Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Διδακτικά σενάρια.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Δημιουργία σεναρίου.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1 Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος

Επιμορφωτικός σχεδιασμός του B1 Δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης από εκπαιδευτικούς Βασικός σκοπός της κοινότητας μάθησης: Ανάπτυξη ικανοτήτων χρήσης βασικών εφαρμογών των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική με βάση τις σύγχρονες αντιλήψεις της διδακτικής των επιστημών Λειτουργία της κοινότητας Α) χρησιμοποιεί κυρίως ένα περιβάλλον δια ζώσης μάθησης (ΚΣΕ), το οποίο υποστηρίζεται από ένα περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (πλατφόρμα Moodle) Β) ακολουθεί ένα παιδαγωγικό μοντέλο που δίνει έμφαση στην υλοποίηση δραστηριοτήτων ανοικτού τύπου και την ενίσχυση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων

Παιδαγωγικός σχεδιασμός του Β1 Δραστηριότητες γνωριμίας με λογισμικό στις δια ζώσης και στις ασύγχρονες δράσεις Δραστηριότητες ανοικτού τύπου (δια ζώσης) διερευνήσεις, επίλυση προβλήματος, μελέτες περίπτωσης Αλληλεπιδράσεις (με υλικό, επιμορφωτή, συναδέλφους) Σύγχρονες αλληλεπιδράσεις (ΚΣΕ) Ασύγχρονες δράσεις (πλατφόρμα Moodle) Κατάλληλο υλικό (πολυμεσικό, αλληλεπιδραστικό, κλπ.) Εφαρμογές διαδικτύου (forum, wikis, blogs, κλπ.) για ατομική και συνεργατική χρήση

Υπηρεσίες / Πηγές / Εργαλεία Κύριες υπηρεσίες επιμόρφωσης ΚΣΕ Σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle) Πηγές υλικού Αποθετήριο διδακτικού υλικού (moodle) Ιστότοποι ΥΠ.Π.Ε.Θ και ΙΤΥΕ Διόφαντος Εργαλεία διαδικτύου Πλατφόρμα Β’ επιπέδου Εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle), εργαλεία σύγχρονης επικοινωνίας (π.χ. Skype, Team Viewer), εργαλεία ασύγχρονης επικοινωνίας (π.χ. forum), εργαλεία συλλογικής έκφρασης και συνεργασίας (π.χ. wikis, blogs, κλπ.)

«Επιμορφωτικό» συμβόλαιο «Επιμορφωτικό» συμβόλαιο: το διδακτικό συμβόλαιο της κοινότητας μάθησης του ΚΣΕ ΠΡΟΣΟΧΗ: η φύση της παρούσας επιμόρφωσης είναι τέτοια ώστε απαιτείται ενεργή συμμετοχή σε εβδομαδιαία βάση Μεγάλο μέρος της επιμόρφωσης απαιτεί ατομικές ή ομαδικές δραστηριότητες που διεξάγονται εκτός ΚΣΕ Δραστηριότητες Ερωτηματολόγια (διερευνήσεις), ανάπτυξη πολυμεσικού υλικού, επίλυση προβλημάτων, μελέτη περιπτώσεων, κλπ. συμμετοχή σε forum, χρήση blog, δημιουργία wiki, κλπ.

ΔΟΜΗ πλατφόρμας Β1 Γενικές πληροφορίες για το ΚΣΕ (σκοπός, στόχοι, ικανότητες, κλπ.) Γενικός οδηγός επιμορφωτή Γενικός οδηγός επιμορφούμενου Πρόγραμμα Σπουδών Ψηφιακό υλικό (βιβλία, κλπ.) Γενικές ανακοινώσεις και συζητήσεις για το ΚΣΕ Εβδομαδιαίο υλικό (περιγράφεται στη συνέχεια)

Χρονοδιάγραμμα 12 εβδομάδες Α’ φάση: 6 εβδομάδες Β’ φάση: 6 εβδομάδες Βασικές γνώσεις Β’ φάση: 6 εβδομάδες Εμβάθυνση γνώσεων

Ανάλυση χρονοδιαγράμματος Συνολική διάρκεια: 12 εβδομάδες 1η: Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ 2η: Κατηγοριοποίηση εργαλείων – περιβαλλόντων 3η και 4η: Λογισμικά παρουσίασης, Διαδραστικοί Πίνακες και διαδραστικά σχολικά βιβλία 5η: Συνεργατικά και άλλα εργαλεία γενικής χρήσης (1ο μέρος) 6η: Διδακτικές δραστηριότητες και mini-εκπαιδευτικά σενάρια 7η: Εκπαιδευτικά σενάρια (mini) με υλικό από το Φωτόδενδρο 8η: Συνεργατικά και άλλα εργαλεία γενικής χρήσης (2ο μέρος) 9η: Ειδικές εκπαιδευτικές εφαρμογές για την ολοκληρωμένη παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη 10η: Εκπ/κά σενάρια (mini) – Προτάσεις εκπ/κής αξιοποίησης 11η: Ασφαλής χρήση διαδικτύου 12η: Εκπ/κά σενάρια (mini) – Προτάσεις εκπ/κής αξιοποίησης

Σκοπός εβδομαδιαίας συνεδρίας «Γέφυρα»: σύνοψη με την προηγούμενη εβδομάδα Κάθε εβδομάδα ξεκινά από ένα ερώτημα διερεύνησης, ένα προς επίλυση πρόβλημα ή μια μελέτη περίπτωσης Παράδειγμα διερεύνησης: έχουν όλα τα εκπαιδευτικά λογισμικά τα ίδια χαρακτηριστικά; Παράδειγμα προβλήματος: πώς να διδάξω έννοιες με λογισμικά προσομοίωσης Παράδειγμα μελέτης περίπτωσης: μελετώ μια έτοιμη διδακτική δραστηριότητα, την αξιολογώ και την προσαρμόζω στις ανάγκες μου Προβλήματα ή μελέτες μπορούν να επεκτείνονται και σε παραπάνω από μία εβδομάδα, π.χ. Πρόβλημα: πως σχεδιάζω σενάριο Η διερεύνηση, το πρόβλημα ή η μελέτη περίπτωσης αποτυπώνεται στον σκοπό της εβδομάδας

Τυπική εβδομαδιαία συνεδρία «Γέφυρα»: σύντομη ανασκόπηση της προηγούμενης εβδομάδας/απορίες Α) Δια ζώσης συνάντηση (12 τρίωρα) Β) Εξ αποστάσεως Ασύγχρονες δραστηριότητες σε εβδομαδιαία βάση (δώδεκα εβδομαδιαίες δραστηριότητες συνδυασμένες με τις σύγχρονες συναντήσεις) Προκαταρκτικές ενέργειες για την επόμενη εβδομάδα

Εξ αποστάσεως ασύγχρονες δραστηριότητες Ο τρόπος διεξαγωγής τους περιγράφεται στον οδηγό επιμορφούμενου και συζητείται στο πλαίσιο της δια ζώσης συνεδρίας Αφορούν δραστηριότητες ανοικτού τύπου (διερευνήσεις, επίλυση προβλήματος ή μελέτη περίπτωσης) Διεξάγονται ομαδικά ή ατομικά μετά τη δια ζώσης συνεδρία και ολοκληρώνονται στην τρέχουσα εβδομάδα Οδηγούν σε μια συγκεκριμένη παραγωγή, η οποία μπορεί να αποτελεί μέρος μιας συνολικότερης εργασίας (π.χ. σχεδίαση δραστηριότητας)

Υποχρέωση παρακολούθησης μαθημάτων Ο επιμορφούμενος, προκειμένου να συμμετάσχει στην τελική δοκιμασία πιστοποίησης, υποχρεούται να είναι παρών στο 90% κατ’ ελάχιστον των συνεδριών που απαιτούν φυσική δια ζώσης. Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με το περιεχόμενο των συνεδριών, πρέπει να είναι παρών στο 90% (κατ’ ελάχιστον) των συνεδριών διδασκαλίας (δηλ. τουλάχιστον στις 11 από τις 12 προβλεπόμενες). Σε περίπτωση που μεταβληθεί το πλήθος των δια ζώσης συνεδριών, για τις ανάγκες του Επιμορφωτικού Προγράμματος, ισχύουν τα εκατοστιαία ποσοστά παρουσιών.

Αξιολόγηση Δύο μορφές αξιολόγησης που λειτουργούν συμπληρωματικά: i. συνεχής διαμορφωτική αξιολόγηση, κατά την οποία η κρίση για τον κάθε εκπαιδευόμενο θα είναι το αποτέλεσμα μιας συνεχούς διαδικασίας αποτίμησης της προόδου του κατά την φοίτησή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης και ii. τελική δοκιμασία αξιολόγησης και πιστοποίησης, η οποία θα στηρίζεται σε μια ιδιαίτερη διαδικασία εξετάσεων και θα πραγματοποιηθεί σε ορισμένη χρονική στιγμή, μετά την ολοκλήρωση της επιμορφωτικής διαδικασίας.

Τελική αξιολόγηση Η τελική δοκιμασία θα περιλαμβάνει εργαστηριακή, online εξέταση, στην οποία ο εκπαιδευόμενος θα κληθεί να απαντήσει μέσω Η/Υ, σε συγκεκριμένες ερωτήσεις κλειστού τύπου.

Μορφή τυπικής εβδομάδας (moodle) Τίτλος συνεδρίας Μορφή συνεδρίας (π.χ. εξ αποστάσεως) Σκοπός (πρόβλημα ή μελέτη περίπτωσης) Στόχοι Ικανότητες (τι θα μπορούν να κάνουν μετά το πέρας) Προαπαιτούμενες γνώσεις / ικανότητες (τι πρέπει ήδη να ξέρουν) Προαπαιτούμενες ενέργειες επόμενης εβδομάδας Οδηγοί επιμορφωτή – επιμορφούμενου Χώρος εβδομαδιαίας συζήτησης & αναστοχασμού Chat, Forum, Questionnaire (αναστοχασμός και αξιολόγηση εάν απαιτείται) Επιμορφωτικό υλικό Βασικό υλικό Συμπληρωματικό υλικό (όπου είναι απαραίτητο) Ασύγχρονες δραστηριότητες (εργασίες ατομικές ή ομαδικές)

Πόροι - δραστηριότητες εβδομάδας Βασικό επιμορφωτικό υλικό εβδομάδας (το υλικό αυτό μπορεί κάποιος να το δει σύγχρονα ή και ασύγχρονα και κρίνετα απαραίτητο για να γίνουν οι δραστηριότητες και να επιτευχθεί ο σκοπός της εβδομάδς) Συμπληρωματικό επιμορφωτικό υλικό εβδομάδας (περιλαμβάνει ότι θεωρείται καλό να έχει επιπλέον ο επιμορφούμενος) Υλικό επιμορφωτή Σύγχρονες δράσεις (ενέργειες και μικροδραστηριότητες) που θα γίνουν στη δια ζώσης συνεδρία Δραστηριότητες (εργασίες) που θα γίνουν ασύγχρονα (εκφωνήσεις και αναμενόμενο προϊόν)

Περιγραφή Κύριων Υπηρεσιών Portal έργου (β’ επίπεδο) Moodle Ιστοσελίδες με πληροφορίες Στατικό υλικό σε μορφή Scorm (πολυμεσική μορφή) Blogs Wikis Forum Tests

Δραστηριότητες - Εργαλεία Σύγχρονες – ασύγχρονες Ατομικές – συνεργατικές Εργαλεία για υποστήριξη δραστηριοτήτων Συζήτηση τάξης (forum) Συγγραφή ημερολογίου (blog) Διαμοιρασμός γνώσης (wiki) Πρακτική εξάσκηση (tests, quiz) Εργασίες (πολλαπλές επιλογές με τα παραπάνω εργαλεία) Δημιουργία και ανέβασμα υλικού (pdf, texts, YouTube, google docs, etc.)