Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ Υπουργείο Παιδείας,
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.2 Μέθοδοι και εργαλεία για την επικύρωση των δεξιοτήτων.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ρόλος των προσόντων στη διακυβέρνηση:. α) της σχέσης εκπαίδευσης και
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF): Προκλήσεις και προοπτικές
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ως γέφυρα μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Μανώλης Μαυρικάκης (Γιαμπάμπας) Φορείς Εκπαίδευσης Πιστοποίηση Αξιολόγηση Κοινωνία της Γνώσης Δια βίου Μάθηση Αγορά Εργασίας EQF Επαγγελματικό.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Το μέλλον της ΤΕΕ ενόψει της Συνόδου της Λισσαβόνας Στ. Παλαιοκρασάς, Αντιπρόεδρος της Δ. Ε. Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Εισαγωγή στη Δια Βίου μάθηση Θέμα:Επίσημη και μη-επίσημη μάθηση Ευαγγελία Σουργιαδάκη Α.Μ 3284.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Η συμβολή και η σημασία των δράσεων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στην προώθηση της Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Ενημέρωσης στη Θεσσαλονίκη Ιωάννα Δέδε Διεύθυνση.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ΕΝΟΤΗΤΑ 8η Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

Ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες Στρατηγική της Λισσαβόνας: Πρόγραμμα Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2010 Διαδικασία της Κοπεγχάγης για ενισχυμένη συνεργασία στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ευρώπη 2020: Στρατηγική για έξυπνη, αειφόρο και χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη Ατζέντα για νέες δεξιότητες και θέσεις εργασίας Κοινή διαπίστωση: Ποικιλομορφία συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης Κοινοί στόχοι Κοινά εργαλεία ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF) Tο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF) αποσκοπεί: να προάγει τη διαφάνεια των τίτλων, δηλαδή του τι ακριβώς σημαίνει πρακτικά ο καθένας απ’ αυτούς και, τέλος, να δώσει ώθηση στην εκπαιδευτική αλλά και επαγγελματική κινητικότητα και να προωθήσει τη διά βίου μάθηση. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Τι είναι το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Αποτελεί ένα κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο ταξινόμησης και κατάταξης των προσόντων. Λειτουργεί ως μηχανισμός μετάφρασης για την ευκολότερη ανάγνωση και κατανόηση των προσόντων σε διαφορετικές χώρες και συστήματα στην Ευρώπη. Έχει δυο βασικούς στόχους: την προώθηση της κινητικότητας των πολιτών από χώρα σε χώρα, και τη διευκόλυνση της διά βίου μάθησής τους. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Τα 8 επίπεδα του ΕΠΠ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Επίπεδο 1 Αποκτά βασικές γενικές γνώσεις που σχετίζονται με το εργασιακό του περιβάλλον και χρησιμεύσουν και ως είσοδος σε διαδρομές διά βίου μάθησης. Μπορεί να εφαρμόσει βασικές γνώσεις και να εκτελέσει ένα συγκεκριμένο εύρος απλών εργασιών. Διαθέτει βασικές και επαναλαμβανόμενες κοινωνικές δεξιότητες. Μπορεί να επιτελέσει απλές και επαναλαμβανόμενες εργασίες εφαρμόζοντας βασικές γνώσεις και δεξιότητες υπό άμεση επίβλεψη σε δομημένο πλαίσιο. Επίπεδο 2 Αποκτά βασικές γενικές γνώσεις που σχετίζονται με ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής που του επιτρέπουν να αντιλαμβάνεται τις διαδικασίες εφαρμογής βασικών καθηκόντων και οδηγιών. Μπορεί να εφαρμόσει βασικές γνώσεις και να εκτελέσει ένα εύρος σύνθετων εργασιών σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες. Μπορεί να επιτελέσει εργασίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής υπό περιορισμένη επίβλεψη ή/και με κάποια αυτονομία σε δομημένο πλαίσιο. Επίπεδο 3 Αποκτά βασικές γενικές γνώσεις που του επιτρέπουν να κατανοεί τη σχέση της θεωρητικής γνώσης και πληροφορίας με ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής. Κατανοεί τα στοιχεία και τις διαδικασίες εφαρμογής σύνθετων καθηκόντων και οδηγιών. Μπορεί να επιδείξει εύρος ανεπτυγμένων γνωστικών και πρακτικών δεξιοτήτων στην επιτυχή εκτέλεση σύνθετων καθηκόντων, τόσο σε οικεία όσο και σε μη οικεία πλαίσια. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες και δυνατότητες επίλυσης προβλημάτων μέσω της επιλογής και εφαρμογής βασικών μεθόδων, εργαλείων, υλικών και πληροφοριών. Μπορεί να επιτελέσει αυτόνομα εργασίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής. Έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του ανάλογα με τις ανάγκες επίλυσης προβλημάτων. Παίρνει πρωτοβουλίες σε καθορισμένα πεδία εργασίας ή σπουδής και εποπτεύεται σε περιπτώσεις ανάγκης εφαρμογής διαδικασιών έλεγχου ποιότητας. Επίπεδο 4 Αποκτά ευρύ φάσμα θεωρητικών γνώσεων και ανάλυσης πληροφοριών που του επιτρέπουν να κατανοεί το πεδίο εργασίας ή σπουδής και να εφαρμόζει στοιχεία και διαδικασίες σε ένα γενικό πλαίσιο. Μπορεί να χρησιμοποιήσει με ευχέρεια τις γνώσεις και έχει την ικανότητα να εφαρμόσει ένα φάσμα τεχνικών και εξειδικευμένων δεξιοτήτων σε πεδίο εργασίας ή σπουδής. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες σε επίπεδο θεωρητικής και τεχνικής πληροφόρησης και βρίσκει λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής. Μπορεί να επιτελέσει αυτόνομα ποιοτικά και ποσοτικά εργασίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής που απαιτεί επαγγελματική επάρκεια. Έχει τη δυνατότητα να επιβλέπει την ποιότητα και ποσότητα της εργασίας άλλων ατόμων με υπευθυνότητα και αυτονομία. Επιδεικνύει αυξημένο επίπεδο βασικών ικανοτήτων που μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για σπουδές ανώτατης εκπαίδευσης. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Τα 8 επίπεδα του ΕΠΠ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Επίπεδο 5 Διαθέτει ευρείες, εξειδικευμένες, αντικειμενικές και θεωρητικές γνώσεις σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής και έχει επίγνωση των ορίων των γνώσεων αυτών. Επίπεδο 6 Διαθέτει προχωρημένες γνώσεις σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής, οι οποίες συνεπάγονται κριτική κατανόηση θεωριών και αρχών. Επίπεδο 7 Διαθέτει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις, μερικές από τις οποίες είναι γνώσεις αιχμής σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής και που αποτελούν τη βάση για πρωτότυπη σκέψη. Διαθέτει κριτική επίγνωση των ζητημάτων γνώσης σε ένα πεδίο και στη διασύνδεσή του με διαφορετικά πεδία. Επίπεδο 8 Διαθέτει γνώσεις στα πλέον προχωρημένα όρια ενός πεδίου εργασίας ή σπουδής και στη διασύνδεσή του με άλλα πεδία. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Διαδικασία υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο: Κάθε χώρα θα πρέπει να αντιστοιχίσει τα εθνικά της προσόντα (διπλώματα, πιστοποιητικά ή πτυχία) στα οκτώ επίπεδα του EQF, και να δημιουργήσει εθνικά πλαίσια προσόντων. Σε πρώτο στάδιο, θα πρέπει να αντιστοιχηθούν τα επίπεδα των εθνικών πλαισίων προσόντων με τα επίπεδα του EQF ακολουθώντας τα κριτήρια αντιστοίχισης. Μακροπρόθεσμα, όλα τα προσόντα που απονέμονται στην Ευρώπη θα πρέπει να έχουν απευθείας αναφορά στο EQF. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Διαδικασία υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Σε Εθνικό Επίπεδο τα κράτη μέλη θα πρέπει: Να εφαρμόσουν το EQF μέσω της θέσπισης Εθνικών Πλαισίων Προσόντων. Να διασφαλίσουν ότι αναγνωρίζονται οι γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες που αποκτώνται από κάθε είδους μάθηση. Να δημιουργηθούν σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στην εκπαίδευση/κατάρτιση και την εργασία. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

Οικονομίας Βασισμένη στη Γνώση Μοχλοί ανάπτυξης της χώρας: οι γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες των πολιτών Δυνατότητα αξιοποίησης νέων ευκαιριών Ανάπτυξη και αξιοποίηση καινοτόμων ιδεών Παραγωγή πλούτου Εξοικείωση με νέες τεχνολογίες ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

Αναβάθμιση Ανθρώπινου Δυναμικού της χώρας Σημείο Τομής των Πολιτικών Απασχόλησης και Εκπαίδευσης Αναβάθμιση Ανθρώπινου Δυναμικού της χώρας Το ΕΠΠ συμβάλλει έμμεσα στην αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Σύνδεσμος μεταξύ Εκπαίδευσης και Απασχόλησης Μέχρι σήμερα στη χώρα δεν υπήρχε ένα συνεκτικό πλαίσιο αναγνώρισης και πιστοποίησης προσόντων που να συμπεριλαμβάνει όλες τις μορφές εκπαίδευσης, κατάρτισης και επαγγελματικής εμπειρίας. Με τη συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων τα προσόντα όλων των πολιτών, δηλαδή οι γνώσεις τους, οι δεξιότητες και οι ικανότητες που απέκτησαν από ποικίλες διαδρομές μάθησης στη διάρκεια της ζωής τους Καταγράφονται Αναγνωρίζονται Πιστοποιούνται (όπου χρειάζεται) Αντιστοιχίζονται στην οκτάβαθμη κλίμακα του ΕΠΠ Καθίστανται διαφανή προς όλους ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Στόχοι του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων Η δημιουργία ενός ενιαίου συστήματος αναγνώρισης και πιστοποίησης των προσόντων που αποκτά ο πολίτης στη διάρκεια της εκπαιδευτικής του διαδρομής, της επαγγελματικής του πορείας, της κοινωνικής του συμμετοχής. Η διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη βάση προτύπων με έμφαση στα αποτελέσματα των μαθησιακών δραστηριοτήτων (εκροές). Η διευκόλυνση της πρόσβασης και συμμετοχής σε διαδικασίες διά βίου μάθησης. Η αύξηση της κινητικότητας εκπαιδευομένων και εργαζομένων. Η ενίσχυση της διαφάνειας των προσόντων και η σύνδεσή τους με την εργασία και την απασχόληση. Η σύνδεσή του με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Προσανατολισμός στο Αποτέλεσμα της Μάθησης Προϋποθέτει πρότυπα (standards): Εκπαιδευτικά πρότυπα: καθορίζουν τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα μετά το τέλος μιας μαθησιακής διαδικασίας. Επαγγελματικά πρότυπα: κατηγοριοποιούν και καθορίζουν τις βασικές εργασίες, εξειδικεύουν τα επαγγελματικά καθήκοντα, επαγγελματικές λειτουργίες και σχετικές ικανότητες που απαιτούνται από την αγορά εργασίας. Πρότυπα αξιολόγησης: καθορίζουν το αντικείμενο αξιολόγησης και τα κριτήρια απόδοσης. ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών