Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδακτική Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Δημιουργία σεναρίου.
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18

ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18 Διδακτικές ενότητες 1η ενότητα: εισαγωγή, ορισμοί, Polya & Schoenfeld, ευρετικές στρατηγικές & μεταγνώση, ο ρόλος των πεποιθήσεων (μαθητών και εκπαιδευτικών) στην ΕΠ. 2η ενότητα: Ιστορική αναδρομή στις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και στην έρευνα σχετικά με την επίλυση προβλημάτων. Αναλυτικά προγράμματα σπουδών & διδακτικοί στόχοι σχετικά με την ΕΠ. Είδη προβλημάτων στα σχολικά βιβλία, συγκρίσεις. 3η ενότητα: Ρεαλιστικά μαθηματικά, η σημασία του πλαισίου στη διδασκαλία επίλυσης προβλήματος. Μοντελοποίηση: ο κύκλος μοντελοποίησης, παραδείγματα. Προβλήματα σε διαφορετικά πλαίσια (π.χ. χώρος εργασίας, άλλα επιστημονικά πεδία) και αξιοποίησή τους στη σχολική τάξη. 4η ενότητα: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και ο ρόλος των μαθητών στην διαδικασία ΕΠ. Η κατασκευή και η διαμόρφωση προβλημάτων. Η επικοινωνία των μαθητών. Η διαχείριση της τάξης κατά τη διαδικασία επίλυσης προβλήματος. Η αξιολόγηση των μαθητών. 5η ενότητα: Ειδικά θέματα στη μάθηση και στη διδασκαλία σχετικά με την επίλυση προβλημάτων: ΕΠ & επιχειρηματολογία, ΕΠ με αφήγηση, Ανοικτά προβλήματα, Διεθνή προγράμματα αξιολόγησης (PISA, TIMMS), η ΕΠ σε πολυπολιτισμικές τάξεις, O ρόλος των αναπαραστάσεων στην ΕΠ, κ.ά. ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18

Αξιολόγηση μαθήματος (1) 50% Ενδιάμεσες εργασίες (ppt) Εβδομαδιαίες ατομικές εργασίες Προαιρετική συμμετοχή σε όλες υποχρεωτική συμμετοχή σε 4 εργασίες Εύρος εργασίας: 3-5 διαφάνειες. Αποστολή της εργασίας στο chrtriantaf@math.uoa.gr την προηγούμενη μέρα της παρουσίασης 1η διαφάνεια: ονοματεπώνυμό και το θέμα της εργασίας Ομαδικές εργασίες υποχρεωτική συμμετοχή/15’ παρουσίαση σε 1 εργασία 2 υποχρεωτικές συναντήσεις της διδάσκουσας με όλα τα μέλη της ομάδας μέχρι την ολοκλήρωσή της. 1η συνάντηση: ορισμός του θέματος, κατευθύνσεις 2η συζήτηση: καταγραφή της εξέλιξης ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18

ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18 Ενδιάμεσες εβδομαδιαίες ατομικές εργασίες Δίνονται στη διάρκεια του μαθήματος (π.χ. παρουσίαση ενός ερευνητικού άρθρου κ.ά.) Ενδιάμεσες ομαδικές εργασίες Επιλογή ενός από τα ειδικά θέματα στη μάθηση και στη διδασκαλία σχετικά με την επίλυση προβλημάτων όπως ΕΠ & επιχειρηματολογία, ΕΠ με αφήγηση, Ανοικτά προβλήματα, διεθνή προγράμματα αξιολόγησης (PISA, TIMMS), η ΕΠ σε πολυπολιτισμικές τάξεις Ο ρόλος των αναπαραστάσεων στην ΕΠ.  Η διδασκαλία γνωστικά απαιτητικών μαθηματικών προβλημάτων. Λήξη επιλογής ομαδικής εργασίας 1/11, λήξη παρουσίασης 24/11 Στις ενδιάμεσες εργασίες αξιολογείται η συνεκτικότητα και η σαφήνεια στην παρουσίαση του θέματος. Οι περιορισμοί παρουσίασης που έχουν τεθεί. Η συνθετότητα του θέματος που διαπραγματεύεται η εργασία ο βαθμός συνεργασίας της ομάδας (στην περίπτωση της ομαδικής εργασίας) ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18

Αξιολόγηση μαθήματος (2) 50% Τελική ατομική εργασία (κείμενο) Είδος εργασίας: Περιορισμένης κλίμακας εμπειρική έρευνα Διαδικασία Oρίζεται το θέμα σε συνεννόηση με την διδάσκουσα (λήξη 1/11/2017) 5’ ενδιάμεση παρουσίαση του ερευνητικού σχεδιασμού (λήξη 1/12/2017) Τελική παράδοση της εργασίας την εβδομάδα αναπλήρωσης 5’ Παρουσίαση της εργασίας (σε ppt) την εβδομάδα αναπληρώσεων του μαθήματος (αν υπάρχει χρόνος) . Στην τελική ατομική εργασία αξιολογούνται η πρωτοτυπία του θέματος, η σαφήνεια των ερευνητικών ερωτημάτων, η συνοχή και η σαφήνεια παρουσίασής των ερευνητικών αποτελεσμάτων, η συμβατότητα με τις οδηγίες συγγραφής που θα σας δοθούν η τήρηση της διαδικασίας που έχει οριστεί. ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18

Θέματα τελικής εργασίας Συγκριτική ποιοτική ανάλυση προβλημάτων σε σχολικά εγχειρίδια. Επιλέξτε μια θεματική ενότητα που παρουσιάζεται σε ένα Ελληνικό και σε ένα από τα 3 Καναδικά σχολικά εγχειρίδια . Αναλύστε τα είδη των προβλημάτων που παρουσιάζονται στα δύο σχολικά κείμενα, καταγράψτε ομοιότητες και διαφορές. Διαμόρφωση προβλήματος & εφαρμογή του. Επιλέξτε ένα κλειστό πρόβλημα του σχολικού βιβλίου. Διαμορφώστε το σε ανοικτό. Επιλέξτε ένα αποπλαισιωμένο πρόβλημα σχολικού βιβλίου. Διαμορφώστε το σε πλαισιωμένο πρόβλημα. ΠΜΣ "Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών" 2017-18