Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 CRM Δυνατότητες και Δοκιμή

2 Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας και συντήρησης του εξοπλισμού αυτού ανήκει στην επιχείρηση. Η επιχείρηση προμηθεύεται το λογισμικό Soft1 με άδειες χρήσης και το εγκαθιστά στο δικό της εξοπλισμό. Η επιχείρηση είναι συνολικά υπεύθυνη για τη λειτουργία, συντήρηση και διαχείριση του μηχανογραφικού συστήματος (π.χ. για αναβαθμίσεις της εφαρμογής, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας κλπ). Λειτουργία ASK: Με το μοντέλο ASK, το λογισμικό Soft1 και τα εταιρικά δεδομένα εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Με την υπηρεσία αυτή, η επιχείρηση καταβάλλει το τίμημα χρήσης (ετήσια συνδρομή) αποκλειστικά για το χρονικό διάστημα που χρησιμοποιεί το λογισμικό. Με την άδεια χρήσης του προγράμματος, η επιχείρηση αποκτά ταυτόχρονα και τις αναβαθμισμένες εκδόσεις του λογισμικού. Η συνδρομή ανανεώνεται, κάθε φορά για διάστημα ενός έτους. Λειτουργία στο Cloud: Η SoftOne έχει τη συνολική ευθύνη λειτουργίας των εφαρμογών Soft1 σε cloud εξοπλισμό που διαθέτει η ίδια και η επιχείρηση χρησιμοποιεί το λογισμικό ως συνδρομητική υπηρεσία. Το τίμημα της συνδρομής περιλαμβάνει και πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρει η SoftOne, όπως λειτουργία 24×7, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, διαχείριση βάσης δεδομένων κλπ. Για τη λειτουργία των εφαρμογών αξιοποιείται η προηγμένη public cloud πλατφόρμα Microsoft Windows Azure

3 Χαρακτηριστικά CRM Συγχρονισμός με όλες τις γνωστές εφαρμογές και cloud υπηρεσίες εφαρμογών γραφείου (Microsoft Office, Gmail, Microsoft Office 365) για εισαγωγή επαφών, δραστηριοτήτων και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Διαχείριση καθημερινών εργασιών όπως τηλεφωνικές κλήσεις, συναντήσεις και emails Ολοκληρωμένη διαχείριση επαφών και λογαριασμών. Διαχείριση leads και μετατροπή σε ευκαιρίες πώλησης. Πλήρης διαχείριση ευκαιριών πώλησης. Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος πώλησης. Αναλυτική παρακολούθηση δραστηριοτήτων πωλητών. Δημιουργία καταστάσεων υφιστάμενων και υποψηφίων πελατών. Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικών ενεργειών. Υποστήριξη πολλαπλών τύπων προωθητικών ενεργειών. Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών. Σχεδίαση ερωτηματολογίων και διαχείριση απαντήσεων. Αναλυτική παρακολούθηση κάθε επικοινωνίας με πελάτη, ανεξαρτήτως μέσου (τηλέφωνο, fax, email, SMS κλπ.). Παρακολούθηση ιστορικού προσφορών και δημιουργία νέας προσφοράς βάσει αντίστοιχης προγενέστερης. Ευέλικτη καταγραφή και αξιοποίηση όλων των στοιχείων για τη διαχείριση της ευκαιρίας πώλησης (στάδια πώλησης, ανταγωνισμός, συστάσεις, συνεργάτες, πόροι, συμμετέχοντες, εκτιμώμενος χρόνος και έσοδα, πιθανότητα επιτυχίας κλπ.).

4 Εξελιγμένα χαρακτηριστικά CRM Αυτοματισμοί προώθησης πωλήσεων: Η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών με σκοπό την υποστήριξη του marketing. Για παράδειγμα, καθώς εισέρχονται συγκεκριμένες προοπτικές πώλησης, το σύστημα μπορεί να αποστέλλει αυτόματα διαφημιστικό υλικό, συνήθως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω κοινωνικών δικτύων, με στόχο να μετατρέψει ένα sales lead σε πελάτη. Αυτοματοποίηση πωλήσεων: Εναλλακτικά, “Sales Force Automation” ή “Sales Force Management”. Η λειτουργία αυτή αυτοματοποιεί διάφορα tasks όπως ο έλεγχος αποθήκης, η επεξεργασία πωλήσεων, η παρακολούθηση αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, καθώς και η ανάλυση των προβλέψεων και των επιδόσεων των πωλήσεων.“Sales Force Automation” Αυτοματισμός contact center: Έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μειώσει τις πτυχές της εργασίας ενός υπαλλήλου του contact center. Η αυτοματοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει προ- ηχογραφημένες απαντήσεις που βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων πελατών, ενώ τα διάφορα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο υπάλληλος, είναι σε θέση να χειριστούν αυτόματα τα αιτήματα των πελατών προκειμένου να μειώσουν τη διάρκεια των κλήσεων και να απλοποιήσουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών. Geolocation: Ορισμένα συστήματα CRM ενσωματώνουν υπηρεσίες location-based έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν προωθητικές ενέργειες βασισμένες στις γεωγραφικές θέσεις των πελατών. Πολλές φορές, οι καμπάνιες αυτές, μπορούν να συνδυάζονται με δημοφιλή apps πλοήγησης και GPS. Η ίδια τεχνολογία μπορεί να αξιοποιηθεί και στην εξεύρεση ευκαιριών πώλησης με βάση την τοποθεσία.

5 Soft1 CRM Express Διαχείριση Συναντήσεων Sales & Marketing Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών Διαχείριση Αποθηκών (έως 3 αποθηκευτικούς χώρους) Διαχείριση Υποκαταστημάτων Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Basic Reporting Tools Δυνατότητα επιλογής 3 επιπλέον modules Web & Mobile εφαρμογές Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal 34€/user

6 Soft1 CRM Business Διαχείριση Συναντήσεων Sales & Marketing Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών Διαχείριση Αποθηκών (απεριόριστοι χώροι) Διαχείριση Υποκαταστημάτων Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Advanced Reporting Tools Customization Tools Διαχείριση Εναλλακτικών Ειδών Διαχείριση Θέσεων Αποθήκευσης Δυνατότητα επιλογής 4 επιπλέον modules Web & Mobile εφαρμογές Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal 73€/user

7 Soft1 Mobile CRM Ο συγκεκριμένος όρος αναφέρεται στη δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα CRM μέσω smartphone και tablet. Πρόκειται για λειτουργικότητα που είναι “must have” για αντιπροσώπους πωλήσεων και επαγγελματίες του marketing, οι οποίοι θέλουν πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών για να μπορούν να πραγματοποιούν συγκεκριμένα tasks, ακόμα κι όταν δεν βρίσκονται στο γραφείο τους. Ένα σύγχρονο mobile CRM δεν θα πρέπει απλά να μεταφέρει τις οθόνες της desktop εφαρμογής στην οθόνη του κινητού ή του tablet, αλλά να προσαρμόζεται στη φιλοσοφία των συσκευών αυτών και να αξιοποιεί τις λειτουργίες της.

8 Ευχαριστω για τον χρόνο σας


Κατέβασμα ppt "CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google