Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σενάριο.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017

Επιμόρφωση Περιοδικές ΣΣ ΕΑΕ Απογευματινά τρίμηνης διάρκειας Ημερίδα στο σχολείο χωρίς παιδιά Συνεργασίες με φορείς

Σε ποιους τομείς απαιτείται επιμόρφωση; Θεωρητικό πλαίσιο της ΔΔ Καλή γνωριμία μα τους μαθητές: Τρόπους διερεύνησης της προϋπάρχουσας γνώσης - εμπειρίας, των ενδιαφερόντων και του μαθησιακού στιλ των μαθητών Η σημαντικότητα του μαθησιακού περιβάλλοντος Βασικοί στόχοι του ΑΠΣ κατά διδακτικό αντικείμενο Στρατηγικές μάθησης Σύγχρονες θεωρίες και μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Πολλαπλή νοημοσύνη Ταξινομία στόχων του Bloom Η τέχνη της ερώτησης Βασικές αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

Το σχολείο μας Οι μαθητές μας Το εκπαιδευτικό προσωπικό Το αναλυτικό πρόγραμμα Υλικοτεχνικός εξοπλισμός

Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ Προσχολική και ΕΑΕ Εκπαιδευτικοί ΠΕ Εκπαιδευτικοί ΔΕ

Μαθησιακό περιβάλλον Σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή Ενδιαφέροντα μαθητή Αναλυτικό πρόγραμμα Διαφοροποιημένη διδασκαλία Σχέδια εργασίας

Διαφοροποιώ σύμφωνα με… ετοιμότητα των μαθητών τα ενδιαφέροντα το μαθησιακό στυλ

Διαφοροποίηση για διαφορετικές ικανότητες Διαθεματική προσέγγιση Κέντρα και σταθμοί μάθησης Γωνιές στην τάξη με απαραίτητα υλικά και εργασίες διαφορετικών επιπέδων. Οι γωνιές… αναφέρονται σε συγκεκριμένη θεματική, σχετίζονται με την ετοιμότητα, τα ενδιαφέροντα και το μαθησιακό στυλ απευθύνονται σε άτομα ή ομάδες χρησιμοποιούνται διαφορετικά χρώματα για να υποδηλωθεί ο βαθμός δυσκολίας ή η θεματική της εργασίας δέχονται τις ομάδες με κυκλική εναλλαγή (rotation) μπορούν να υποδεχτούν τους μαθητές περισσότερες φορές διαθέτουν πολλές παρόμοιες εργασίες συστήνονται από τους εκπαιδευτικούς στην αρχή της διαδικασίας

Εμπόδια για τη ΔΔ Η παραδοσιακή μέθοδος διδασκαλίας. Η άνευ όρων παράδοση στις απαιτήσεις του ΑΠΣ. Διευθέτηση του χρόνου Η κατασκευή των Φύλλων Εργασίας, εκπαιδευτικού υλικού, οργάνωση της τάξης κλπ

Σύγχρονες μέθοδοι Ομαδοσυνεργατική/Σχέδιο Εργασίας Μελέτη πεδίου Πειραματική μέθοδος Ανάλυση και μελέτη μιας χαρακτηριστικής περίπτωσης Δραστηριότητες και παιχνίδια προσομοίωσης Αντιπαράθεση απόψεων Παιχνίδι ρόλων Δραματοποίηση Κατασκευή εννοιολογικού/νοητικού χάρτη Eπίλυση προβλήματος Διερευνητικές δραστηριότητες στον Παγκόσμιο Ιστό (WebQuests)

Διδασκαλίες βασισμένες σε ερευνητικά δεδομένα ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ 1. Με ενεργό συμμετοχή. 2. Με κοινωνική αλληλεπίδραση. 3. Με δραστηριότητες που έχουν νόημα (ενδιαφέρον, χρήσιμες). 4. Με σύνδεση των νέων πληροφοριών με τις προϋπάρχουσες. 5. Με χρήση στρατηγικών μάθησης. 6. Με ανάπτυξη της αυτορρύθμισης και εσωτερική σκέψη. 7. Με αναδόμηση της προϋπάρχουσας γνώσης. 8. Με στόχο την κατανόηση κι όχι την απομνημόνευση. 9. Με βοήθεια για το πώς να μαθαίνουν οι μαθητές να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους. 10. Με διάθεση χρόνου για εξάσκηση. 11. Με έμφαση στις αναπτυξιακές και ατομικές διαφορές. 12. Με καλλιέργεια των κινήτρων. Βοσνιάδου: Πώς μαθαίνουν οι μαθητές.

Σχέδια εργασίας γιατί; Σύμφωνα με το γνωστικό δυναμικό των μαθητών Διαφοροποίηση ανά μαθητή ως προς το υλικό επεξεργασίας Προφίλ ενδιαφέροντα μαθητή Χρόνος υλοποίησης Διαθεματικότητα Αξιολόγηση σύμφωνα με τις ζητούμενες δεξιότητες

Σχέδια εργασίας-Αρχές Σχέδιο εργασίας που να ενδιαφέρει τους μαθητές Από κοινού σχεδίαση με τους μαθητές(σημαντικό) Απ’ το απλό στο σύνθετο Μας οδηγούν οι μαθητές(αυτόματος πιλότος)

Βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=LMCZvGesRz8

Φυσική Α΄ Γυμνασίου μέτρηση μήκους-μέση τιμή διαθεματικότητα μαθηματικά πρόσθεση διαίρεση Αρχική γνώση

Μέση τιμή Μήκος τετραδίων-βιβλίων Μήκος θρανίου Μήκος παραθύρων Ύψος μαθητών κορίτσια Ύψος μαθητών αγόρια Εκπαιδευτικών κ.α

Θερμοκρασία σχέδιο εργασίας Θεωρητικό πλαίσιο: τι είναι θερμοκρασία και τι θερμότητα Θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας Θερμόμετρο εσωτερικής θερμοκρασίας Μέση εβδομαδιαία Μέση μήνα Σύγκριση μηνών Μέση ετήσια

Άσκηση: Ομαδική εργασία Να προτείνετε τις ανάλογες διαφοροποιήσεις, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να λύσουν το παρακάτω πρόβλημα. Μία μπάλα κοστίζει 36,45 ευρώ. Μία άλλη κοστίζει 43,47ευρώ. Πόσο κοστίζουν και οι δύο μαζί;

19

Άσκηση 3: Ομαδική εργασία Λαμβάνοντας υπόψη τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner, να συγγράψετε μία δραστηριότητα για κάθε τύπο (8) νοημοσύνης η οποία θα αποσκοπεί στην κατανόηση του

22

Ερώτημα εργασίας Σχέδιο μαθήματος Σενάριο διδασκαλίας Σχέδιο εργασίας

Ερώτημα εργασίας Φύλλο εργασίας Α΄ Γυμνασίου: Μέτρηση μάζας

Εργασία Επιλέξτε κάποια θεματική από το ΑΠΣ και σχεδιάστε ένα σχέδιο εργασίας

Σχέδια εργασίας στο φωτόδεντρο http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6816?locale=el Εποχές του έτους http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6823?locale=el ΟΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6830?locale=el ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ

http://amaked-thrak. pde. sch. gr/symdim-kav4/pdf/Sxedio_Ergasias http://amaked-thrak.pde.sch.gr/symdim-kav4/pdf/Sxedio_Ergasias.pdf Σχέδιο εργασίας παρουσίαση Γ. Αλβανόπουλου http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8045?locale=el Το πορτρέτο(σχέδιο εργασίας-φωτόδεντρο)

Σύνδεσμοι ΜΑΘΗΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ PROJECT (ΒΙΝΤΕΟ. Επιλέξτε ελληνικούς υπότιτλους) Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (Παρουσίαση Αλβανόπουλος) https://www.youtube.com/watch?v=Pe7jgHCprEk (Η Bloom's Revised Taxonomy σε απλά Ελληνικά)