Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στρατηγική Προώθησης.
Advertisements

Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Στρατηγική Μάρκετινγκ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
Ενότητα No 6: Ανάπτυξη ικανότητας πολύ μικρών αγροτικών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση μικρών επιχειρήσεων
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8: Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι της ΕΕ για την ανάπτυξη των.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο Επιμέλεια των φορέων του έργου: “Irish Rural Link – National University of Ireland Maynooth- CDI – EEO GROUP SA- IHF asbl – IDP - Internet Web Solutions SL”

Που αποσκοπεί η παρουσίαση Marketing Γενικά Αριθμός διαφανειών 17 διαφάνειες στο σύνολο Διάρκεια παρουσίασης 15 λεπτά (μη συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης του περιεχομένου των συνδέσμων που παρατίθενται στις διαφάνειες) Που αποσκοπεί η παρουσίαση Βλ. σκοπό ενότητας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα στις επόμενες διαφάνειες

Marketing Σκοπός ενότητας Η παροχή βασικών δεξιοτήτων Marketing συμπεριλαμβανομένων διαφόρων μεθόδων και καναλιών προώθησης

Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Marketing Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος της παρούσας ενότητας θα έχετε τη δυνατότητα να: Κατανοήσετε τη συσχέτιση και τη διαφορά μεταξύ του Marketing και του Branding Κατανοήσετε τα βασικά σημεία ενός σχεδίου Marketing και ενός δυναμικού μίγματος marketing

Marketing Τι είναι το Marketing Συμπεριλαμβάνει το συντονισμό τεσσάρων στοιχείων, τα οποία ονομάζονται ‘4 P's of marketing’: Ταυτοποίηση, επιλογή και ανάπτυξη ενός προϊόντος Καθορισμός της τιμής του Επιλογή του καναλιού διανομής του για να καταλήξει στον πελάτη Ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικής προώθησης Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.businessdictionary.com/definition/marketing.html

Marketing Σκοπός του Marketing Τρεις βασικοί σκοποί του marketing: Εστιάζει σε μία αγορά- στόχο.   Διευκολύνει την προοπτική της αγοράς του προϊόντος/ υπηρεσίας. Παροτρύνει τον πελάτη να πάρει μία γρήγορη και χωρίς ρίσκο απόφαση για την αγοράς του προϊόντος/ υπηρεσίας. Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.businessdictionary.com/definition/marketing.html

Marketing Στάδια του Marketing (1 από 2) Στάδιο σύλληψης της ιδέας, η φάση κατά την οποία συλλαμβάνεται η ιδέα του προϊόντος Στάδιο δοκιμών, πραγματοποιείται μέσω focus groups (ομάδων στόχου) και ερευνών, με σκοπό τη διερεύνηση του βαθμού ενδιαφέροντος του δυνητικού αγοραστικού κοινού. Συμπεριλαμβάνονται οι μέθοδοι τυποποίησης και branding, ενώ εφαρμόζεται η πολιτική Περιορισμένων Πωλήσεων με σκοπό τη σταδιακή διαβάθμιση των πωλήσεων σε εθνικό (ή διεθνές) επίπεδο. Στάδιο τιμολόγησης, το οποίο εφαρμόζεται στα focus groups και στις έρευνες με σκοπό την προσέγγιση της βέλτιστης τιμής πώλησης για την επίτευξη μέγιστης απόδοσης. Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.businessdictionary.com/definition/marketing.html

Marketing Στάδια του Marketing (2 από 2) Στάδιο προώθησης, περιλαμβάνει φυλλάδια, διαφημίσεις και πληροφόρηση που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για να παρέχει καθοδήγηση σχετικά με το προϊόν/ υπηρεσία της αλλά και να προκαλέσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Στάδιο διανομής, κατά το οποίο υποδεικνύονται τα σημεία πώλησης των προϊόντων. Όλες οι αποφάσεις που σχετίζονται με τη διανομή του προϊόντος αποτελούν μέρος της ευρύτερης διαδικασίας του marketing.   Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.businessdictionary.com/definition/marketing.html

Marketing Τι δεν είναι το Marketing Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.entrepreneur.com/article/195328 Το Marketing δεν είναι Ταχυδρομείο ‘Θαυματουργός’ εργάτης Telemarketing Μία ιστοσελίδα Φυλλάδια Πωλήσεις Τηλεφωνικός κατάλογος Δύσκολο, αλλά είναι πολύπλοκο Show business Περίπλοκο Δημιουργικό υλικό Διαφήμιση

Marketing Marketing vs Διαφήμιση (1) Η διαφήμιση είναι: Η πληρωμένη, δημόσια, μη προσωποποιημένη ανακοίνωση ενός πειστικού μηνύματος από έναν αναγνωρισμένο χορηγό; η μη προσωποποιημένη παρουσίαση ή προώθηση των προϊόντων μια επιχείρησης στους υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της. Η ενιαία συνιστώσα της διαδικασίας του marketing. Το μεγαλύτερο έξοδο των περισσότερων σχεδίων marketing. Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.thebalance.com

Marketing Marketing vs Διαφήμιση (2) Marketing Διαφήμιση Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://smallbusiness.chron.com Marketing Διαφήμιση Το Marketing αναφέρεται στη διαδικασία προετοιμασίας ενός προϊόντος για την αγορά. Εμπεριέχει την κατανόηση των δυνητικών πελατών και του τι αυτοί επιθυμούν να εκλάβουν από το προϊόν ή την υπηρεσία. Χρώματα, λογότυπα και λοιπό σχεδιαστικό υλικό λειτουργούν υποβοηθητικά στην ευθυγράμμιση της εικόνας του προϊόντος με τα ενδιαφέροντα του αγοραστικού κοινού. Το marketing είναι αυτό που καθορίζει την ταυτότητα του προϊόντος και προσελκύει την αγορά στόχο. Η διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης του προϊόντος και της υπηρεσίας στην αγορά στόχο. Είναι η διάδοση της ιδέας σχετικά με το τι έχει να προσφέρει η επιχείρηση. Αφενός το marketing είναι ο τρόπος με τον οποίο πείθεις τους δυνητικούς αγοραστές ότι διαθέτεις το κατάλληλο για αυτούς προϊόν, αφετέρου η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίον επικοινωνείς μαζί τους την ύπαρξη αυτού του προϊόντος.

Marketing Marketing vs Πωλήσεις Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.diffen.com Marketing Πωλήσεις Ορισμός Διαδικασία προετοιμασίας του προϊόντος για την αγορά Συναλλαγή μεταξύ δύο μερών, όπου ο αγοραστής λαμβάνει αγαθά/ υπηρεσίες έναντι κάποιου χρηματικού ποσού Προσέγγιση Συνολική εικόνα προώθησης, διανομής, τιμολόγησης προϊόντος/ υπηρεσίας Εκπλήρωση στόχων πωλήσεων Ορίζοντας Μακροπρόθεσμος Βραχυπρόθεσμος

Marketing Παραδοσιακά και νέα εργαλεία Marketing Περισσότερη πληροφόρηση στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.marketing-schools.org Παραδοσιακά εργαλεία Marketing Μοντέρνα και διαδικτυακά εργαλεία Marketing Εκτυπώσεις: Περιλαμβάνει διαφημίσεις σε εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, δελτία τύπου και λοιπό εκτυπωμένο υλικό προς διανομή Αναμετάδοση: Περιλαμβάνει ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές διαφημίσεις, όπως επίσης και ειδικές φόρμες διαφημίσεων σε κινηματογραφικές ταινίες Απευθείας ταχυδρόμηση: Περιλαμβάνει fliers, καρτ ποστάλ, φυλλάδια, γράμματα, καταλόγους, και λοιπό υλικό που εκτυπώνεται και ταχυδρομείται κατευθείαν στους πελάτες Telemarketing: Περιλαμβάνει συγχρονισμένη και ασύγχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες Ιστοσελίδες: Χρησιμεύουν σαν ένα εργαλείο βελτίωσης της εταιρικής εικόνας και της επικοινωνίας με τον πελάτη Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης: Περιέχει τη χρήση του Facebook και συναφών μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία πολλαπλασιάζουν το αγοραστικό κοινό και επιτρέπουν την εφαρμογή ενός σχεδίου marketing βασισμένου στην αγορά στόχο. Περιεχόμενο Marketing: Αναφέρεται στη χρήση πλούσιου, δυνατού και εύχρηστου περιεχομένου με σκοπό την ευρύτερη ευαισθητοποίηση και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο προϊόν Διαφημίσεις Google και Banner: Με τη χρήση καμπάνιας Adwords και λοιπών λειτουργιών δημιουργείται ένα χαμηλού κόστους κανάλι επικοινωνίας

Marketing Τα βασικά για ένα Σχέδιο Marketing – ΣΤΟΙΧΕΙΑ (1 από 3) Ένα καλό σχέδιο marketing θέτει ξεκάθαρους, ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους, συμπεριλαμβάνει deadlines, προϋπολογισμό και κατανομή αρμοδιοτήτων. Ένα σχέδιο marketing μπορεί να αποτελείται από τα ακόλουθα στοιχεία: Ανάλυση της υφιστάμενης αγοράς Εταιρικούς στόχους Βασικές Στρατηγικές Βήματα επίτευξης στόχων Προτεινόμενο προϋπολογισμό Χρονοδιάγραμμα

Marketing Τα βασικά για ένα Σχέδιο Marketing – ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (2 από 3) 1. Η Επιχείρηση 2. Ο σκοπός 3. Το Μέλλον 4. Τα οικονομικά Επισκόπηση επιχείρησης Αναπτυξιακό όραμα Πολιτική πωλήσεων Τιμολόγηση Ανάλυση S.W.O.T. Αποστολή Πελατολόγιο Αναμενόμενες πωλήσεις Φύλλο δραστηριοτήτων S.W.O.T. Σκοποί/ στόχοι Ανταγωνισμό Προϋπολογισμός Marketing [ΕΤΗΣΙΟΣ] Αγαθά/ υπηρεσίες Έρευνα αγοράς Ενέργειες παρακολούθησης/ μέτρησης Πωλήσεις/ προσωπικό marketing Στόχοι αγοράς Τομεακή Ανάλυση Στρατηγική Marketing Διαφήμιση και πωλήσεις

Marketing Τα βασικά για ένα Σχέδιο Marketing (3 από 3) – Γενική επισκόπηση Ο σχεδιασμός Marketing αποτελεί μία δραστηριότητα της επιχείρησης που βρίσκεται συνεχώς σε εξέλιξη. Καθώς αναπτύσσεται μία επιχείρηση πολλές από τις στρατηγικές του σχεδίου marketing θα πρέπει να ανατροφοδοτούνται ούτως ώστε να διασφαλιστεί ότι η επιχείρηση κατευθύνεται στη σωστή πορεία. Ένα επικαιροποιημένο σχέδιο marketing μπορεί να κρατάει τον επιχειρηματία ενήμερο σχετικά με το που βρίσκεται η επιχείρηση και να εστιάζει στη διάθεση και επιτυχία του προϊόντος/ υπηρεσίας.

Ευχαριστoύμε για την προσοχή σας Τέλος ενότητας Ευχαριστoύμε για την προσοχή σας