ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΜΜΑΧΩΝ & ΧΟΡΗΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Στόχος του προγράμματος
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
1 Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη Ο ρόλος των εργαζομένων 10ο ετήσιο συνέδριο Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου «Κτίζοντας Υπεύθυνες.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΣΧΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ Βρυξέλλες 1 0 /1 2 /07.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ. Ανδαλουσία, 1980 Έκταση: Km 2 Πληθυσμός: κάτοικοι Δήμοι: 774 Πάνω από 30% κατ. Νομαρχίες: 8 Δημοτικές βιβλιοθήκες:
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Σχέσεις με την Κοινότητα
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΜΜΑΧΩΝ & ΧΟΡΗΓΩΝ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΜΜΑΧΩΝ & ΧΟΡΗΓΩΝ Μάκης Ασημακόπουλος, Συντονιστής Μάρκετινγκ και Δρομικών Γεγονότων ΕΠΑΚΑΒ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 201

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΓΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ «ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ» ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΔΙΑΒΛΕΨΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΛΕΨΑΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΕΡΧΟΤΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ, ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΗΚΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΟΛΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΕΨΑΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΓΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ: ΑΝΟΙΧΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΖΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΤΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΓΑΣ ΔΟΜΕΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΕΝΔΥΣΑΜΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΓΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΦΕΛΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΩ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ: ΕΘΝΙΚΑ: ΠΡΟΒΑΛΛΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΙΕΘΝΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΑΜΕ ΣΤΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΑΣ (IAAF & AIMS) ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ: ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΓΑΣ «ΕΜΠΟΡΙΚΑ»: ΜΠΗΚΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΔΙΕΥΡΥΝΑΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΑΜΕ ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ THN ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ

ΠΩΣ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ «ΜΥΣΤΙΚΑ» ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: ΟΡΑΜΑΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ, ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΧΟΙ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ 2004 ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ» ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΣΩΝ ΣΤΑΘΕΡΟ MANAGEMENT ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΓΑΣ, ΝΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ » ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ «ΑΝΟΙΓΜΑ» ΠΡΟΣΦΟΡΑ «ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ «ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΚΕΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΣΥΝΕΠΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ! ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΒΑΔΙΖΕΙ, ΤΡΕΧΕΙ, ΠΟΔΗΛΑΤΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΖΗΤΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗ ΖΩΗ, ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΨΑΧΝΕΙ ΑΠΛΟ & ΦΘΗΝΟ ΤΡΟΠΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ & ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΓΑΣ, ΝΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ » ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ «ΑΝΟΙΓΜΑ» ΠΡΟΣΦΟΡΑ «ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ «ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΚΕΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΣΥΝΕΠΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗ! ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΣΤΙΒΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ: ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΦΥΣ. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΓΩΝΩΝ: ΣΤΙΒΟΥ, ΔΡΟΜΟΥ, ΒΟΥΝΟΥ, ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΕΣ, ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΔΡΑΣΕΩΝ: ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ & ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ, ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΧΩΡΩΝ ΔΡΑΣΗΣ: ΣΧΟΛΕΙΑ, ΔΡΟΜΟΙ, ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ ΒΟΥΝΑ ΣΧΕΣΕΩΝ: ΜΕ ΜΚΟ, ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΓΑΣ, ΝΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ » ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ «ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ «ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΚΕΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΣΥΝΕΠΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ

Η ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΛΥΣΗ Η ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ «ΚΥΚΛΟΥ» ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ! H ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ 8 «ΜΕΤΟΧΩΝ» H ΠΛΗΡΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 3 ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΟΥ SPORT MANAGEMENT, MARKETING & SPONSORING ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «3x8» ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ!

Η ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ! ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΠΗΡΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ «ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ» ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ? Η ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ «ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΠΙΘΑΝΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ» ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ή ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΑΓΟΡΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑ/ΑΓΩΝΕΣ/ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ MEDIA ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΟΜΗΜΕΝΟ «ΠΡΟΙΟΝ» ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΡΙΣΚΟ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΓΑΣ, ΝΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ » ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ «ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ «ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΚΕΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΣΥΝΕΠΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ? ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΤΟ «ΑΝΟΙΓΜΑ» ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ «ΠΡΟΙΟΝ» (& ΜΕ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ή ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΓΑΣ, ΝΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ » ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ «ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ «ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ» ΩΣ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΚΕΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ, ΣΥΝΕΠΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ «1Ο: ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΤΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΩ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ» ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, VIDEOS KAI ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ «2Ο: ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ» ΜΕ ΕΝΤΥΠΟ, ΣΕ POWER POINT, ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΙΓΜΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! (συν.) ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ «3ο: ΤΙ ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟ» ΧΡΗΜΑΤΑ, ΥΛΙΚΑ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΛΠ «4ο: ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΟ ΧΟΡΗΓΟ» ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ (ΕΤΑΙΡ. & ΠΡΟΪΟΝ) ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΚΥΡΟΣ, ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣ ΧΟΡΗΓΟ

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! (συν.) ΤΑ «ΜΥΣΤΙΚΑ» ΤΗΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ & ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΧΟΡΗΓΩΝ «1Ο: ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ» ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΤΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ «2Ο: ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΩ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΩ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΣΩΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ «ΠΟΥΛΑΩ» ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! (συν.) ΤΑ «ΜΥΣΤΙΚΑ» ΤΗΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ & ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΧΟΡΗΓΩΝ «3Ο: ΚΟΙΤΑΩ ΤΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ» ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΧΟΡΗΓΟΣ, ΟΧΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ! «4Ο: ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ, ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ FOLLOW UP» ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ/MANAGER ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΣ/ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ/ΧΟΡΗΓΩΝ

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ: «ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΩΣ ΟΧΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ» ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ MEDIA & ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! (συν.) Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ! (συν.) ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ: «ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤH ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ MEDIA» NA ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ (ΤΟ ΔΙΑΔIΚΤΥΟ) ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ (Facebook, Twitter, κλπ.) ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕΣΩ EMAIL ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ