Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας 1. Αναγραφή στον πίνακα του τίτλου της ενότητας που θα διδαχθεί, καθώς και των κυριότερων σημείων της διδασκαλίας. Με τον τρόπο αυτό διεγείρεται η προσδοκία των μαθητών και δημιουργείται κατάλληλο κλίμα για την παρακολούθηση του μαθήματος. 2. Σύνδεση με τα προηγούμενα 3. Σκοπός: Πριν αρχίσει η διδασκαλία μιας ενότητας πρέπει να δηλώνεται ο σκοπός. Με τον σκοπό αποσαφηνίζεται το γιατί διδάσκουμε το συγκεκριμένο μάθημα και τι θα αποκομίσουν από αυτό οι μαθητές
Πορεία Διδασκαλίας- Στάδια Διδασκαλίας 4. Ανάλυση του περιεχομένου του μαθήματος με αναφορές στην εμπειρία και στην καθημερινότητα του μαθητή. Ο τρόπος ανάλυσης εξαρτάται από την μέθοδο την οποία έχει επιλέξει ο καθηγητής. 5. Έλεγχος κατανόησης του μαθήματος: Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αξιολογήσει ο καθηγητής το ποσοστό κατανόησης του μαθήματος που μόλις δίδαξε. Εξαρτάται και πάλι από την δική του φιλοσοφία σχετικά με τις κοινωνικές σχέσεις τις οποίες θέλει να προωθήσει στην τάξη του καθώς και από το είδος του πολίτη που προσπαθεί να διαμορφώσει.
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας 7. Έλεγχος κατανόησης με στόχο και την κοινωνική αγωγή: ομαδο-συνεργατική μέθοδο. 8. Έλεγχος κατανόησης με στόχο την ανταγωνιστικότητα: Η υποβολή ερωτήσεων ή η χρήση φύλλου αξιολόγησης για τον έλεγχο της κατανόησης του μαθήματος είναι απαραίτητα. 9.Ανακεφαλαίωση: Συνοπτική επισκόπηση του διδαχθέντος μαθήματος.