάτη μας Office Line ενεργοποιήσαμε την υπηρεσία Exchange Online της Microsoft Τα Οφέλη για την εταιρία μας • Έχουμε μια απλή και οικονομικά αποδοτική cloud-based λύση, χωρίς επιπρόσθετες επενδύσεις εξοπλισμού storage και server. • Έχουμε πλέον δυνατότητες αλληλογραφίας υψηλού επιπέδου, αξιόπιστες και ασφαλείς χωρίς επιπρόσθετο κόστος για anti spam και antivirus. • Η επικοινωνία προς τους πελάτες μας είναι πιο άμεση και πιο «επαγγελματική» με τη βοήθεια του ημερολογίου, των επαφών και των εργασιών.

Λύση / Οφέλη • Οι εργαζόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με τους συναδέλφους και τους εξωτερικούς συνεργάτες, όπου και να βρίσκονται και μέσα από κινητά τηλέφωνα αυξάνοντας ‘έτσι σημαντικά την παραγωγικότητά τους • Οι εργαζόμενοι μπορούν να εντοπίσουν εύκολα τις λίστες επαφών τους και με τη λειτουργία εργασιών να ενημερώνουν τους άλλους χρήστες σχετικά με τις δραστηριότητές τους. • Μέσα από την κονσόλα διαχείρισης μπορούμε να διαχειριζόμαστε με ευκολία όλες τις δυνατότητες της υπηρεσίας. • Εύκολη υλοποίηση που ολοκληρώθηκε σε ένα Σαββατοκύριακο Τα Οφέλη για την εταιρία μας Η Λύση Με τη βοήθεια του συνεργάτη μας Office Line ενεργοποιήσαμε την υπηρεσία Exchange Online της Microsoft

Λύση / Οφέλη Το σημαντικότερο για την εταιρία μας είναι ότι Εργαζόμαστε με αναβαθμισμένες & πιο ευέλικτες υπηρεσίες χωρίς να χρειαστεί να αυξήσουμε το κόστος μας. Η Λύση Με τη βοήθεια του συνεργάτη μας Office Line ενεργοποιήσαμε την υπηρεσία Exchange Online της Microsoft

Create admin account Login to Management Portal Register Domain Name Create users and mail aliases Migrate Users Mailboxes to Cloud Up ‘n Running from Exchange On Line Services Υλοποίηση Exchange Online με τον συνεργάτη μας Office Line

Ευχαριστώ πολύ