(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing)
ν Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης M a r k e t i n g
Το «Marketing» είναι μία δυναμική και σύγχρονη επιστήμη, που παρέχει λύσεις στην αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων των επιχειρήσεων και οργανισμών.
Η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ, αποδεικνύεται από την αλματώδη ανάπτυξή του, μια και έγινε αποδεκτό ότι αποτελεί σημαντικό παράγοντα εξασφάλισης της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων.
Οι ραγδαίες εξελίξεις, καθιστούν αναγκαία την ύπαρξη εξειδικευμένων ατόμων για τη στελέχωση των αντίστοιχων τμημάτων των εταιριών, που να κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις στο αντικείμενο.
Το Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing) του ΤΕΙ-Θ, διαθέτει ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος της αγοράς.
Η διάρκεια των σπουδών είναι οκτώ εξάμηνα που περιλαμβάνουν: Θεωρητικά μαθήματα Εργαστήρια Ασκήσεις πράξεις Σεμινάρια Ημερίδες Επισκέψεις σε επιχειρήσεις Πτυχιακή εργασία κ.λ.π.
Στόχος του Τμήματος είναι, η παροχή γνώσεων, που να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να βρίσκονται μέσα στις εξελίξεις.
Από το Ε΄ εξάμηνο, οι φοιτητές δηλώνουν ποια ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης επιθυμούν να παρακολουθήσουν: ΟΜΑΔΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.
Οι απόφοιτοι του Τμήματος, έχουν τη δυνατότητα να αναλάβουν δράση και να συμβάλλουν ενεργά στον επιχειρηματικό κόσμο τόσο γιατί κατέχουν τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις όσο και γιατί μέσω της πρακτικής άσκησης, τους δίνεται η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το εργασιακό περιβάλλον και να εφαρμόσουν στην πράξη αυτά που έχουν διδαχθεί.
Οι πτυχιούχοι του Τμήματος, ασχολούνται επαγγελματικά με την μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας, στους τομείς του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, όπως είναι π.χ. Η έρευνα αγοράς Η ανάπτυξη πωλήσεων Η διαφήμιση Η προβολή κ.λ.π.
ν Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης M a r k e t i n g … … …