Ημερίδα «Εκπαιδεύοντας (σ)την Κ.ΑΛ.Ο»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η επιστήμη της Διοίκησης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Η έννοια της επιχείρησης
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημερίδα «Εκπαιδεύοντας (σ)την Κ.ΑΛ.Ο» ΤΕΤΑΡΤΗ 27/06/2018 Ημερίδα «Εκπαιδεύοντας (σ)την Κ.ΑΛ.Ο» Γεωργία Μπεκριδάκη Κοινωνιολόγος DOCK – Συνεργατικός Χώρος Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας

Κ.ΑΛ.Ο είναι Ένας εναλλακτικός τρόπος οικονομικής και κοινωνικής οργάνωσης βασισμένος στις αξίες της αλληλεγγύης, της αειφορίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης. Αποτελείται από ένα σύνολο καθημερινών πρακτικών, ζωντανών και δυναμικών όπου η ευημερία των μελών του φορέα και της κοινωνίας υπερτερεί της ευημερίας του ατόμου, όπου το κέρδος είναι μέσο και όχι σκοπός, Στην Κ.ΑΛ.Ο η εμπορική δραστηριότητα γίνεται μέσω της συλλογικής διαχείρισης των πόρων, ενώ παράλληλα πολύ βασικό ρόλο παίζει η δημιουργία του κοινωνικού δεσμού που μετουσιώνει τις σχέσεις σε πιο συμμετοχικές.

Οι μόνιμες εκπαιδευτικές δράσεις Ενημέρωση και παροχή πληροφόρησης σε όλα τα επίπεδα Υποστήριξη εγχειρημάτων (coaching, mentoring) Παρακολούθηση και πρακτική εξάσκηση από κοινού Αποκλειστικά σε ομάδες Ενημέρωση – Εξάσκηση - Αυτονομία

Γνώση Γνωστική προσέγγιση Ρητή Τυποποιημένη Απρόσωπη Παράγεται στην επιστημονική κοινότητα Εφαρμόζεται στην πράξη Σιωπηρή γνώση, άρρητη, Ως εμπειρία / learning by doing Προσωπική Έμφαση στην πρακτική Δεξιότητες Εμφανής στην κοινότητα Κατάλληλο περιβάλλον Συχνή διαπροσωπική επαφή Εμπιστοσύνη Ο συνεργατισμός αναφέρεται σε έναν ομαδικό τρόπο δράσης, οικονομικής και κοινωνικής, των μελών μιας κοινωνικής ομάδας. (Σιφνιώτης, Κ. 1990) Μπορώ να συμμετέχω σε μια ομαδική κοινωνικό-οικονομική δράση αποτελεσματικά παρότι αντιμετωπιζόμαστε με δυσπιστία Μπορώ να συμμετέχω σε μια ομαδική κοινωνικό-οικονομική δράση

Έκθεση χαρτογράφησης οικοσυστήματος Κ.ΑΛ.Ο 2017-2018 ( Υπουργείου ) Έλλειψη ευαισθητοποίησης Έλλειψη παράδοσης στη συνεργασία Προκλήσεις για την ανάπτυξη πεδίου Κ.ΑΛ.Ο Ενώ το μορφωτικό επίπεδο των ηγετικών στελεχών της ΚΑΛΟ είναι υψηλό (41 τοις εκατό έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα), τους λείπει κατάρτιση που είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην επιχειρηματικότητα, είτε στο στάδιο της έναρξης είτε μετά την ίδρυση των φορέων της ΚΑΛΟ. Έλλειψη δεξιοτήτων και γνώσης, συμπεριλαμβανομένων των (εσωτερικών) επικοινωνιακών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων και επίλυσης διαφορών. Αναγκαιότητα για εκπαίδευση και κατάρτιση με έμφαση τόσο στις επιχειρηματικές γνώσεις όσο και σε δεξιότητες που άπτονται των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της Κ.ΑΛ.Ο όπως στην οριζόντια διοίκηση και διακυβέρνηση, λήψη αποφάσεων.

Σε μόνιμη βάση Τι; • Λειτουργία καθημερινού infopoint, συναντήσεις με όλη την ενδιαφερόμενη ομάδα, παροχή διαγνωστικής μελέτης, εντοπισμός θεμάτων/ ελλείψεων / δυνατών σημείων (σχέση με την Κ.ΑΛ.Ο, θεωρία αλλαγής, επιχειρηματικός σχεδιασμός, οργανωτικό στάδιο ) Υπηρεσία coaching και mentoring , δουλειά από κοινού οι 2 ομάδες ( Dock + υπό σύσταση/εν ενεργεία ) Λειτουργία Ψηφιακής Βιβλιοθήκης (βιβλία, πτυχιακές, άρθρα, δημοσιεύσεις) Πως; Από κοινού κατανόηση της διαγνωστικής μελέτης, συμφωνία, εντοπισμός σημείων προς ανάπτυξη Από κοινού υλοποίηση του σχεδιασμού τους – δίνουμε μεθοδολογία – εργαλεία Δημιουργία ενός συνεργατικού μαθησιακού περιβάλλοντος Θετική εμπειρία – Χρήσιμο βίωμα για το μέλλον

Σε μη μόνιμη βάση Τι; Σεμινάρια για θέματα νομοθεσίας, οριζόντιας διοίκησης και διακυβέρνησης, κοινωνικού μάρκετινγκ και δικτυώσεων Κοινωνική Αλληλέγγυα Οικονομία στην Ευρώπη: Ένα καινοτόμο παράδειγμα μέσω του προγράμματος της αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης κατάρτισης. Eμπλουτισμός των υφιστάμενων επαγγελματικών περιγραμμάτων (κυρίως στους τομείς της οικονομίας, της διοίκησης, του χρηματοπιστωτικού και του κοινωνικού τομέα) – 3 ενότητες από 30 ώρες η καθεμία ( Κ.ΑΛ.Ο αξίες και αρχές – δημοκρατική διοίκηση – ηθική χρηματοδότηση και πόροι ) Πως; Μαζικά, ανοιχτά σε συμμετοχή, προς μέλη ομάδων κυρίως Συμμετοχική μεθοδολογία, παραδείγματα, ασκήσεις, εργασία σε ομάδες (tailored approach, active training)

Κάποια πρώτα συμπεράσματα από την μέχρι τώρα σύντομη πορεία μας Ηλικίες 25-35 δείχνουν ενδιαφέρον μα και δυσπιστία για την αποτελεσματικότητά της Κ.ΑΛ.Ο σε σχέση με την προσωπική τους εξέλιξη. Μικρή δέσμευση στο πλαίσιο Ηλικίες 36-58 συχνά σε στάδιο ανεργίας τουλάχιστον από το 2012 όπου έχουν χάσει/ξεχάσει επαγγελματικές δεξιότητες/ μόρφωση έχουν ξεχάσει τι έκαναν πριν την περίοδο της ανεργίας (σπουδές/ προϋπηρεσία). Έλλειψη δεξιοτήτων και γνώσης, συμπεριλαμβανομένων των (εσωτερικών) επικοινωνιακών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων και επίλυσης διαφορών, και των γενικών επιχειρηματικών και διαχειριστικών δεξιοτήτων. Αποτιμούμε ως θετικό ότι η πληροφόρηση και η υποστήριξη έρχεται από ομάδα που δρα με συνεργατική οριζόντια δομή όπως επιδιώκουν και οι ενδιαφερόμενοι. Καλλιεργείται εμπιστοσύνη, κοινά προβλήματα, κοινό «ανήκειν».

Προκλήσεις Ο κόσμος που δε γνωρίζει για την Κ.ΑΛ.Ο Ο κόσμος που δε γνωρίζει από βιβλιογραφία, τυπική εκπαίδευση αλλά έχει αναπαραστάσεις για την Κ.ΑΛ.Ο και τους συνεταιρισμούς, μια κοινωνική γνώση/μόρφωση πολύ ισχυρή. Η παρέμβαση στην αντίληψη ή στη διαμόρφωση αντίληψης/κουλτούρας προϋποθέτει να κατανοήσουμε την αντίληψη που ενυπάρχει ήδη (π.χ στερεοτυπική αντίληψη περί έλλειψης κουλτούρας συνεργατισμού) προσπαθώντας να την προκαλέσεις με τρόπο που δε θα αποσταθεροποιήσει τη σχέση «εκπαιδευόμενου-εκπαιδευτή».  

Προτάσεις Τυπική εκπαίδευση Για την παραγωγή γνώσης-Έρευνα: Έμφαση σε έρευνες και στις κοινωνικές επιστήμες - παραγωγή θεωρίας μέσα από τη μελέτη των καθημερινών πρακτικών που αμφισβητούν τον κυρίαρχο τρόπο οργάνωσης οικονομίας-κοινωνίας, με περιγραφικές και επαγωγικές μεθοδολογίες Δημιουργία Ακαδημίας - Ινστιτούτο Κ.ΑΛ.Ο που θα υποστηρίζει την ανάπτυξη του χώρου της Κ.ΑΛ.Ο Μόνιμα προγράμματα εντός του σχολικού περιβάλλοντος σε πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια

Μη τυπική εκπαίδευση   Συμπλήρωση των συναφών επαγγελματικών περιγραμμάτων (curricula) με ενότητες που αφορούν στην Κ.ΑΛ.Ο ή ακόμα διαμόρφωση επαγγελματικών περιγραμμάτων αποκλειστικά για την Κ.ΑΛ.Ο ( IVET, VET, CVET ) Υποστήριξη φορέων Κ.ΑΛ.Ο να αναλάβουν κομμάτι της πληροφόρησης– εκπαίδευσης σε άλλους φορείς: α) συστηματοποιημένη/γειωμένη γνώση μέσα και από την δική τους εμπειρία, β) σχέσεις εγγύτητας εκπαιδευτή-εκπαιδευομένων / συνεργατικό μαθησιακό περιβάλλον γ) δημιουργία κοινότητας μάθησης, ανατροφοδότησης εργαλείων/θεωρίας/πρακτικής δ) δημιουργία κοινωνικού κεφαλαίου που προωθεί τη συλλογική δράση ε) αυτόνομο πλαίσιο λειτουργίας και δυνατότητα προσαρμογής σε πολιτικές πιο κοντά στο πνεύμα της Κ.ΑΛ.Ο στ) Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι μαζική και ατομική αλλά είναι συλλογική με μεθοδολογίες που ενισχύουν το συνεργατισμό και χτίζουν τη συλλογική τους ταυτότητα ήδη στα πρώτα τους βήματα.

«Κανείς δεν εκπαιδεύει κανέναν, κανείς δεν εκπαιδεύει μόνος του τον εαυτό του. Οι άνθρωποι εκπαιδεύονται όλοι μαζί με τη μεσολάβηση όλου του κόσμου» (Paulo Freire)

Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας Επικοινωνία: Τροίας 30, Κυψέλη (Δευτέρα-Παρασκευή από τις 10.00 μέχρι τις 14.00) Ιστοσελίδα: https://dock.zone, Facebook: dockathens E mail: info@dock.zone, Τηλέφωνο: 213 0883758