ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Βουτσίνος Χαράλαμπος
Στόχος:Οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν και να εφαρμόζουν πλήρως τις διατάξεις ασφαλείας επικοινωνιών Εκπαιδευτικές τεχνικές:Διάλεξη -Ερωτήσεις και απαντήσεις-Συζήτηση-Ανάλυση βίντεο και ειδικών πινακίδων σήμανσης (φωτογραφίες)
Οργανωσιακή λειτουργία:βλ Οργανωσιακή λειτουργία:βλ.”ΟΡΓΑΝΩΣΗ” -κανόνες – δομή – πλαίσιο Παιδαγωγική λειτουργία: βλ.”ΠΟΡΟΙ -ΠΗΓΕΣ” (υποενότητες) Εμψυχωτική λειτουργία:βλ.”ΔΡΑΣΕΙΣ” (υποενότητες) Κοινωνική λειτουργία|:βλ.”ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ”-κοινωνική δικτύωση
Συμμετείχα ως μέλος στην ομάδα “Δημιουργηκότητα” -Θα επέλεγα ίσως κάποιο βίντεο επίδειξης ευρασιτεχνίας που να αποτυπώνει μαζί έμπνευση και δημιουργία, “ζευγάρι” που σε ατομικό επίπεδο θεωρώ σημαντική προσθήκη Επίσης πιστέυω ότι η δημιουργικότητα προυποθέτει τη διαρκή αναζήτηση στρατηγικής!!! -Θεωρώ τη μέθοδο τύπου «πάζλ» αρκετά δύσκολη πόσο μάλλον όταν οι ομάδες είναι ανομοιογενείς…Σημαντικός παράγοντας είναι τα κριτήρια και η ομαδικότητα!!!
1.Να εμπιστεύεσαι το άτομο που αξιολογείς, να του δίνεις χώρο να ανασάνει, να τον αφήνεις να δημιουργεί, να δρα αυτόνομα. 2.Να του δίνεις την ευκαιρία να γίνει καλύτερος, να βελτιώνεται σε ό,τι θεωρεί αυτός σημαντικό. 3.Να δώσεις νόημα στην εργασία του. Να νιώθει πως ό,τι κάνει είναι αξιόλογο να νιώθει πως επωφελείται αλλά ταυτόχρονα προσφέρει και στους άλλους.
Α.Ψυχολόγος 1.Ασφάλεια 2.Επιβράβευση 3.»Διαθεσιμότητα» Β.Οργανωτής-manager 1.Εγρήγορση 2.Ευελιξία 3.Ετοιμολογία 4.Στρατηγική Γ.Σχεδιαστής 1.Καθαρό σχέδιο του μαθήματος 2.Πολύ καλή προετοιμασία 3.Αριστη γνώση του αντικειμένου
Συμπεριφορισμός ¨Η μάθηση συνίσταται στην τροποποίηση της συμπεριφοράς του εκπαιδευόμενου. Η διδασκαλία θα πρέπει να περιλαμβάνει μικρά βήματα που θα πρέπει να εκτελεί ο μαθητής για να φτάσει στη γνώση. Ο ρόλος του εκπαιδευτή είναι καθοριστικός και περιλαμβάνει τη διατύπωση των διδακτικών στόχων προσβλέποντας στην αλλαγή της συμπεριφοράς του εκπαιδευόμενου ενισχύοντας την επιθυμητή συμπεριφορά του μέσω των αμοιβών και μειώνοντας την ανεπιθύμητη συμπεριφορά του μέσω της επίπληξης.
ΤΕΛΟΣ