ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Διαχείριση Γνώσης Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Χ. Παπαθεοδώρου - Μ. Γεργατσούλης.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Τι είναι ολοκλήρωση. Ανάλυση των διαφορετικών μορφών ολοκλήρωσης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Από τον μύθο στη πραγματικότητα.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μέσα μαζικής ενημέρωσης- Έντυπος τύπος Ένας σύντομος τρόπος ενημέρωσης.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ακαδ. Έτος
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
1 ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ. 2 Θέματα που αναλύονται Εννοιολογική προσέγγιση της μεταβίβασης της εξουσίας και της ευθύνης. Τι πρέπει και τι δεν.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ.
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Το Επιμελητήριο Φθιώτιδας, σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (Κ.Ε.Ε.Ε.) ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των επιχειρήσεων.
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2.3 Οργανογράμματα Κέντρου Πληροφορικής Επιμέλεια: Αγγέλου Λουκάς

Ειδικοί Στόχοι Μελέτη τριών διαφορετικών προτύπων οργάνωσης των Τμημάτων ενός Κέντρου Πληροφορικής. Παρουσίαση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων κάθε μοντέλου.

Οργάνωση κατά Έργο Όταν το Κέντρο Πληροφορικής διαιρείται σε τμήματα αποτελούμενα από Αναλυτές, Προγραμματιστές κλπ. κατευθυνόμενα από έναν Υπεύθυνο Έργου, λέμε ότι έχουμε Οργάνωση κατά Έργο.

Πλεονεκτήματα Η δραστηριότητα του ανθρώπινου δυναμικού είναι αποκλειστικά προσανατολισμένη σε συγκεκριμένο και περιορισμένο αντικείμενο. Αυτό συνεπάγεται μεγάλη εξειδίκευση, συσσωρευμένη γνώση και εξοικείωση με το αντικείμενο, οπότε οι απαιτήσεις που έρχονται από τους χρήστες μπορούν να ικανοποιηθούν γρήγορα και αποτελεσματικά. Η κάθε ομάδα έχει την δική της ταυτότητα και συντομεύονται τα κανάλια επικοινωνίας και ο χρόνος λήψης αποφάσεων.

Μειονεκτήματα Οι αναλυτές και οι προγραμματιστές επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στις ιδιαιτερότητες των συγκεκριμένων εφαρμογών και δεν τους δίνεται η ευκαιρία να διευρύνουν και να ανανεώσουν τις γνώσεις τους. Στην προσπάθεια της ομάδας για εξασφάλιση αυτάρκειας σε πόρους, συχνά συσσωρεύονται μεγάλες ποσότητες ανθρώπινων πόρων, οι οποίοι και υποαπασχολούνται. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία δεν διαχέονται στο Κέντρο αλλά περιορίζονται στα μέλη της ομάδας.

Οργάνωση κατά Λειτουργία Στην Οργάνωση κατά Λειτουργία το Κέντρο Πληροφορικής διαιρείται σε Τμήματα αποτελούμενα από άτομα παρόμοιας επιστημονικής κατάρτισης, με επικεφαλής προϊστάμενο. Κάθε Τμήμα ασχολείται μόνο με τον τομέα ευθύνης του σε κάθε εφαρμογή.

Πλεονεκτήματα Η σημαντική εξειδίκευση η οποία αποκτάται σε κάθε τομέα. Η αύξηση της ευελιξίας στην αξιοποίηση του προσωπικού, καθώς αυτό μπορεί να απασχολείται από έργο σε έργο ανάλογα με τις ανάγκες, σε κάθε χρονική στιγμή. Η δυνατότητα ανανέωσης των γνώσεων του προσωπικού.

Μειονεκτήματα Η συνεργασία των διαφορετικών Τμημάτων είναι δυσκολότερη. Για την ομαλή συνεργασία των Τμημάτων συχνά εφαρμόζονται τυποποιημένες διαδικασίες, οι οποίες όμως εισάγουν ένα βαθμό δυσκινησίας και γραφειοκρατίας.

Μεικτή Οργάνωση Ο συνδυασμός της Οργάνωσης κατά Έργο και της Οργάνωσης κατά Λειτουργία μας κάνει την Μεικτή Οργάνωση.