Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Advertisements

Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Οι 3 Χάριτες μιας άσκησης είναι η επίδειξη, η υπόδειξη και η επανάληψη η παραλλαγή στους κανόνες των εκπαιδευτικών διπλών αποτελεί πάγια αρχή της προπονητικής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Εισαγωγικές έννοιες στην μηχανική των υλικών
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια κ.Μαυροματάκη
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Σερφάροντας σοφά Πρόγραμμα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Τάξη Α’
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Οδηγίες χρήσης του προγράμματος WavePad
Νέα Οργανωτική Δομή & Λειτουργία της Διοίκησης: Οργανόγραμμα
GLOGSTER.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Marketing για εκπαιδευτικούς
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Το μοντέλο JOHARI.
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Ενεργειακή κατανάλωση στη θέση αναμονής των συσκευών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία Μαθητικός κινηματογράφος για αρχάριους … Ημέρα 3η

Θυμίζω (για όσους έχασαν κάποιο μάθημα) Θυμίζω (για όσους έχασαν κάποιο μάθημα)!!! Στο προσωπικό μου blog «Λόγος» https://babisvourlidas.wordpress.com/ στο μενού ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ εκθέτω τις παρουσιάσεις μου και εν καιρώ περισσότερο συμπληρωματικό υλικό

Χρήσιμα εργαλεία (προγράμματα που μας λύνουν τα χέρια και αυξάνουν τις δυνατότητές μας)

Χρήσιμα εργαλεία FS - Free Studio Με αυτό «κατεβάζουμε» video ή μουσική. Βασική επεξεργασία εικόνας και ήχου.

AVC – Any Video Converter Χρήσιμα εργαλεία AVC – Any Video Converter Πρόγραμμα για να τροποποιούμε το format, το μέγεθος ή την ανάλυση του video.

Μοντάζ Ας αφηγηθούμε την ιστορία μας

Μοντάζ Η λέξη είναι γαλλική και σημαίνει «σύνθεση» Μοντάζ Η λέξη είναι γαλλική και σημαίνει «σύνθεση». Άρα καλούμαστε να συνθέσουμε αρμονικά το υλικό μας, ώστε να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που είχαμε οραματιστεί εξ αρχής.

Μοντάζ Λίγη θεωρία Μοντάζ συνέχειας: Είναι η πιο γνωστή, παραδοσιακή και αναμενόμενη εκδοχή. Στόχος είναι οι σκηνές, οι λήψεις, τα πλάνα να φαίνονται ενωμένα. Προσπαθούμε με τεχνάσματα να κρύψουμε τις τομές και τις προσθαφαιρέσεις που κάναμε.

Μοντάζ Λίγη θεωρία Μοντάζ ασυνέχειας (η σχολή του Αϊζενστάιν): Το CUT κυριαρχεί. Δεν προσπαθεί να κρυφτεί, αλλά προσπαθεί να κάνει ηχηρή την εμφάνισή του. Πρόκειται για παιχνίδι αντιθέσεων και απότομων μεταβάσεων, εντυπωσιασμού και διέγερσης των αισθήσεων.

Μοντάζ Λίγη θεωρία Μοντάζ ασυνέχειας: Το CUT κυριαρχεί. Δεν προσπαθεί να κρυφτεί, αλλά προσπαθεί να κάνει ηχηρή την εμφάνισή του. Πρόκειται για παιχνίδι αντιθέσεων και απότομων μεταβάσεων, εντυπωσιασμού και διέγερσης των αισθήσεων.

Μοντάζ Λίγη θεωρία Διαλεκτικό Μοντάζ (Κουλέσοφ – Αϊζενστάιν – Χίτσκοκ – Κιούμπρικ): Μπαίνουμε στα βαθιά: Θέση – Αντίθεση – Σύνθεση. Ένα πλάνο διαδέχεται ένα άλλο, αντίθετο και φαινομενικά άσχετο. Καθένα τους όμως σχετίζεται με μια Τρίτη λήψη – σκηνή, άρα τελικά προκύπτει συσχετισμός.

Ἀπλοῦς ὁ μῦθος τῆς ἀληθείας ἔφυ Tip Ἀπλοῦς ὁ μῦθος τῆς ἀληθείας ἔφυ Αφήστε τις σχολές του μοντάζ για αργότερα. Τώρα μας ενδιαφέρει η βασική, αλφαβητική, τεχνική κατάρτιση.

Λίγα τεχνικά στοιχεία (τι να προσέξω στο μοντάζ)

#1 Ενότητα χώρου Ο θεατής έχει συγκεκριμένη γωνία θέασης προς την οθόνη (ισχύει και στις 3D ταινίες). Ευθύνη μας είναι να μην τον αποπροσανατολίζουμε με απότομες αλλαγές ή παραπλανητικές λήψεις.

Tips Κανόνας των 180 μοιρών Κανόνας των «τρίτων» Προσπαθώ να μετακινώ την κάμερα κατά 30 μοίρες το πολύ κάθε φορά που αλλάζω πλάνο μέσα στην ίδια σκηνή

Οι κανόνες φτιάχτηκαν … για να καταστρατηγούνται … Tip Οι κανόνες φτιάχτηκαν … για να καταστρατηγούνται …

#2 Ενότητα χρόνου Αφηγούμαι τα γεγονότα με χρονολογική σειρά Προσέχω πολύ σε τυχόν flash-back Φροντίζω για την προοικονομία: οργανώνω έτσι την πλοκή μου ώστε ο θεατής να μεταβαίνει ομαλά από το ένα περιστατικό στο άλλο.

Tip Μπορώ να κρατήσω μια χρονική έκπληξη για το τέλος. Π.χ. να εξηγήσω την τελική φάση της ταινίας μου με μια αναδρομή.

Tip Οι διαταράξεις του χρόνου συχνά πάσχουν και από άλλου είδους διαταράξεις: ρούχα, κουρέματα, χώροι και αντικείμενα πρέπει να είναι ταιριαστά.

#3 Ενότητα υπόθεσης (πλοκής) Είναι σημαντικό να μη χάνουμε το στόχο μας. Φροντίζουμε να μη «χάνεται» ο θεατής μας, να διατηρούμε ξεκάθαρη το κεντρικό θέμα του έργου μας.

Tip Για να φανούν οι κεντρικές ιδέες μέσα στο έργο μας, πρέπει να τις αναφέρουμε και να τις διαπραγματευόμαστε αρκετό χρόνο στη διάρκεια της ταινίας. Οι μεγάλες παρεκβάσεις, όσο καλογυρισμένες κι αν είναι, τελικά βλάπτουν το δημιούργημά μας.

#4 Ρυθμός Ο ρυθμός είναι απολύτως προσωπική επιλογή του καλλιτέχνη (εσύ είσαι αυτός)!!! Προσαρμόζεται στο θέμα, στην ένταση, στη δράση, στο συναίσθημα.

Tip Καλό είναι ο ρυθμός να αλλάζει μέσα στην ταινία. Η μονοτονία θεωρείται (με λίγες, πολύ ειδικές εξαιρέσεις) ελάττωμα.

Και τώρα … στη μονταζιέρα … !!!