(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Advertisements

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ο τομέας της Πληροφορικής
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
MASTER PRO ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΟΥΣΗΣ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Εισηγητές ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΚΟΤΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Μ.Α. υπ. Διδάκτορες Α.Π.Θ. σύμβουλοι σταδιοδρομίας EMPLOY.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (ΠΑ) Υπεύθυνοι πρακτικής (2010) Γιάννης Μούρτος, Γ. Λεκάκος, Κ. Ψούνης Διοικητική.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing)

ν Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης M a r k e t i n g

Το «Marketing» είναι μία δυναμική και σύγχρονη επιστήμη, που παρέχει λύσεις στην αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων των επιχειρήσεων και οργανισμών.

Η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ, αποδεικνύεται από την αλματώδη ανάπτυξή του, μια και έγινε αποδεκτό ότι αποτελεί σημαντικό παράγοντα εξασφάλισης της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων.

Οι ραγδαίες εξελίξεις, καθιστούν αναγκαία την ύπαρξη εξειδικευμένων ατόμων για τη στελέχωση των αντίστοιχων τμημάτων των εταιριών, που να κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις στο αντικείμενο.

Το Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing) του ΤΕΙ-Θ, διαθέτει ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος της αγοράς.

Η διάρκεια των σπουδών είναι οκτώ εξάμηνα που περιλαμβάνουν: Θεωρητικά μαθήματα Εργαστήρια Ασκήσεις πράξεις Σεμινάρια Ημερίδες Επισκέψεις σε επιχειρήσεις Πτυχιακή εργασία κ.λ.π.

Στόχος του Τμήματος είναι, η παροχή γνώσεων, που να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να βρίσκονται μέσα στις εξελίξεις.

Από το Ε΄ εξάμηνο, οι φοιτητές δηλώνουν ποια ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης επιθυμούν να παρακολουθήσουν: ΟΜΑΔΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.

Οι απόφοιτοι του Τμήματος, έχουν τη δυνατότητα να αναλάβουν δράση και να συμβάλλουν ενεργά στον επιχειρηματικό κόσμο τόσο γιατί κατέχουν τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις όσο και γιατί μέσω της πρακτικής άσκησης, τους δίνεται η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το εργασιακό περιβάλλον και να εφαρμόσουν στην πράξη αυτά που έχουν διδαχθεί.

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος, ασχολούνται επαγγελματικά με την μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας, στους τομείς του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, όπως είναι π.χ. Η έρευνα αγοράς Η ανάπτυξη πωλήσεων Η διαφήμιση Η προβολή κ.λ.π.

ν Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης M a r k e t i n g … … …