11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : Τμήμα : Α2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Ισορροπημένη διατροφή
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ :
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΓΓΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2004 ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΣ Α’
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
project: οψεις της ψυχολογιας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους.
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική 11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Δασκαλάκη Δ. Δέσποινα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Επ. συνεργάτιδα Medtronic Ηράκλειο, 10/9/2016 Διατροφικές συστάσεις & άσκηση σε ασθενείς με Διαβήτη.
Βιολογία Γυμνασίου.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ερευνητική εργασία (Project)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΘΛΗΤΩΝ Συνέντευξη από τους γυμναστές: Δ.Τάκο και Δ.Μαρκάκη
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : 2014-2015 Τμήμα : Α2 11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : 2014-2015 Τμήμα : Α2

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

Κριτήρια επιλογής θέματος Μας ενδιαφέρει το θέμα γιατί ασχολούμαστε με τον αθλητισμό Μέσω της διατροφής βοηθάμε τον μεταβολισμό μας Η διατροφή και ο αθλητισμός παίζουν βασικό ρόλο στην καθημερινότητα μας

Σκοπός της έρευνας Συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας Δημιουργία φιλίας, εκτίμησης, σεβασμού και ανάλογων συναισθημάτων μεταξύ μας. Απόκτηση γνώσεων και διάδοση αυτών στους συμμαθητές μας και στην ευρύτερη κοινωνία.

Ιστορική αναδρομή Ο Ίκκος από τον Τάραντα, που έζησε κατά τον 5αιώνα π. Χ.(ο πρώτος αθλητής που ακολούθησε ποτέ ειδική διατροφή) Ο Μίλωνας από τον Κρότωνα, ολυμπιονίκης πάλης, κατείχε τη φήμη πως κατανάλωνε 7,5 λίτρα κρασιού, 9 κιλά ψωμί και κάμποσο κρέας καθημερινά Ο Πυθαγόρας είναι ο πρώτος που συμβουλεύει τους αθλητές να καταναλώνουν κρέας. Οι αρχαίοι, επίσης, αποξεραίνουν όρχεις ταύρων, τους πολτοποιούν σε σκόνη και τη δίδουν σε αθλητές. Τα αποτελέσματα για την εποχή ήταν και παραμένουν φανταστικά. Ο ιατρός Γαληνός αποδοκιμάζει τους συγχρόνους του αθλητές επειδή καταναλώνουν ωμό κρέας που ακόμη στάζει αίμα. Θεωρεί πως η συνήθεια αυτή προκαλεί πύκνωση της σαρκικής μάζας

Ανάπτυξή του θέματος Διατροφή είναι η επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των τροφών που καταναλώνουνε και τους τρόπους με τους οποίους το σώμα μας χρησιμοποιεί τα διάφορα συστατικά τους. Αντικείμενά της αποτελούν ορισμένες βασικές λειτουργίες της αφομοίωσης των τροφών που γίνονται με μια καθορισμένη ακολουθία· για την ακρίβεια αρχίζουν με την πρόσληψη της τροφής, συνεχίζουν με τη διεργασία της μάσησης της, της πέψης της και της απορρόφησης των θρεπτικών στοιχείων της στο λεπτό έντερο.

Ποιο είναι το μυστικό της σωστής διατροφής; Ερευνητικά ερωτήματα Ποιο είναι το μυστικό της σωστής διατροφής; Ποια είναι η σχέση μεταξύ διατροφής και υγείας; Πόσο βοηθάει στον αθλητισμό η καλή διατροφή ;

Οι θετικοί παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα μας Έχουμε στη διάθεσή μας πολύ υλικό το οποίο μας διευκολύνει στην εύρεση των ερωτημάτων που μας ζητάει η έρευνα Οι γνώσεις τις οποίες έχουμε μας βοηθάνε για ένα καλό ξεκίνημα της έρευνας Σαν άτομα που ενδιαφερόμαστε και ασχολούμαστε με τον αθλητισμό

Οι αρνητικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ερευνά μας Δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για την επεξεργασία των πληροφοριών. Η δυσκολία επιλογής των κατάλληλων πληροφοριών από τις ιστοσελίδες

Περιορισμοί-Περιγραφή Ορίων Αρχικά ψάχνουμε για πληροφορίες για το θέμα που μας απασχολεί για την χώρα μας και την χρονολογική περίοδο που ζούμε. Μιλάμε για τον αθλητισμό που βιώνει η εφηβεία και την διατροφή σε σχέση μ’ αυτόν.

Ερωτηματολόγιο – απαντήσεις – σχόλια – αποτελέσματα – στατιστική ανάλυση και γραφήματα.

1η Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η διατροφή στον αθλητισμό σήμερα; Συμπέρασμα: Είναι προφανές ότι οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο δείχνουν με σαφήνεια ότι οι νέοι θεωρούν ότι υπάρχει στενή σχέση μεταξύ διατροφής και αθλητισμού

2η Πόσο εύκολα μπορεί ένας αθλητής να ακολουθήσει μια αυστηρή διατροφή; Συμπέρασμα: Οι αθλητές που πιστεύουν στον εαυτό τους και θέλουν να πετύχουν το στόχο τους κάνουν τα πάντα για αυτό. Έτσι τα παιδιά είναι εξοικειωμένα σε τέτοιου είδους καταστάσεις, καθώς βλέπουν στην καθημερινότητα συνανθρώπους οι οποίοι θέλουν να πετύχουν ιδιαίτερα στον τομέα του αθλητισμού. Αυτό επίσης προκύπτει και από προσωπικές συζητήσεις με ειδικούς και από διάφορες έρευνες.

Επίλογος Aπό την αρχαιότητα οι Έλληνες φρόντιζαν να έχουν μια σταθερή διατροφή βασισμένη στο κρέας, γάλα, σιτάρι και ψαρικά, δείχνοντας τη μεγάλη σημασία που έδιναν σε θέματα υγείας. Σήμερα ο σύγχρονος Έλληνας, αν και προσπαθεί να διατηρήσει σωστή διατροφή, δεν το επιτυγχάνει στο βαθμό που το επιθυμεί, εξαιτίας του φόρτου εργασίας και του ελλιπέστατου ελεύθερου χρόνου του, καταφεύγοντας σε ταχυφαγίας και σε τροφές αμφιβόλου ποιότητας. Επίσης σε ερωτήματα που μας απασχόλησαν και με τους συμμαθητές μας, καταλήξαμε στο συμπέρασμα οτι η διατροφή σχετίζεται σε υψηλό βαθμό με τον αθλητισμό, και απαιτεί μεγάλη προσπάθεια ώστε να μην παρεκκλίνει κάποιος από αυτή.

Προτάσεις για συμπληρωματική εργασία-προτεινόμενη έρευνα Διατροφή και αθλητισμός στις διάφορες ηλικίες στη χώρα μας σήμερα Διατροφή και αθλητισμός στις αναπτυσσόμενες-υποανάπτυκτες- ανεπτυγμένες χώρες Σχέση μεσογειακής διατροφής και αθλητισμού τα τελευταία δέκα χρόνια στις χώρες των Βαλκανίων. Διατροφή και αθλητισμός στα αρχαία χρόνια στον ελλαδικό χώρο Σχέση διατροφής-αθλητισμού στις χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής

Πηγές πληροφόρησης-βιβλιογραφία http://www.iatronet.gr/askisi/paidi- athlisi/article/586/diatrofi-stin-efiveia-kai-athlisi- energeiaki-isorropia-kai-proslipsi.html http://youth-health.gr/thematikes-enotites/genika-gia- tin-efibeia/o-efibos-athlitis#.VUH1KnldXeU http://www.slideshare.net/lykschim/ss-41624750

Ονόματα μαθητών που εκπόνησαν την εργασία Κυρίτσης Χρήστος Παναγιώτου Αναστάσιος Στεφανίδης Λουκάς