Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Advertisements

Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
Παράγοντες επιλογής επαγγέλματος και ορθά κριτήρια
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ρατσισμός.
 Τεχνολογική εξέλιξηαντικατάσταση εργαζομένων από τεχνολογικές εφαρμογές  Κυριαρχία πολυεθνικώνεξαφάνιση μικρών επιχειρήσεων  Ανύπαρκτος ΣΕΠ ⇾ κορεσμός.
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
1/11/ 2005 ΥΠΟΕΡΓΟ # 3 Θεματικές Βάσεις: 1.Μετανάστευση 2.Όψεις της Κοινωνικής & Οικονομικής Ανισότητας.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Ρατσισμός και Ξενοφοβία
Ρατσισμός και Ξενοφοβία Ευάγγελος Αλμπανίδης. ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ  Η ξενοφοβία είναι η αρνητική αντιμετώπιση οποιαδήποτε ξένου. Η τάση για αποφυγή του ξένου τρόπου.
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της πολυμορφίας των ιδιαιτεροτήτων του μαθητικού πληθυσμού Ιδιαιτερότητες μάθησης & προσαρμογής στο σχολείο.
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
εκπαιδευτικη μεταβαση
Παρουσίαση άρθρου των Ε. Ρέππα & Τα. Φωτιάδου-Ζαχαρίου:
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Άξονες Συνέντευξης.
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Ρατσισμός & Προκατάληψη
Μετανάστευση.
Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
O ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Σ’ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας – Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας Μάθημα 3.
Ελισάβετ Βεντούρα Κυριακή Δημακάκου
Εκπαίδευση και μειονότητες
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Ρ. Καλούρη Εργασία: Παρουσίαση Επιστημονικού Άρθρου από την Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού

Επιθεώρηση Συμβουλευτικής – Προσανατολισμού τ.66-67/2003 Παρασκευή Κοψιδά- Βρεττού ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ- ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ

Μετανάστευση και προσφυγιά ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ Μετανάστευση και προσφυγιά Μια παλιά ιστορία που συνεχίζεται...

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ Οι Μετανάστες ενθαρρύνονται και υποστηρίζονται ως αναγκαίοι μοχλοί των μεταπολεμικων βιομηχανικων συγκροτημάτων ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Οι σύγχρονοι μετανάστες θύματα βίαιης απομάκρυνσης από την χώρα τους καθίστανται αποδέκτες μιας βίαιης και αναγκαστικής εισδοχής στις χώρες υποδοχής

Υπάρχει διαφοροποίηση στους στόχους και προοπτικές στους μετανάστες προσφοράς και ζήτησης Η μετανάστευση των μεταναστών ζήτησης είχε χαρακτήρα προσωρινότητας Η μετανάστευση των μεταναστών προσφοράς έχει χαρακτήρα μόνιμης εγκατάστασης

Η ΕΛΛΑΔΑ Από χώρα αποστολής μεταναστών Από χώρα αποστολής μεταναστών Χώρα Υποδοχής μεταναστών (Αλβανία, Ανατολική Ευρώπη)

Στόχοι έρευνητικής εργασίας Να αποτυπωθούν οι: Τοπικές ιδιαιτερότητες του μεταναστευτικού πληθυσμού Τα βασικά χαρακτηριστικά τους(οικονομικά, κοινωνικά, πολιτισμικά) Κραδασμοί που επιφέρουν στο πάγιο κεφάλαιο των συλλογικών αντιλήψεων

Έρευνα μέσω ερωτηματολογίου Δημογραφικά δεδομένα του μαθητή Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Δια βίου Εκπαίδευση Εγκλιματισμός στο σχολικό περιβάλλον

Αποτελέσματα έρευνας Οικονομικοί μετανάστες Εκρίζωση από την κοινωνική τους θέση Επαγγελματική και κοινωνική υποβάθμιση Εξειδικευση στους τομείς απασχόλησης με κριτήριο την εθνικότητα και το φύλο

Η Εθνική Ετερότητα και η κατωτερότητα της Η Εθνική Ετερότητα και η κατωτερότητα της εργασιακής και κοινωνικής θέσης δημιουργεί φαινόμενα ρατσισμού και προκαταλήψεων που βιώνονται από αλλοδαπούς μαθητές στο ενδοσχολικό περιβάλον αλλά και από ενήλικες

Οι ρατσιστικές στάσεις και συμπεριφορές Εκδηλώνονται με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς Με την βίωση ενός «ανταγωνιστικού» ρατσισμού στηριζόμενου στο φόβο πρόσβασης των μεταναστών σε κοινωνικούς πόρους και στην αγορά εργασίας Με την εκδήλωση ενός «φοβικού ανταγωνισμού» για την εγκληματική προδιάθεση των μεταναστών και την μετάδοση μολυσματικών ασθενειών

ᅠΠολυπολιτισμικότητα Η εθνική ταυτότητα ως κριτήριο κοινωνικής ιεράρχησης Διαμορφώνει ένα σύστημα ταξινόμησης Προάγει φαινόμενα εχθρότητας, αποκλεισμού Καλλιεργεί μειωμένο αυτοσυναίσθημα στους αλλοδαπούς μαθητές οι οποίοι θέτουν ταπεινούς στόχους και προσγειωμένες φιλοδοξίες Ο τονισμός της εθνικής- πολιτισμικής μειονεξίας

Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται Να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας μεταβαλλόμενης οικονομικής, κοινωνικής, τεχνολογικής, επιστημονικής πραγματικότητας Να ανταποκριθεί στις εκπαιδευτικές, πολιτισμικές ανάγκες των κοινωνικών ομάδων

Οι υποστηρικτικοί θεσμοί (Δια βίου εκπαίδευσης και Συμβουλευτικής σταδιοδρομίας)οφείλουν να προσανατολιστούν προς δύο κατευθύνσεις Στην προσαρμογή των μεταναστευτικών πληθυσμών σε δεδομένα υψηλής εκτεχνίκευσης σε γνώσεις και δεξιότητες Στην καλλιέργεια μιας συνείδησης οικουμενικού χαρακτήρα όπου η ετερότητα θα λειτουργεί ως στοιχείο πολιτισμικού πλουραλισμού

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Ευχαριστώ για την προσοχή σας