Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Το νέο σχολικό βιβλίο «Μαθηματικά Στ`Δημοτικού» Η λογική και η διδακτική προσέγγιση του βιβλίου Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Μαθηματικά E΄- ΣΤ΄ Τάξης Ιωάννης Θ. Λαζαρίδης Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. H επιμέλεια σύνταξης των διαφανειών έγινε από τον Ιωάννη Θ. Λαζαρίδη και η παρουσίαση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς Το νέο σχολικό βιβλίο «Μαθηματικά Στ`Δημοτικού» Η λογική και η διδακτική προσέγγιση του βιβλίου Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς

Η ανάγκη αλλαγής των βιβλίων Τα σχολικά βιβλία: μια μόνο παράμετρος της αλλαγής της εκπαίδευσης Η εκπαίδευση ως σύστημα δάσκαλος μαθητές Εκπαιδευτικό υλικό (βιβλία λογισμικό) Τρόποι εργασίας & επικοινωνίας

Η Ανάγκη ενεργής συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην αλλαγή βιβλίων Πρέπει να είναι ΕΝΗΜΕΡΟΙ Για την υφιστάμενη κατάσταση Πρέπει να είναι ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΙ Για την αναγκαιότητα της αλλαγής ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Καμία αλλαγή όσο καλά και αν είναι στηριγμένη θεωρητικά, δεν θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Το παραδοσιακό μαθησιακό περιβάλλον των Μαθηματικών «Ισχυρή αντίληψη» για τα μαθηματικά: μια τυπική γλώσσα με κανόνες και διαδικασίες που αν εφαρμοστούν σωστά οδηγούν σε μία μοναδική λύση Η μαθηματική εκπαίδευση Η γνώση «μεταφέρεται» από το δάσκαλο στα παιδιά: Γνώσεις διαδικαστικού τύπου (αλγόριθμοι κανόνες & τεχνικές) Μετωπική διδασκαλία Εξάσκηση Εξάσκηση εξάσκηση…

Το παραδοσιακό μαθησιακό περιβάλλον των Μαθηματικών Πλεονέκτημα: Προσφέρει ευκολία στην αξιολόγηση Μειονεκτήματα: Δεν προσφέρει βαθύτερη κατανόηση των εννοιών Δεν συνεισφέρει στη δόμηση στρατηγικών επίλυσης Δεν συνεισφέρει στην αναγνώριση της χρησιμότητας

Το Σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον των Μαθηματικών Ενεργή συμμετοχή των παιδιών Μάθηση μέσα από δραστηριότητες Κατανόηση ΌΧΙ απομνημόνευση Αξιοποίηση της προϋπάρχουσας γνώσης των παιδιών Αναγνώριση της ιδιαιτερότητας κάθε παιδιού Έμφαση στις στρατηγικές επίλυσης Αντιμετώπιση της μάθησης ως κοινωνική αλληλεπίδραση

Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ΣΤ΄ Δημοτικού Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ΣΤ΄ Δημοτικού Σκοπεύει: στην επανάληψη, στην εμπέδωση γνώσεων, στη συστηματοποίηση και στη διεύρυνσή τους. Οι μαθητές: επαναλαμβάνουν, γενικεύουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους, προετοιμάζονται για την ανάπτυξη νέων μαθηματικών γνώσεων στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Στο νέο βιβλίο, τα Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης συνδέονται με την εμπειρία των μαθητών και με τις άλλες επιστήμες, αποκτούν μια περισσότερο θεωρητική υπόσταση, αποδεικνύεται και να τεκμηριώνεται η αναγκαιότητα, η σημασία και ο ρόλος τους.

Ο μαθητής σε μια σύγχρονη τάξη μαθηματικών: Δεν αντιμετωπίζεται ως αποδέκτης μαθηματικών πληροφοριών, αλλά κατασκευάζει δυναμικά τη μαθηματική γνώση μέσα από κατάλληλα διαμορφωμένες μαθηματικές καταστάσεις και δραστηριότητες. Καλείται να διαμορφώσει τη δική του προσέγγιση στη μαθηματική γνώση μέσα από την προσωπική δραστηριοποίηση και οργάνωση των εμπειριών του.

Ο μαθητής σε μια σύγχρονη τάξη μαθηματικών: αναλαμβάνει πρωτοβουλία, ερευνά, ανταλλάσσει γνώμες με τους συμμαθητές του, συζητά πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων, δοκιμάζει ιδέες, ελέγχει τα συμπεράσματά του και τα τεκμηριώνει προσπαθώντας να αποδείξει την ορθότητά τους, τόσο στο δάσκαλό του όσο και στους συμμαθητές του.

Αυτή η διδακτική πρακτική ανταποκρίνεται σε ένα διπλό στόχο: Ο μαθητής κατακτά τη μαθηματική γνώση με ένα τρόπο αποτελεσματικότερο και μονιμότερο (μέσα από δραστηριότητες που η συγκεκριμένη μαθηματική γνώση οδηγεί στην αντιμετώπισή τους), Καλλιεργείται η ικανότητά του να λύνει πραγματικά προβλήματα και να αντιμετωπίζει καταστάσεις, ικανότητα που είναι χρήσιμη στη σχολική αλλά και στη εξωσχολική ζωή του.

Ο δάσκαλος σε μια σύγχρονη τάξη μαθηματικών Ενθαρρύνει τους μαθητές να δραστηριοποιηθούν, «επισημοποιεί» τη γνώση. Ο νέος ρόλος για το δάσκαλο: εστιάζεται στην ανατροπή του παθητικού χαρακτήρα που επιφυλάσσει στο μαθητή η παραδοσιακή δασκαλοκεντρική διδασκαλία, δεν είναι πια ο αποκλειστικός φορέας της γνώσης, είναι οργανωτής του πλαισίου ανάπτυξής της γνώσης, είναι σύμβουλος και εμψυχωτής των μαθητών.

Η οργάνωση μιας σύγχρονης τάξης Μαθηματικών Η μαθηματική τάξη είναι, πλέον, ένα ανοικτό διδακτικό περιβάλλον. Το μαθηματικό περιεχόμενο προσεγγίζεται μέσα από μια ποικιλία καταστάσεων και εφαρμογών, συνδέεται με τις άλλες επιστήμες, την τεχνολογία, τον πολιτισμό κ.λπ Η μάθηση δεν ακολουθεί πια την προσέγγιση Παρουσίαση – πολλαπλή επανάληψη – εμπέδωση αλλά Δραστηριοποίηση – εμπέδωση – επανάληψη (από την απλή απομνημόνευση στην κατανόηση)

Στο νέο βιβλίο: Η συνεχής εναλλαγή ατομικού, ομαδικού και μετωπικού μαθήματος περιορίζει τον κίνδυνο της μονοτονίας, που οφείλεται στην τυποποιημένη εφαρμογή ενός και μοναδικού τρόπου οργάνωσης της σχολικής εργασίας και αυξάνει το ενδιαφέρον των μαθητών για το μάθημα.

Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Ξεκινώντας το νέο μάθημα οι μαθητές, ρίχνουν μια σύντομη ματιά στον τίτλο και στους στόχους που αναγράφονται στην αρχή κάθε ενότητας και σχολιάζουν το σκίτσο. Παρουσιάζεται η «Δραστηριότητα έκπληξη» (όπου υπάρχει)

Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Στο πρώτο μέρος κάθε κεφαλαίου προτείνονται δραστηριότητες που καλείται ο μαθητής να αντιμετωπίσει ατομικά ή συνεργατικά για να προσεγγίσει την νέα γνώση. Τα συμπεράσματα των μαθητών παρουσιάζονται και συζητούνται στην τάξη.

Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Στο δεύτερο μέρος, η γνώση αυτή οργανώνεται και παρουσιάζεται με ένα «επίσημο» τρόπο, σε ειδικό πλαίσιο και συνοδεύεται από παραδείγματα. Αν το πλαίσιο περιέχει μαθηματικές έννοιες είναι γαλάζιο. Αν περιέχει τεχνικές ή συμπεράσματα είναι πορτοκαλί.

Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Στο τρίτο μέρος, παρουσιάζονται εφαρμογές της νέας γνώσης με τη μορφή υποδειγματικά λυμένων προβλημάτων.

Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Η διδακτική προσέγγιση του νέου βιβλίου Τέλος, ο μαθητής ανακεφαλαιώνει την ενότητα και τους βασικούς μαθηματικούς όρους του κεφαλαίου μέσα από τις «ερωτήσεις για αυτοέλεγχο και συζήτηση». Οι ερωτήσεις αυτές είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη των μαθητών για τη συγκεκριμένη έννοια.

Τετράδιο εργασιών Ασκήσεις και Προβλήματα Ο δάσκαλος αναθέτει για το σπίτι όσα κρίνει ότι χρειάζονται για επανάληψη και εμπέδωση της νέας γνώσης. Μπορεί να δοθούν ατομικά ή ομαδικά.

Τετράδιο εργασιών Δραστηριότητα με προεκτάσεις Θέματα για συζήτηση Ανάλογα με τις δυνατότητες τις τάξης, τον διαθέσιμο χρόνο, τη σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα κ.λπ. Θέματα για συζήτηση Θέμα για μικρή έρευνα Σύνδεση των Μαθηματικών με άλλες επιστήμες, με την τέχνη, την καθημερινή ζωή κ.λπ.

Η αξιολόγηση σε μια σύγχρονη τάξη Μαθηματικών Είναι απαραίτητο να μην αισθάνεται ο μαθητής ότι βρίσκεται κάτω από συνεχή έλεγχο. Είναι απαραίτητο να επιβραβεύεται το ενδιαφέρον και η προσπάθεια που καταβάλλει. Αξιολογούνται οι προσπάθειες των μαθητών, όχι μόνο προς την εύρεση μιας απάντησης, αλλά και στην αιτιολόγηση των υποθέσεων και των στρατηγικών τις οποίες χρησιμοποίησαν κατά τη διαδικασία της επίλυσης.

Από την παραδοσιακή «ποσοτική αξιολόγηση» σε ένα «σύστημα αξιολόγησης» Από την παραδοσιακή «ποσοτική αξιολόγηση» σε ένα «σύστημα αξιολόγησης» Η αξιολόγηση σε μια σύγχρονη τάξη Μαθηματικών έχει τρία σκέλη: Αρχική αξιολόγηση Διαμορφωτική ή διαρκής αξιολόγηση (άτυπη & περιγραφική) Ανακεφαλαιωτική αξιολόγηση

Φάκελοι εργασιών των μαθητών (portfolios) Οι μαθητές παρέχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με το βαθμό κατανόησης των εννοιών και την απόκτηση των σχετικών δεξιοτήτων. Η παρατήρηση είναι ένας τρόπος για να παρακολουθήσει ο δάσκαλος την πρόοδο των μαθητών. Απαιτείται καταγραφή σε αρχείο, (έντυπα ή ηλεκτρονικά) ώστε με συστηματικό τρόπο να μελετηθούν οι αλλαγές που συντελούνται στην πρόοδο κάθε μαθητή αλλά και στην τάξη ολόκληρη.

Ενδεικτικό υπόδειγμα φύλλου καταγραφής

Σημαντικές αλλαγές στο νέο βιβλίο: Από Τη μοναδική στρατηγική λύσης Προς Τις πολλαπλές στρατηγικές Την ταύτιση της επίλυσης με τον αλγόριθμο Την εξήγηση της διαδικασίας Τις γραπτές πράξεις Νοερούς υπολογισμούς Την «ποινικοποίηση» του λάθους Την παιδαγωγική αξιοποίηση του λάθους Την απλή επίλυση προβλημάτων Την κατασκευή προβλημάτων από τα ίδια τα παιδιά

Σημαντικές αλλαγές στο νέο βιβλίο: Από Την άτυπη εμπλοκή της οικογένειας και την ενημέρωση των γονέων στην αρχή της χρονιάς Προς Τις οδηγίες για σωστή συνεισφορά των γονέων με «Γράμμα προς τους γονείς» στην αρχή κάθε ενότητας Τις απλές οδηγίες διεξαγωγής του μαθήματος στο Β.Δ. Την παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων σχετικών με τις δυσκολίες ανά περιοχή Τη γρήγορη γήρανση του σχολικού βιβλίου Στη συνεχή επικαιροποίηση του μέσα από Ιστοσελίδα Υποστήριξης Το νέο Βιβλίο μπορεί να υποστηρίξει αλλά όχι να δημιουργήσει από μόνο του ένα αποτελεσματικό περιβάλλον μάθησης

Όλγα Κασσώτη - Πέτρος Κλιάπης kassoti@sch.gr kliapis@nured.auth.gr Ευχαριστούμε για την προσοχή σας Ιστοσελίδες υποστήριξης: http://users.sch.gr/kliapis ή http://users.auth.gr/kliapis Διευθύνσεις επικοινωνίας Όλγα Κασσώτη - Πέτρος Κλιάπης kassoti@sch.gr kliapis@nured.auth.gr