«Είμαστε Ευρωπαίοι, Είμαστε ίσοι»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
BioPlatform: Πανευρωπαϊκή Συνεργασία για τη Βιοποικιλότητα.
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
European Foundation for Quality Management
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
 ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ  ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΠΑΣ(ΙΣΠΑΝΙΚΟΙ ΜΕΖΕΔΕΣ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 01/08/2012 – 31/07/2014 A.S.L.A.V.A.S. (Art, Sports and Literature Against Violence At Schools)
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Συνέντευξη Τύπου: ένας χρόνος δράσης του Κέντρου Αλληλεγγύης Αθήνας
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
(Oliveira de Azemeis, 11-18/10/2015)
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Από το LLP στο Erasmus+ ΑΘΗΝΑ, Μαίρη Νικητάκη
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε Ευρωπαίοι, Είμαστε ίσοι» Πρόγραμμα Εράσμους+ Συνεργασία σχολείων σε ευρωπαϊκό επίπεδο για καινοτομία και ανταλλαγή καλών πρακτικών

Ερασμους+/ικυ Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (2014-2020) για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό. Στοχεύει: στην ανάδειξη των δεξιοτήτων, της απασχολησιμότητας και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης.

Συνεργασια σχολειων Κα229 Συνεργασία σχολείων σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχους την: Ανταλλαγή καλών πρακτικών Αντιμετώπιση νέων προκλήσεων Συμπερίληψη και ανοχή της διαφορετικότητας

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ Διάρκεια: 2 χρόνια Αρχή: 1 Σεπτεμβρίου 2018 Λήξη: 31 Αυγούστου 2020 Θέματα: διαφορετικές εθνότητες, θρησκείες, φύλο, ηλικιωμένοι, άτομα με αναπηρία, μετανάστευση, σεξουαλικός προσανατολισμός.

ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΙΣΠΑΝΙΑ (συντονιστικό σχολείο) ΙΤΑΛΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Κορδοβα / ισπανια

ΚΟΡΔΟΒΑ / ΙΣΠΑΝΙΑ Τη διαρρέει ο ποταμός Γουδαλκιβίρ 326.609 κάτοικοι (2016) Το ιστορικό κέντρο της πόλης ανακηρύχθηκε το 1984 Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

Ies guadalquivir Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 160 μαθητές, 12 έως 18 ετών 30 καθηγητές

Ies guadalquivir Βρίσκεται στην πιο μειονεκτική περιοχή της πόλης και φιλοξενεί μια πολυεθνική κοινότητα Ρομά, Βορειοαφρικανών και Ευρωπαίων από τις ανατολικές χώρες.

San nicandro Garganico / Ιταλια

San nicandro Garganico / Ιταλια Βρίσκεται σε ένα συγκρότημα λόφων, ανάμεσα στις λίμνες της Λέσινας και του Βάρανο. Το φυσικό περιβάλλον της περιοχής είναι πλούσιο σε χαράδρες, σπήλαια και πηγές. 15.805 κάτοικοι

Scuola Secondaria di Grado “D’Alessandro-Vocino” Το σχολείο έχει περίπου 400 μαθητές, ηλικίας 11 έως 14 ετών και 42 καθηγητές. Μεταξύ των μαθητών υπάρχει ένας αριθμός νέων που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών από το Μαρόκο και την Αλβανία και άτομα με αναπηρία.

Ναουσα / ελλαδα

Ναουσα / ελλαδα

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 207 μαθητές, 12 έως 15 ετών 24 καθηγητές Η πόλη βρίσκεται σε μια φθίνουσα τροχιά μετά το κλείσιμο των εργοστασίων της. Φοιτούν, επίσης, μαθητές από οικογένειες μεταναστών κυρίως από την Αλβανία.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕς IES Guadalquivir: Inmaculada Mediavilla (Διευθύντρια), Julia Gracia (συντονίστρια) D’Alessandro Vocino: Incoronata Di Tullio (Διευθύντρια), Giovanna Della Monica (συντονίστρια) 3ο Γυμνάσιο Νάουσας: Ιωάννης Βαρθολομαίος (Διευθυντής), Μάρθα Καρβουνίδου (συντονίστρια)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γιωτόπουλος Παναγιώτης Ζαφειρίου Απόστολος Κάγκας Δημήτριος Κουτσογιάννη Αικατερίνη Μπιτζιόγλη Αθηνά Νούση Ευδοξία Πέιου Αθηνά

We are European, we are equal Στόχοι του προγράμματος η ανάπτυξη γλωσσικών και ψηφιακών ικανοτήτων, καθώς και των προσωπικών, κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων. Η συμμετοχή και η συνεργασία με τους γονείς των μαθητών. Η συνεργασία με τοπικούς φορείς. Βασικός απώτερος στόχος Ο περιορισμός της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

ΜΑΘΗΤΕΣ Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Η ενθάρρυνση συμμετοχής των μαθητών μέσα από τις συνεργασίες με τα άλλα σχολεία για να αναπτύξουν προσωπικές, κοινωνικές και πολιτικές δεξιότητες. Μεσοπρόθεσμοι στόχοι Να βελτιωθεί η συμμετοχή τους μέσα στην τάξη και να αναπτυχθούν γλωσσικά και ψηφιακά. Μακροπρόθεσμοι στόχοι Να ολοκληρώσουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να ενταχθούν κοινωνικά.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Ανάπτυξη της παιδαγωγικής τους προσέγγισης με βάση τις δεξιότητες και τις διεπιστημονικές δραστηριότητες, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι μαθησιακές ανισότητες. Η συνεργασία των εκπαιδευτικών μεταξύ των διαφορετικών χωρών θα προσθέσει εμπειρία και γνώση για ένα καινοτόμο σχολείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής.

ΓΟΝΕΙΣ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ Η συνεργασία μεταξύ τους και η συμμετοχή τους στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για τη στήριξη των παιδιών τους.

ΓΙΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ Ή ΠανευρωπαϊκΩν ΗΜΕΡΩΝ 26 Σεπτεμβρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 1 Οκτωβρίου: Διεθνής Ημέρα των Ηλικιωμένων 3 Δεκεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 24 Ιανουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Θρησκείας 8 Μαρτίου: Διεθνής Ημέρα Γυναικών 8 Απριλίου: Διεθνής Ημέρα Ρομά 9 Μαΐου: Ημέρα της Ευρώπης 20 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ Οκτώβριος 2018 – συνάντηση εκπαιδευτικών στην Ισπανία. Οργάνωση του project. Νοέμβριος 2018 – συνάντηση μαθητών, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς στην Ισπανία. Φεβρουάριος 2019 - συνάντηση εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. Εφαρμογή του project. Μάρτιος 2019 - συνάντηση μαθητών, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα. Οκτώβριος 2019 - συνάντηση εκπαιδευτικών στην Ιταλία. Παρακολούθηση του project. Νοέμβριος 2019 - συνάντηση μαθητών, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς στην Ιταλία.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών στα αγγλικά. Η σωστή συμπεριφορά και η καλή συνεργασία. Η συχνή παρουσία στις συναντήσεις. Η συμμετοχή στις δράσεις και η συνέπεια σε ό,τι αναλαμβάνουν. Αν οι μαθητές που πληρούν τις προϋποθέσεις είναι παραπάνω, θα γίνει κλήρωση.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟϋΠΟΘΕΣΕΙς Υπεύθυνη δήλωση γονέων ή κηδεμόνων για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα. Υπεύθυνη δήλωση γονέων ή κηδεμόνων για την άδεια ανάρτησης φωτογραφιών/βίντεο του μαθητή στο διαδίκτυο και χρήσης του υλικού που θα παραχθεί. Εγγραφή στο e-twinning. Εργασίες για το Project. Συμμετοχή μόνο σε μια μετακίνηση εκτός αν υπάρχει διαθεσιμότητα. Επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που δε μετακινηθεί ο μαθητής.

http://iesguadalquivir.org/we_are_european/

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Twinspace: We are European, We are Equal Twitter: @We_are_European Facebook: We are European, We are Equal Instagram: we_are_european Youtube: We are European We are Equal

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!