Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Περιγράφοντας την ως σήμερα πορεία της έρευνας … Πρακτικές δημιουργίας διδακτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χαρτοφύλακα Τόνια Υποψήφια δρ. ΕΑΠ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Alfred Schutz. O Alfred Schutz θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους θεωρητικούς της φαινομενολογίας στις κοινωνικές επιστήμες. Η συνεισφορά του.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης στη Διδασκαλία με ΤΠΕ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Κοινωνιοδυναμική Συμβουλευτική (ΚΣ) για τη Σταδιοδρομία.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη Δραστηριότητα και Οπτική Επικοινωνία στο νέο Σημειωτικό Πεδίο των Πολυχρηστικών Δυνητικών Περιβαλλόντων (ΠΔΠ) στο πλαίσιο των συστημάτων επικοινωνίας ανθρώπου - υπολογιστή Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη

Η επέκταση του πεδίου των σημείων semiotic engineering Η επέκταση του πεδίου των σημείων Ανάγκη για μελέτη της νέας ψηφιακής οπτικής γλώσσας και των αρχών σχεδιασμού συστημάτων διεπαφής: το πίξελ ως αλφάβητο το σημείο ως λεξιλόγιο την αλγοριθμική ως γραμματική την αλληλεπίδραση ως τρόπο επικοινωνίας τα στοιχεία της οπτικής μας επικοινωνίας αποκτούν νέα μορφή σε ένα δυναμικό χωρο-χρονικά περιβάλλον, το δυνητικό περιβάλλον. Το ενδιαφέρον της έρευνας εστιάζεται σε εφαρμογές της δυνητικής πραγματικότητας (virtual reality) και στη δυνητικοποίηση (virtualization).

Περιεχόμενα 1 2 3 4 5 6 Εισαγωγή Σκοπός – επιμέρους στόχοι semiotic engineering Περιεχόμενα 1 Εισαγωγή Σκοπός – επιμέρους στόχοι 2 Πεδίο της έρευνας 3 4 Θεωρία Δραστηριότητας και ΠΔΠ Σημειωτική Μηχανική και ΠΔΠ 5 Μεθοδολογία έρευνας και συμπεράσματα 6

semiotic engineering Εισαγωγή Στα ΠΔΠ ο χώρος του οπτικού νοήματος δεν προϋπάρχει της ανάγνωσής του, αλλά την στιγμή που ο χρήστης τον διατρέχει, τον χαρτογραφεί, ταυτόχρονα τον κατασκευάζει και τον καθιστά εν ενεργεία υπαρκτό. Η οπτική απεικόνιση προκύπτει ως δυνητική οντότητα και ενεργοποιείται σε πολλαπλές εκδοχές σύμφωνα με τη δραστηριότητα του χρήστη. Η έρευνα εστιάζει στη μελέτη της δυνητικής δραστηριότητας ανατρέχοντας σε κοινωνικές θεωρίες, στη σημειωτική, καθώς και στον οπτικό σχεδιασμό αλληλεπιδραστικών συστημάτων επικοινωνίας ανθρώπου-υπολογιστή προκειμένου να προκύψει θεωρητικό μοντέλο – υπόθεση για την υποστήριξη του σχεδιασμού και της υλοποίησης δραστηριοτήτων και εφαρμογών σε ΠΔΠ.

Σκοπός – Επιμέρους στόχοι semiotic engineering Σκοπός – Επιμέρους στόχοι Σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη της δραστηριότητας και της οπτικής επικοινωνίας όπως διαμορφώνονται στο νέο σημειωτικό πεδίο των Πολυχρηστικών Δυνητικών Περιβαλλόντων (ΠΔΠ) Επιμέρους στόχοι της μελέτης: Θεωρητική διερεύνηση ερευνών και εφαρμογών δυνητικής πραγματικότητας, θεωριών της επικοινωνίας (σημειωτική), κοινωνικών θεωριών (θεωρία δραστηριότητας) Θεωρητική έρευνα και οργάνωση της πολυπλοκότητας που προκύπτει σε σχέση με το σχεδιασμό και την υλοποίηση αλληλεπιδραστικών συστημάτων ΠΔΠ Διατύπωση θεωρητικής υπόθεσης – μοντέλου για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων και εφαρμογών σε ΠΔΠ. Στόχος είναι το θεωρητικό αυτό μοντέλο να αποτελέσει βάση για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εφαρμογών σε ΠΔΠ. Πειραματική επαλήθευση συμπερασμάτων έρευνας Εξαγωγή συμπερασμάτων για μελλοντική αξιοποίηση.

Πεδίο Έρευνας Η μελέτη της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας σχετικά με τα Πολυχρηστικά Δυνητικά Περιβάλλοντα (ΠΔΠ) καθιστά σαφές ότι η έρευνα επικεντρώνεται κυρίως σε τεχνικά – τεχνολογικά ζητήματα. Στο πλαίσιο της μελέτης επιχειρείται μια ευρύτερη προσέγγιση του θέματος δίνοντας έμφαση στους ακόλουθους θεωρητικούς άξονες: Κοινωνικές Θεωρίες και ειδικότερα Θεωρία Δραστηριότητας Θεωρίες Επικοινωνίας και ειδικότερα Σημειωτική Δυνητική Πραγματικότητα και ειδικότερα δραστηριότητες και εφαρμογές σε Πολυχρηστικά Δυνητικά Περιβάλλοντα (ΠΔΠ) Οπτικός και αλληλεπιδραστικός σχεδιασμός συστημάτων επικοινωνίας ανθρώπου – υπολογιστή (HCI)

Οπτικός Σχεδιασμός στα ΠΔΠ εφαρμογές VR οπτικός σχεδιασμός σημειωτική μηχανική θεωρία δραστηριότητας

Θεωρία Δραστηριότητας και ΠΔΠ semiotic engineering Θεωρία Δραστηριότητας και ΠΔΠ Αλληλεπίδραση χρήστη-συστήματος (1η γενιά HCI) υποκειμένου-αντικειμένου (2η γενιά HCI) Πλαίσιο Χρήστες και συστήματα Υποκείμενα στην κοινωνία Επίπεδο Ανάλυσης Συγκεκριμένες εργασίες συστήματος Νοηματοδοτημένες σκοπούμενες δραστηριότητες Μέθοδοι Τυπικά μοντέλα, εργαστηριακές μελέτες Μελέτες χρήσης τεχνολογίας στην καθημερινότητα Χρόνος εκτέλεσης Περιορισμένος χρόνος εκτέλεσης Μεταλλαγές σύμφωνα με την ανάπτυξη του συστήματος Η δραστηριότητα λοιπόν, σε μια ευρύτερη προσέγγισή της θεωρείται ως η αλληλεπίδραση μεταξύ υποκειμένου-αντικειμένου.

Θεωρία Δραστηριότητας και ΠΔΠ Το «τριγωνικό» μοντέλο του συστήματος δραστηριότητας που αναπτύχθηκε από τον Engeström Δραστηριο-κεντρικός σχεδιασμός

Θεωρία Δραστηριότητας και ΠΔΠ Η δομή της δραστηριότητας στην επικοινωνία σε δυνητικό περιβάλλον Η δομή της δραστηριότητας στην επικοινωνία σε ΠΔΠ

Σημειωτική μηχανική και ΠΔΠ Η σημειωτική μηχανική έχει ως στόχο της την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η επικοινωνία ανθρώπου-υπολογιστή (HCI) μπορεί να σχεδιαστεί ώστε όχι μόνο να βοηθάει τους χρήστες-υποκείμενα να κατανοούν τους υπολογιστές-αντικείμενα, αλλά και να κατανοούν τις εφαρμογές πληροφορικής που στην ουσία διαμορφώνουν ένα νέο σημειωτικό πλαίσιο. Τόσο στους σχεδιαστές, όσο και στους χρήστες αποδίδεται ο ίδιος ρόλος στην επικοινωνία ανθρώπου-υπολογιστή (HCI). Για πολλά χρόνια η κρατούσα άποψη στον χώρο της επικοινωνίας ανθρώπου-υπολογιστή ήταν η χρηστο-κεντρική (user-centered) προσέγγιση των Norman και Draper. Στη σημειωτική μηχανική παρόλο που σχεδιαστές ξεκινούν να εργάζονται προσπαθώντας να καταλάβουν τι θέλουν ή τι χρειάζονται οι χρήστες, δεν προσπαθούν απλώς να χτίσουν την εικόνα του συστήματος, αλλά να επικοινωνήσουν το σχεδιαστικό τους όραμα.

Σημειωτική μηχανική και ΠΔΠ Σχεδιαστής (τι χρειάζεται ο χρήστης;) Ανάλυση έργου χρηστών Μελέτη Δραστηριοτήτων Σχεδιαστικό Μοντέλο Σχεδιαστής (τι νομίζει ο σχεδιαστής ότι θα ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του χρήστη;) Σχεδιαστικό όραμα (επικοινωνείται με τη βοήθεια της διεπαφής) Χρήστης (αποκρίνεται στο σχεδιαστικό όραμα) Εικόνα Συστήματος (μέσω διεπαφής) Χρήστης Μοντέλο Χρήστη Χρηστο-κεντρικό πλαίσιο σχεδιασμού Πλαίσιο Σημειωτικής Μηχανικής

Σημειωτική μηχανική και ΠΔΠ Το σημειωτικό χάσμα μεταξύ χρηστών και συστημάτων μπορεί να γεφυρωθεί αν τα υπολογιστικά συστήματα αρχίσουν να ενσωματώνουν επεκτάσεις στη σημασιολογία των κωδικοποιημένων συστημάτων σημασιοδότησης στα οποία εκτίθενται οι χρήστες. Τότε μόνο οι χρήστες μπορούν να έχουν την εμπειρία μιας αλληλεπίδρασης που προσομοιάζει στην ανθρώπινη σημείωση. Οι επεκτάσεις νοήματος είναι απαραίτητες για την επιτυχή ανθρώπινη επικοινωνία, τόσο από την πλευρά του αποστολέα του μηνύματος, όσο και από την πλευρά του δέκτη. Η οπτική ψηφιακή διεπαφή ως αλληλεπιδραστικό μεταεπικοινωνιακό τεχνούργημα θέλει τους σχεδιαστές να προσπαθούν να επιτύχουν έναν μεταεπικοινωνιακό διάλογο με τους χρήστες.

Συμπεράσματα σε σχέση με το πεδίο της έρευνας Η δραστηριότητα και η επικοινωνία (κυρίως η οπτική) θα μελετηθούν σε ένα ευρύτερο κοινωνικό – πολιτισμικό πλαίσιο, έτσι όπως αυτό προκύπτει από την ανάπτυξη των εφαρμογών δυνητικής πραγματικότητας και ειδικά των ΠΔΠ. Η μελέτη δύο βασικών θεωρητικών αξόνων - της Θεωρίας Δραστηριότητας και της Σημειωτικής - θα επιτρέψει μια νέα προσέγγιση του φαινομένου της δραστηριότητας και της οπτικής επικοινωνίας στα δυνητικά περιβάλλοντα με συστηματικότερο τρόπο απ’ ότι έχει γίνει μέχρι τώρα. Η σύνθεση η οποία θα έπεται της θεωρητικής μελέτης και ανάλυσης, θα οδηγήσει τελικά, στην παραγωγή θεωρητικού μοντέλου – υπόθεσης σε σχέση με τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση δραστηριοτήτων και εφαρμογών σε σύγχρονα ΠΔΠ.

Δραστηριότητα και Οπτική Επικοινωνία στο νέο Σημειωτικό Πεδίο των Πολυχρηστικών Δυνητικών Περιβαλλόντων (ΠΔΠ) ευχαριστώ για την προσοχή σας