ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Συστήματα διοίκησης ολικής ποιότητας: Το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΚΡΗΤΗ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
Ευρωπαική Επιτροπή ΓΔ Επιχειρήσεις και Βιομηχανία ΥΠΕΞ, Αθήνα, 20 Ιανουαρίου 2009 Enterprise Europe Network στην υπηρεσία της επιχείρησής σας Γιάννης Τσιλιμπάρης.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προγραμματική Περίοδος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΙ Ο.Ε.Υ. Ο.Τ.Α.
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «Καλές πρακτικές βελτίωσης ποιότητας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Γ. ΤΣΙΟΤΡΑ Γ. Γ. Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Συγκρότηση Τμήματος Ποιότητας και Αποδοτικότητας Ιανουάριος 2007. Βασικές δραστηριότητες: Εφαρμογή συστήματος Διοίκησης με στόχους. Μέτρηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας υπηρεσιών της ΠΚΜ με τη χρήση δεικτών. Εφαρμογή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης. Πρόγραμμα ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Συμμετοχή της ΠΚΜ σε Δίκτυα Ποιότητας και σε Διαγωνισμούς Ποιότητας. Προώθηση της επιμόρφωσης των υπαλλήλων σε θέματα ποιότητας.

Εφαρμογή συστήματος διοίκησης με στόχους Πρώτη εφαρμογή: 2006 Ενημέρωση & ευαισθητοποίηση προϊσταμένων υπηρεσιών Περιφέρειας: Διοργάνωση ειδικού σεμιναρίου Εκπαίδευση στη: σημασία νέων εργαλείων διοίκησης στοχοθεσία αποτελεσματική λειτουργία υπηρεσιών βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών προς τους πολίτες Τέταρτο έτος εφαρμογής.

Εφαρμογή συστήματος διοίκησης με στόχους Προβλήματα εφαρμογής: δυσκολία κατανόησης νέων όρων και διαδικασιών (κυρίως της διαδικασίας μετάβασης από τη διοίκηση με βάση τις αρμοδιότητες στη διοίκηση με βάση τα αποτελέσματα) δυσκολία αποδοχής νέου τρόπου λειτουργίας

Εφαρμογή συστήματος διοίκησης με στόχους Αντιμετώπιση προβλημάτων: Σταθερή υποστήριξη διαδικασίας και δέσμευση στη βελτίωση της ποιότητας, από ΓΓ και ΓΔ της ΠΚΜ. Στενή και επίμονη συνεργασία των στελεχών του Τμήματος Ποιότητας με κάθε Δ/νση χωριστά.

Δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας υπηρεσιών ΠΚΜ Ένταξη το 2006 στο πρόγραμμα ΠΟΛΙΤΕΙΑ του έργου: «Διαμόρφωση δεικτών μέτρησης της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των Υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας». Ενσωμάτωση των δεικτών στις αποφάσεις στοχοθεσίας του 2007 και μέτρησή τους στο τέλος του έτους.

Δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας υπηρεσιών ΠΚΜ Προβλήματα εφαρμογής: Δυσκολία συγκέντρωσης αναγκαίων στοιχείων και πληροφοριών για το έργο και τη λειτουργία των Υπηρεσιών. Εντοπισμός ορισμένων λαθών στον τρόπο προσδιορισμού των δεικτών, τα οποία διορθώθηκαν στη στοχοθεσία του 2008.

Δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας υπηρεσιών ΠΚΜ Αντιμετώπιση προβλημάτων: Ένταξη στη στοχοθεσία του 2008 του στόχου «Θέσπιση συστημάτων συλλογής και επεξεργασίας στοιχείων και πληροφοριών για το έργο και τη λειτουργία των Υπηρεσιών της ΠΚΜ», και εξειδίκευσή του σε κάθε Υπηρεσία. Διόρθωση προβληματικών δεικτών σε συνεργασία του Τμήματος Ποιότητας και Αποδοτικότητας με όλες τις Υπηρεσίες.

Εφαρμογή Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης Εφαρμογή σε 15 Διευθύνσεις της ΠΚΜ: 6 το 2006, 6 το 2007 και 3 το 2008. Εντοπισμός δυνατών και αδύνατων σημείων λειτουργίας των διευθύνσεων. Τρόπος βελτίωσης αδύναμων σημείων => ένταξη μέτρων βελτίωσης στη στοχοθεσία του επόμενου έτους. Παρουσίαση αποτελεσμάτων αξιολόγησης σε κοινή σύσκεψη στελεχών των Διευθύνσεων παρουσία των ΓΓ και ΓΔ.

Εφαρμογή Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης Συμμετοχή της ΠΚΜ στο 1ο Εθνικό Βραβείο Ποιότητας (Ε.Β.Π.) Δημόσιων Υπηρεσιών. Απονομή στην ΠΚΜ επαίνου συμμετοχής. Αίτηση για 2ο Ε.Β.Π. Συμμετοχή της ΠΚΜ στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο των Υπηρεσιών που εφαρμόζουν το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης. Εκκίνηση διαδικασίας διάδοσης καλών πρακτικών που εντοπίσθηκαν από την αξιολόγηση των 15 Δ/νσεων της ΠΚΜ.

Έρευνα ικανοποίησης υπαλλήλων Στόχος: διαπίστωση εκτιμήσεων & αξιολογήσεων υπαλλήλων της ΠΚΜ για σημαντικά θέματα δημιουργία διαύλου επικοινωνίας προσωπικού με Διοίκηση. Έρευνα => Εργαλείο διαπίστωσης: απόψεων προσωπικού προόδου που επιτυγχάνεται με την εφαρμογή των αλλαγών Διεξαγωγή έρευνας στις 15 Μαϊου 2008. Συμμετοχή 41 Δ/νσεων της περιφέρειας και του 82% των εργαζομένων αυτών.

Υποβολή προτάσεων βελτίωσης Υποβολή προτάσεων βελτίωσης της λειτουργίας των υπηρεσιών από τους υπαλλήλους και βράβευσης των καλύτερων προτάσεων Αξιοποίηση πολυετούς εμπειρίας προσωπικού. Έμφαση στις απόψεις του προσωπικού για τυχόν στρεβλώσεις που εμποδίζουν την παραγωγή ποιοτικού έργου.

Αναγνώριση & επιβράβευση ατομικών & συλλογικών προσπαθειών Εφαρμογή συστημάτων βράβευσης υπαλλήλων σε ατομική ή ομαδική βάση. Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης: βράβευση υπαλλήλου Διεύθυνση Ελέγχου Κατασκευής Έργων: βράβευση ομάδας επίβλεψης

Συγκριτική αξιολόγηση με τη χρήση δεικτών Διενέργεια μελέτης συγκριτικής αξιολόγησης με χρήση δεικτών (benchmarking) Επιλεγμένες ισχυρές περιφέρειες της Δυτικής Ευρώπης Θέματα διεθνοποίησης, διεθνούς δικτύωσης και συμμετοχής στα κρίσιμα ζητήματα της Ε.Ε. Κατάρτιση σχετικής στρατηγικής Υλοποίηση των επί μέρους ενεργειών σχεδίου δράσης

Διαφάνεια στην οικονομική διαχείριση Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας: διαθέτει από το 2008 πιστοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ELOT EN ISO 9001:2000 για την Οικονομική διαχείριση και διεκπεραίωση πληρωμών έργων.

One stop shop αλλοδαπών Έργο της Κοινωνίας της Πληροφορίας Στόχος: άμεση και ταχεία εξυπηρέτηση ομογενών και αλλοδαπών πολιτών μέσω παροχής βελτιωμένων υπηρεσιών. Δημιουργία διαδικτυακής πύλης Δημιουργία φωνητικής πύλης

One stop shop επενδυτών Έργο της Κοινωνίας της Πληροφορίας Δημιουργία ηλεκτρονικού συστήματος για: πληροφόρηση υποψηφίων ιδιωτών επενδυτών για υπάρχουσες επενδυτικές ευκαιρίες γρήγορη διαχείριση διαδικασιών που σχετίζονται με την έγκριση, υλοποίηση και ολοκλήρωση των επενδυτικών ενεργειών.

Εφαρμογή καλών πρακτικών ποιότητας στην ΠΚΜ Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: μετατροπή σε πράξη του οράματος για ανάπτυξη, ποιότητα και συνοχή Η ενσωμάτωση «καλών πρακτικών» ποιότητας αποτελεί: Εχέγγυο για βελτίωση παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Βασικό άξονα διοικητικής μεταρρύθμισης και αλλαγής νοοτροπίας δημοσιών υπαλλήλων και πολιτών προς το ελληνικό δημόσιο.