Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου Λυδία Α3 Υπεύθυνοι Καθηγητές Ζαραλίκου Ευδοξία, Παπανικολάου Δημήτρης

2 Επεξήγηση θέματος της ερευνητικής μας εργασίας Η εργασία μας με θέμα Γλώσσα – Λογοτεχνία μας έλκυσε από την πρώτη στιγμή… Έτσι η ομάδα μας ασχολήθηκε με την μελέτη ερωτήσεων που απασχολούν την λογοτεχνία και την γλώσσα καθώς ερευνάμε και τους λόγους για τους οποίους κάποιος μπορεί να ενδιαφέρεται για αυτά τα μαθήματα που του προσφέρουν αρχικά απαραίτητες γνώσεις και ύστερα με την μελέτη ενός εξωσχολικού βιβλίου διασκέδαση. Για τις ερωτήσεις κλειστού τύπου που έπρεπε να βρούμε, ψάξαμε σε βιβλία λογοτεχνικά, κυρίως του Καβάφη οποίος ήταν για αρκετό χρονικό διάστημα το κέντρο της αναζήτησής μας. Ψάξαμε ακόμα σε λεξικά κυρίως για την γλώσσα, σε σχολικά βιβλία αρχαίων κειμένων και σε βιβλία της βιβλιοθήκης που παρέχει το σχολείο μας.

3 Έκθεση Οι ερωτήσεις που μας ζητήθηκαν να αναζητήσουμε, ήταν σε στιλ κλειστού τύπου,και όχι ανοιχτού. Αυτό σημαίνει πως το παιχνίδι γίνεται πιο διασκεδαστικό και πιο εύκολο. Αφού τεθεί η ερώτηση, δίνονται τέσσερις πιθανές απαντήσεις, από τις οποίες μόνο η μία είναι σωστή. Στον τύπο ανοιχτών ερωτήσεων, η δυσκολία αυξάνεται καθώς τα ερωτήματα απαιτούν απάντηση ανάπτυξης, για την οποία χρειάζονται αρκετές γνώσεις και μερικές φορές συγκεκριμένες γνώσεις για μία σωστή και πλήρη πιθανή απάντηση. Οι ερωτήσεις κλειστού τύπου δεν είναι πάντα εύκολες και σε αυτό συμβάλει περισσότερο ο τρόπος που θέτονται και οι απαντήσεις που δίνονται. Για παράδειγμα, αν οι απαντήσεις είναι αρκετά σχετικές μεταξύ τους, δηλαδή με παρόμοιο περιεχόμενο ή χρονολογικά συμβατικές, τότε αυτός που προσπαθεί να βρει την απάντηση μπορεί να μπερδευτεί με αποτέλεσμα να δυσκολευτεί ή και να αποσυντονιστεί, χωρίς στο τέλος να μπορέσει να δώσει την σωστή απάντηση. Παρόλα αυτά μπορεί η ερώτηση να δίνεται με εύκολο και σαφή τρόπο, όμως χωρίς να δίνει την δυνατότητα στον αναγνώστη να φέρει εις πέρας στο παιχνίδι με επιτυχία

4 Ένας άλλος τρόπος που κάνει δύσκολη μία ερώτηση κλειστού τύπου, είναι να δίνονται εύκολες ερωτήσεις με δυνατότητα απόκλισης με σιγουριά κάποιας ή παραπάνω από μίας πιθανής απάντησης αλλά η ερώτηση να μην είναι σαφής ή εύκολη για να γίνει κατανοητή και έτσι να μην γνωρίζει ή να μην καταλαβαίνει ο αναγνώστης το αντικείμενο αναζήτησης. Σε αντίθεση με του κλειστού τύπου ερωτήσεων, οι ανοιχτές ερωτήσεις, στην λογοτεχνία πιο πολύ και όχι στην γλώσσα, μπορούν να απαντηθούν εύκολα,έστω και αν είναι ανάπτυξης. Αυτό μπορεί να γίνει καθώς το θέμα της ερώτησης είναι εύκολο,απλό ή έχει διδαχτεί σε προηγούμενες τάξεις σχολείου. Με βάση τα προσωπικά ημερολόγια και τις ερωτήσεις που έχει βρει κάθε μέλος μέσα στην ομάδα, βρίσκονται τα αποτελέσματα καθώς και με την βοήθεια των ερωτηματολογίων που μοιράζει κάθε ομάδα σε όλα τα τμήματα των projects. Αφού οι ερωτήσεις λογοτεχνίας ήταν εύκολες στην εύρεσή τους, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον με τις ερωτήσεις της γλώσσας, αφού απαιτείται μεγαλύτερη αναζήτηση για το συντακτικό και την ερμηνεία λέξεων. Τέλος ανακαλύψαμε ότι οι ερωτήσεις με το αντίθετο γνωστικό αντικείμενο του καθενός δεν εμποδίζονται στο να απαντηθούν αφού δεν χρειάζονται πολύπλοκες γνώσεις για μία εύκολη ή μεσαίας δυσκολίας ερώτησης στην γλώσσα και λογοτεχνία.... και ναι η γνώση μπορεί να μετατραπεί σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν όσοι θέλουν χωρίς καμία απαραίτητη και συγκεκριμένη, ''πολύπλοκη'' γνώση

5 3 παραδείγματα από το παιχνίδι μας 1) Τι σημαίνει η λέξη μυς των αρχαίων Ελληνικών ; i.Άλογο ii.Ποντίκι iii.Μύγα iv.Γάτα 2) Τι παιδεία είχαν οι Φαναριώτες ; i. Ελληνική ii. Αγγλική iii. Γαλλική iv.Ιταλική 3) Πόσους στοίχους είχε το σονέτο Μούχρωμα ; i. 14 ii.12 iii.18 iv.16

6 Βιβλιογραφία βιβλιοθήκη σχολείου σχολικά βιβλία γυμνασίου - λυκείου Internet εξωσχολικά βοηθήματα ΤΕΛΟΣ …………


Κατέβασμα ppt "ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google