Για το μάθημα των θρησκευτικών Παπαγεωργίου Δανάη Παπαδημητρίου Μελίνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Advertisements

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
19. Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το μυστήριο της Εξομολόγησης
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
15. Η παραβολή του σπλαχνικού Σαμαρείτη, ο πλησίον μας και εμείς
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 10 ΕΝΤΟΛΩΝ & ΥΜΝΟΥ ΑΓΑΠΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Κ Α Α Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. Οι ιστορίες των Πατριαρχών έχουν βασικά θρησκευτικό χαρακτήρα. Μιλούν δηλαδή για τη µοναδική σχέση των πρωταγωνιστών.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Μετάνοια - Εξομολόγηση
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα Σάββας Παυλίδης.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
14. Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Τμήμα: Α2’ Σχολικό έτος: Εργασία: Εργασία στην Τάξη 9, σελ. 96 και.
Ειρήνη Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Για το μάθημα των Θρησκευτικών…
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ.
Η ορθόδοξη άσκηση.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ. Η Καλλιπάτειρα, ήταν κόρη του Ολυμπιονίκη Διαγόρα του Ρόδιου και σύζυγος ενός επίσης μεγάλου ολυμπιονίκη, του Καλλιάνακτος, ενώ τα αδέρφια.
Επιστολή Παύλου προς Φιλήμονα Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β’2 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος Καθηγητής:
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του "ασώτου υιού“) Η απέραντη αγάπη του Θεού για όλους.
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
Ο προφήτης Ωσηέ : η φωνή της αγάπης
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ”
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
ΤΟ ΟΥΤΟΠΙΚΟΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Πώς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα;
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
Ο Ιησούς Χριστός ως διδάσκαλος - Εισαγωγή στις παραβολές του
Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος καθηγητής: κ
Α Γ Υ Μ Ν Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Το τέλος του κόσμου στον Ισλαμισμό
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 14 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Θεοφάνεια σημαίνει Φανέρωση το ῦ Θεο ῦ, ἀ πό τίς λέξεις Θεός + φαίνομαι.
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για το μάθημα των θρησκευτικών Παπαγεωργίου Δανάη Παπαδημητρίου Μελίνα Παπαδοπούλου Μαργαρίτα Σουσάνη Αθανασία Σπαιδϊώτη Βασιλεία Ταγκάλου Καλλιρρόη Υπεύθυνος καθηγητής: κος Καπετανάκης 9-12-2015

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΥ ΠΑΤΕΡΑ Η παραβολή του Χριστού για τον σπλαχνικό πατέρα (παραβολή του ασώτατου υιού), δικαίως θεωρείται ότι είναι μοναδικού μεγαλείου, καθώς περιγράφει την επανένωση ενός πατέρα με τον γιο του, του οποίου η αντίδραση είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη.

Αρχικά, όταν ο πατέρας αντίκρισε τον γιο του έτρεξε προς το μέρος του, τον αγκάλιασε σφιχτά, τον σπλαχνίστηκε και τον καταφιλούσε, εκδηλώνοντας έντονα την συγκίνησή του.

Έκπληκτος τότε ο γιος του, καθώς δεν περίμενε αυτή την αντίδραση από τον πατέρα του, τού αποκρίθηκε πως αμάρτησε και σε εκείνον και στον Θεό, γι’ αυτό δεν αξίζει να λέγεται πλέον παιδί του.

Κατόπιν ο πατέρας, διέταξε του δούλους να βγάλουν την καλύτερη στολή για να ντύσουν τον γιο του, να του φορέσουν δαχτυλίδι στο χέρι, να του δώσουν υποδήματα και να φέρουν το καλοθρεμμένο μοσχάρι για να σφάξουνε και να ευχαριστηθούνε, λέγοντας ότι ήταν νεκρός κι αναστήθηκε, ήταν χαμένος και βρέθηκε.

Γενικά, μπορούμε να πούμε πως η συμπεριφορά του πατέρα απέναντι στον γιο του ήταν πολύ απρόσμενη, καθώς οποιοσδήποτε θα περίμενε να είναι σκληρός και θυμωμένος μαζί του, λόγω του σφάλματός του. Αντιθέτως, είναι κατανοητικός και δίκαιος απέναντι στον γιο του, δείχνοντας πως τον έχει συγχωρέσει με την έμπρακτη αγάπη και συγκίνησή του.

Έτσι, το μήνυμα που θέλει ουσιαστικά να περάσει ο Χριστός με αυτή την παραβολή, είναι πως ανάμεσα στους ανθρώπους πρέπει να υπάρχει αγάπη, κατανόηση και συγχώρεση σε οποιαδήποτε περίπτωση, κι όχι μίσος, διχόνοια και απέχθεια, λόγω κάποιου λάθους που μπορεί να έκανε ένα άτομο στο παρελθόν.