Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Σενάριο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΠΑΚΕ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, 2007 ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Τεχνολογία Πολυμέσων στην Εκπαίδευση Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων & υπερμέσων.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
17/01/071 Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων Φάσεις εργασίας  Ανάλυση  Σχεδίαση  Υλοποίηση  Ολοκλήρωση και διανομή Ομάδα παραγωγής.
1 Διαχείριση Έργων Κλείσιμο του έργου Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- ΤΕΙ Θεσσαλίας ΠΕΓΑ Πληροφοριακά Συστήματα.
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σταύρος Ν. Δηµητριάδης Λέκτορας.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Project.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σταύρος Ν. Δηµητριάδης Λέκτορας Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005

Σχεδίαση Χρονοπρογραμματισμός του έργου Ομάδα παραγωγής Τεχνικές Προδιαγραφές Εκπαιδευτικές Προδιαγραφές Έλεγχος πορείας έργου

Από την Ανάλυση στη Σχεδίαση Οι πληροφορίες της Ανάλυσης … αποτελούν στοιχεία εισόδου για την oμάδα ανάπτυξης του έργου και καθοδηγούν τη Σχεδίαση Στη Σχεδίαση αρχίζει η υλοποίηση… … της εξόδου δηλ. του συστήματος που πρέπει να παραχθεί Κατά τη Σχεδίαση η ομάδα ανάπτυξης έργου Διατυπώνει προδιαγραφές (specifications)... ...Που να ανταποκρίνονται στις συνθήκες χρήσης του συστήματος που έχει καταγράψει κατά την Ανάλυση και αναπτύσσει τις πρώτες υλοποιήσεις του συστήματος που θα πρέπει να είναι χαμηλού επιπέδου (low fidelity)

Το προϊόν της Σχεδίασης Έγγραφο Προδιαγραφών Έργου (ΕΠΕ) Περιέχει λεπτομερώς τις προδιαγραφές ανάπτυξης του τελικού συστήματος Μετά την ολοκλήρωση του ΕΠΕ πρέπει να εγκριθεί από όλους τους ενδιαφερόμενους (και οπωσδήποτε από τους χρηματοδότες του έργου).

Τι περιλαμβάνει το ΕΠΕ (1/2) (1) Χρονοπρογραμματισμός του έργου Περιγράφει την πορεία ανάπτυξης του έργου και παραθέτει τα χαρακτηριστικά χρονικά σημεία (milestones), τα παραδοτέα και τις σχετικές ημερομηνίες (2) Υπευθυνότητες της ομάδας ανάπτυξης Καθορίζει τους ρόλους και τις ευθύνες των μελών της ομάδας ανάπτυξης (3) Τεχνικές προδιαγραφές Τεχνικές προδιαγραφές μέσων Ποιά μέσα θα χρησιμοποιηθούν; (πχ. διανομή σε CD, DVD, Πλατφόρμα CBT ή WBT) Τεχνικές προδιαγραφές αρχείων πολυμέσων πχ. Format κειμένων (πχ. αρχεία text), είδος γραμματοσειρών, formats εικόνων, βίντεο-κλιπ (πχ. αρχεία Jpg, mpg, avi κλπ.)

(4) Εκπαιδευτικές προδιαγραφές (4.1) Προδιαγραφές Διεπαφής Χρήστη (user interface) Προδιαγραφές αποδοτικής σχεδίασης της διεπαφής (4.2) Προδιαγραφές Οργάνωσης Στοιχείων Πολυμέσων Πώς θα οργανώνεται η παρουσίαση της πληροφορίας πολυμέσων; Πρόσληψη Πληροφορίας (4.3) Μορφή & Οργάνωση ΕΛ Οργάνωση πληροφορίας Έμφαση στην παρουσίαση περιεχομένου ή στην υποστήριξη της διερεύνησης; θα είναι διαδραστική εφαρμογή πολυμέσων που θα λειτουργεί ως διδακτικό βοήθημα / βάση πληροφοριών Εκπαιδευτικός Δικτυακός τόπος; Περιβάλλον προσομοίωσης; Μικρόκοσμος; (5) Έλεγχος πορείας έργου Καθορισμός εκδόσεων, έλεγχοι αξιοπιστίας, επισκοπήσεις

Χρονοπρογραμματισμός (1/4) Οι βασικές εργασίες (Α) Τεκμηριώστε τη γενική εικόνα του εκπαιδευτικού προϊόντος (Β) Καταγράψτε τα παραδοτέα του έργου (Γ) Προγραμματίστε τις σχετικές δραστηριότητες

Χρονοπρογραμματισμός (2/4) (Α) Τεκμηρίωση Απαντά στο γενικό ερώτημα: «Γιατί χρειάζεται να γίνει αυτό που προτείνουμε να γίνει»; Καταγράψτε τα εξής στοιχεία: Ελλείψεις και εμπόδια που έχουν επισημανθεί στην τωρινή κατάσταση γνώσης – δεξιοτήτων Στόχος του έργου και ποια ανάγκη καλύπτει Επιθυμητά μαθησιακά αποτελέσματα με τη χρήση του προϊόντος Τυχόν περιορισμοί και ιδιαίτερες συνθήκες Στοιχεία που θεωρείτε πως μπορούν να επηρεάσουν την επιτυχία του έργου

Χρονοπρογραμματισμός (3/4) (Β) Παραδοτέα Έργου Καθορίστε τα παραδοτέα και τις σχετικές ημερομηνίες Παραδοτέα: Εσωτερικά της ομάδας, όπως πχ. Storyboard Πρωτότυπο (Prototype) Ηχογραφήσεις Βιντεοσκοπήσεις Εξωτερικά (πχ. προς τον χρηματοδότη – πελάτη) όπως πχ. Παρουσίαση ΕΠΕ Παρουσίαση πρωτοτύπου Παράδοση έκδοσης Beta Παράδοση τελικού προϊόντος

Χρονοπρογραμματισμός (4/4) (Γ) Προγραμματίστε τις εργασίες Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο παρουσίασης του χρονοπρογραμματισμού Πχ. Λογισμικό MS Project Διαγράμματα Gannt Ι Φ Μ Α Σ Ο Ν Δ Ανάλυση Σχεδίαση Παραγωγή Αξιολόγηση

Διάγραμμα Gannt - Παράδειγμα

Ομάδα έργου (Α) Καταγράψτε τις ειδικότητες που χρειάζεστε Διευθυντής Έργου (Project Manager) Διευθυντής Παραγωγής (Production Manager) Παραγωγός – Τεχνικός Ήχου Παραγωγός – Τεχνικός Video Παραγωγός Κειμένων Παραγωγός Εικόνας – Γραφίστας Προγραμματιστής Πολυμέσων Σχεδιαστής Διδακτικής (Instructional Designer) Ειδικός Αξιολογητής Ειδικός Περιεχομένου Αναλυτής – Σχεδιαστής Συστημάτων (Β) Αναθέστε τις ειδικότητες στους συνεργάτες της ομάδας

Τεχνικές Προδιαγραφές Τεχνικές προδιαγραφές μέσων Ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν; (πχ. διανομή σε CD, DVD, Πλατφόρμα CBT ή WBT) Τεχνικές προδιαγραφές αρχείων πολυμέσων Τεχνική άποψη Ποιες προδιαγραφές και μορφοποιήσεις (formats) θα ήταν τεχνικά καλύτερο να χρησιμοποιηθούν Πχ. Μορφοποιήσεις mp3, jpeg, QuickTime video

Εκπαιδευτικές Προδιαγραφές (1/3): Διεπαφή Χρήστη Προδιαγραφές σχεδίασης διεπαφής χρήστη (User Interface) Προτάσεις & Υποδείξεις για τη σχεδίαση της διεπαφής χρήστη από τον τομέα «Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή» (Human Computer Interaction, HCI) Μελέτη των αρχών ευχρηστίας (Usability) Μελέτη ευρέως καθιερωμένων περιβαλλόντων Σχεδίαση αντιπροσωπευτικών διεπαφών του λογισμικού …περισσότερα στη συνέχεια…

Εκπαιδευτικές Προδιαγραφές (2/3): Πολυμέσα Προδιαγραφές Οργάνωσης Στοιχείων Πολυμέσων Πώς να παρουσιαστεί η πληροφορία πολυμέσων ώστε να υποστηριχθεί καλύτερα η μαθησιακή διαδικασία; Μελέτη των σχετικών ερευνητικών δεδομένων Πχ. πώς να χρησιμοποιηθεί ο ήχος, το video, η σχεδιοκίνηση; Πχ. Πώς να συνδυαστούν εικόνες και κείμενα Πχ. τι είδους διαδράσεις να υποστηρίζονται; Σχεδίαση αντιπροσωπευτικών διεπαφών του λογισμικού …περισσότερα στη συνέχεια…

Εκπαιδευτικές Προδιαγραφές (3/3): Διδακτική Προσέγγιση Προδιαγραφές οργάνωσης της δομής του ΕΛ Ποια η δομή του ΕΛ; Ποια εκπαιδευτικά στάδια αποτελούν τη μαθησιακή εμπειρία που προσφέρει; Πχ. είναι μια ακολουθία μαθημάτων; Είναι ένα πρόγραμμα προσομοίωσης, ένας μικρόκοσμος; Αν ακολουθείται μια συγκεκριμένη διδακτική θεωρία πρέπει να καθοριστεί: Διαίρεση (chunking) του περιεχομένου σε απλούστερα τμήματα, και … Παράθεση (sequencing) των τμημάτων ώστε να συνιστούν ολοκληρωμένες δραστηριοτήτες σύμφωνα με τη Διδακτική Θεωρία …περισσότερα στη συνέχεια…

Έλεγχος Πορείας Παραγωγής Διασφαλίζει την ποιότητα του έργου Δραστηριότητα: Εφαρμόστε ένα Πρόγραμμα Ελέγχου της Πορείας Παραγωγής Ορίστε έναν Υπεύθυνο εφαρμογής του Προγράμματος Ελέγχου Παραλαμβάνει παραδοτέα από υπεύθυνους παραγωγής Δημιουργεί αντίγραφα και αρχειοθετεί Προωθεί παραδοτέα στους υπεύθυνους για την αξιολόγησή τους Ανάλογα με τις παρατηρήσεις του αξιολογητή επιστρέφει τα παραδοτέα στους υπεύθυνους παραγωγής για τις διορθώσεις