MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8: Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Καλές πρακτικές Ελίνα Ρέπα
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Καταχρηστική Άσκηση Εξουσίας Παλινωδίες της Διοίκησης
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση μικρών επιχειρήσεων
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8: Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα Επιμέλεια των φορέων του έργου: “Irish Rural Link – National University of Ireland Maynooth- CDI – EEO GROUP SA- IHF asbl – IDP - Internet Web Solutions SL”

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά Γενική επισκόπηση Αριθμός διαφανειών 17 διαφάνειες στο σύνολο Διάρκεια παρουσίασης 15 λεπτά (μη συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης του περιεχομένου των συνδέσμων που παρατίθενται στις διαφάνειες) Που αποσκοπεί η παρουσίαση Βλ. σκοπό ενότητας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα στις επόμενες διαφάνειες

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά Σκοπός Ενότητας Στην παρούσα ενότητα παρουσιάζεται μία συνοπτική εισαγωγή στην ενιαία αγορά της ΕΕ, με ιδιαίτερη έμφαση στις πολύ μικρές επιχειρήσεις

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος της παρούσας ενότητας θα έχετε τη δυνατότητα να: Γνωρίζετε τι είναι η ενιαία αγορά της ΕΕ Γνωρίζετε πως αυτή σχετίζεται με τις πολύ μικρές επιχειρήσεις στις αγροτικές περιοχές

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Η Ευρωπαϊκή Ένωση Η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) είναι μια μοναδική κοινωνική, οικονομική και πολιτική συνεργασία μεταξύ 28 ευρωπαϊκών χωρών Η λειτουργία της ΕΕ ρυθμίζεται από συνθήκες που εγκρίνονται οικειοθελώς από όλα τα κράτη μέλη

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Η ενιαία αγορά της ΕΕ (1/4) Η ενιαία αγορά αποσκοπεί στην εξασφάλιση της ελεύθερης κυκλοφορίας των εμπορευμάτων, των υπηρεσιών, των προσώπων και των κεφαλαίων εντός των συνόρων της ΕΕ Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ευρωπαϊκής ακεραιότητας καθώς καθιερώνει μια αγορά χωρίς σύνορα και εμπόδια εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Η ενιαία αγορά της ΕΕ (2/4) Η ενιαία αγορά αποτελείται από Περισσότερους από 500 εκατομμύρια καταναλωτές 28 κράτη μέλη Τρίτες χώρες: συμμετέχουν εν δυνάμει πολυμερών ή διμερών εμπορικών συνθηκών όπως η Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και η Νορβηγία (Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος) και η Ελβετία (διμερείς συνθήκες)

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Η ενιαία αγορά της ΕΕ (3/4) Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε συνεργασία με τα κράτη μέλη Προωθεί τον εκσυγχρονισμό των προτύπων Προβάλλει ρυθμίσεις που διευκολύνουν το επιχειρηματικό περιβάλλον Αποτρέπει πρακτικές που εισάγουν διακρίσεις και δημιουργεί ίσους όρους ανταγωνισμού για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ενιαία αγορά

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Η ενιαία αγορά της ΕΕ (4/4) Πέραν της ρύθμισης και της αστυνόμευσης της αγοράς, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει επίσης πολύτιμα εργαλεία στις επιχειρήσεις για την πρόσβαση και την ενεργή συμμετοχή στην ενιαία αγορά Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί τις ΜΜΕ και την επιχειρηματικότητα ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, την καινοτομία και την κοινωνική ένταξη Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενθαρρύνει την εφαρμογή της ενιαίας αγοράς, εξαλείφοντας τους ρυθμιστικούς και τεχνικούς φραγμούς στο εμπόριο και υποστηρίζοντας την ανάπτυξη των ΜΜΕ

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/_images/video/all_about_imi_en.mp4

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά Ενιαία αγορά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (1/6)   Στην ΕΕ λειτουργούν πάνω από 21 εκατομμύρια ΜΜΕ: διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της ενιαίας αγοράς   Μόνο το 25% των ΜΜΕ με έδρα την ΕΕ έχουν εξαγωγική δραστηριότητα και ακόμη μικρότερο είναι το ποσοστό που εξάγει πέραν της ΕΕ  Πολλές μικρές επιχειρήσεις στην ΕΕ αγωνίζονται να διεθνοποιήσουν τις δραστηριότητές τους ακόμη και σε ένα πλαίσιο ανοιχτού και δίκαιου εμπορίου

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Ενιαία αγορά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (2/6) Η ενιαία αγορά αποτελεί μεγάλη ευκαιρία βοήθειας για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις: Δυνατότητα διαγωνισμού προσώπων  Πρόσβαση σε ξένες αγορές Δυνατότητα ανάπτυξης συνεργασιών με επιχειρηματικούς εταίρους και προμηθευτές του εξωτερικού Η διεθνοποίηση αυξάνει τις επιδόσεις των μικροεπιχειρήσεων, ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Ενιαία αγορά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (3/6) Οι πολύ μικρές επιχειρήσεις τείνουν να επικεντρώνονται μόνο στις τοπικές αγορές: περιορίζονται και δεν επικεντρώνονται σε λοιπές αγορές σε εθνικό επίπεδο Δε διεκδικούν μια αγορά που αποτελείται από 500 εκατομμύρια καταναλωτές Εντός των συνόρων της ΕΕ, η πώληση είναι η ίδια ανεξάρτητα από την χώρα / περιοχή / πόλη, τα πωλούμενα προϊόντα / παρεχόμενες υπηρεσίες, το νομικό καθεστώς της εταιρείας, το μέγεθος κ.λπ.

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά Ενιαία αγορά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (4/6)   Εάν μια πολύ μικρή επιχείρηση μπορεί να πουλήσει σε ένα μικρό χωριό, μπορεί ουσιαστικά να πουλήσει σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της ενιαίας αγοράς της ΕΕ Υπάρχουν υπηρεσίες που δε μπορούν να εξαχθούν: κομμωτήριο, καφέ μπαρ, εστιατόριο κλπ. Αλλά υπάρχει η δυνατότητα ανοίγματος μιας τέτοιας επιχείρησης στο εξωτερικό Για πολλά προϊόντα / υπηρεσίες υπάρχει δυνατότητα εξαγωγής: τοπικά τρόφιμα, τοπική τεχνική, υπηρεσίες ΤΠΕ κλπ.

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά Ενιαία αγορά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (5/6)   Οι μικρές επιχειρήσεις δεν γίνονται διεθνείς κυρίως λόγω: Περιορισμένων επιχειρηματικών πόρων και διεθνών επαφών Έλλειψης διαχειριστικών δεξιοτήτων για να υπερβούν τις τοπικές αγορές τους Έλλειψη ευαισθητοποίησης και κατανόησης της ενιαίας αγοράς της ΕΕ και ευκαιρίας διερεύνησης νέων θέσεων και τμημάτων της αγοράς

Η ενιαία αγορά της ΕΕ συνοπτικά   Ενιαία αγορά για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις (6/6) Η ΕΕ παρέχει βασικά δίκτυα υποστήριξης και εργαλεία, όπως: Η δικτυακή πύλη για την Ευρώπη  Πύλη διεθνοποίησης των ΜΜΕ  Δίκτυο Ευρωπαικών Επιχειρήσεων   Πρόσβαση στη δικτυακή πύλη χρηματοδότησης Η ΕΕ παρέχει επίσης προγράμματα χρηματοδότησης για την υποστήριξη των πολύ μικρών επιχειρήσεων

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας  Τέλος Ενότητας Ευχαριστούμε για την προσοχή σας 