ΘΕΜΑ: ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΟΝΤΕΛΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αναδόμηση Σχεδίου Μαθήματος ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Σενάριο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ §3.7 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός Είναι ένα σύνολο συστηματικών, προγραμματισμένων, μεθοδικών και σκόπιμων δραστηριοτήτων (λέξεις μέσα σε πράξεις) με τις οποίες επιτυγχάνονται.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΑΚΣΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ‘‘ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ’’
Κέντρο Συμβουλευτικής
Δημιουργία σεναρίου.
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Φύλλα Διδασκαλίας.
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εφαρμογή Μεθοδολογίας ICONIX
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΟΝΤΕΛΑ

Ο αναλογικός συλλογισμός δηλώνει μια πορεία της σκέψης από το ειδικό στο ειδικό http://www.oefe.gr ΣΤΕΛΛΑ ΑΛΙΓΙΖΑΚΗ Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Ουσιαστική προϋπόθεση για την αξιοποίηση της αναλογικής μεθόδου ή της μεθόδου διδασκαλίας με βάση μοντέλα είναι η ύπαρξη ενός αντικειμένου αναφοράς με ήδη γνωστά χαρακτηριστικά Διδακτική Τεχνολογικών Μαθημάτων (μέθοδοι και διαδικασίες. Prof.Dr Andreas Huttner)σελ 199

Μεθοδολογικά βήματα κατά την αξιοποίηση της αναλογικής μεθόδου Ανάλυση του αντικειμένου αναφοράς το αντικείμενο αναφοράς οφείλει να λειτουργεί ως αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για άλλα συγκρίσιμα τεχνικά συστήματα Ανάλυση του προς διερεύνηση αντικειμένου ανάλυση με σκοπό την εξακρίβωση δύο τυπικών χαρακτηριστικών Σύγκριση των χαρακτηριστικών σύγκριση χαρακτηριστικών αντικειμένου αναφοράς και προς διερεύνηση αντικειμένου Διδακτική Τεχνολογικών Μαθημάτων (μέθοδοι και διαδικασίες. Prof.Dr Andreas Huttner)σελ200

Έλεγχος των χαρακτηριστικών εξετάζεται αν δύο τουλάχιστον χαρακτηριστικά του προς διερεύνηση αντικειμένου συμπίπτουν με το αντικείμενο αναφοράς Αναλογικός συλλογισμός αν υπάρχουν δύο όμοια χαρακτηριστικά τότε πιθανόν είναι να υπάρχουν και άλλα Έλεγχος του αναλογικού συλλογισμού έλεγχος στην πράξη και σε άλλα αντικείμενα σύγκρισης Διδακτική Τεχνολογικών Μαθημάτων (μέθοδοι και διαδικασίες. Prof.Dr Andreas Huttner)σελ 200

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ως αντικείμενο αναφοράς επιλέγεται το κρουσίμετρο(μηχάνημα μέτρησης αντοχής κτηρίου),μετά από μελέτη του μηχανήματος είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε την χρησιμότητα του καθώς και τον τρόπο λειτουργίας του. Ως προς διερεύνηση αντικείμενο προσφέρεται το μηχάνημα υπερύχων(μηχάνημα αντοχής κτηρίου). Με την κατάλληλη ανάλυση εντοπίζεται η χρησιμότητα και ο τρόπος λειτουργίας του με σκοπό να γίνει η σύγκριση. Μαρία πετροπούλου

Σύγκριση των χαρακτηριστικών: ως προς τη χρησιμότητα των δύο μηχανημάτων πρόκειται και τα δύο για μηχανήματα μέτρησης της αντοχής ενός κτηρίου ως προς τον τρόπο λειτουργίας και τα δύο μηχανήματα λειτουργούν με μπαταρίες και εφαρμόζονται Μαρία Πετροπούλου

Αναλογικός συλλογισμός Έλεγχος γνωρισμάτων Συμπίπτουν και στα δύο μηχανήματα τόσο η χρησιμότητα όσο και ο τρόπος λειτουργίας τους, άρα συμπίπτουν δύο γνωρίσματα. Αναλογικός συλλογισμός Το κρουσίμετρο και το μηχάνημα υπερήχων ανήκουν στην κατηγορία των μηχανημάτων μέτρησης αντοχής του σκυροδέματος Μαρία Πετροπούλου

Έλεγχος του αναλογικού συλλογισμού Μηχανήματα όπως τα συστήματα δομικών αγκυρώσεων ή τα συστήματα πύρου διεισδύσεως μπορούν να αξιοποιηθούν ως τα επόμενα προς διερεύνηση αντικείμενα. Σε αυτή την περίπτωση εξετάζονται ως προς τα κοινά χαρακτηριστικά. Μαρία Πετροπούλου

Διδακτική Τεχνολογικών Μαθημάτων ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Διδακτική Τεχνολογικών Μαθημάτων (μέθοδοι και διαδικασίες. Prof.Dr Andreas Huttner) Επιμέλεια: Πετροπούλου Μαρία Τμήμα: Έργων Υποδομής E-mail: mariapetr.mp@gmail.com