Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Βελτίωση ελέγχου ποιότητας Βελτίωση ποιότητας προϊόντος Επενδύσεις σε περισσότερους ελέγχους χρηστικότητας Χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας Αύξηση προϋπολογισμού για έρευνα αγοράς Πιο ανταγωνιστικές τιμές Συνεργασία με τους πωλητές λιανικής για αύξηση του όγκου και μείωση των τιμών ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Απαιτείται εκπαίδευση με προσανατολισμό το αποτέλεσμα Βελτίωση υποστήριξης πελατών Δημιουργία προγράμματος εκπαίδευσης Να απαιτείται μεγαλύτερη εμπειρία για το προσωπικό που προσλαμβάνεται Μείωση κόστους υποστήριξης με συνδρομή Προσθήκη επιλογών υποστήριξης, όπως είναι το Internet


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google