Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
Θέματα 2ης εργασίας 1η ) Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά Οδηγός για τον εκπαιδευτικό Γυμνάσιο» (σελ. 120-134) την οποία θα θέλατε να την εντάξετε στη διδασκαλία σας. Αφού την παρουσιάσετε εν συντομία προσπαθήστε να απαντήσετε στα παρακάτω: Γιατί την επιλέξατε; Δικαιολογείστε την άποψή σας. Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ. θα δίνατε στους μαθητές σας; πώς θα οργανώνατε την τάξη σας και γιατί; Τι είδους δεξιότητες αναμένετε να αναπτύξουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της;
2η ) Επιλέξτε μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου. Αφού την παρουσιάσετε εν συντομία προσπαθήστε να απαντήσετε στα παρακάτω: Γιατί την επιλέξατε; Δικαιολογείστε την άποψή σας. Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ. θα δίνατε στους μαθητές σας; πώς θα οργανώνατε την τάξη σας και γιατί; Τι είδους δεξιότητες αναμένετε να αναπτύξουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της;
3η) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων) Reform & traditional math programs Star et al 2008 JRME
Συνθετική εργασία Η συνθετική εργασία ορίζεται ως μια δραστηριότητα που μπορεί να εφαρμοστεί από τον εκπαιδευτικό για ένα σύνολο διδακτικών ωρών και δίνει έμφαση στην ανάδειξη των διασυνδέσεων των μαθηματικών με άλλες επιστήμες και γνωστικές περιοχές και στην παιδαγωγική αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας.