Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Advertisements

«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Erasmus Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις Μαρία Χατζηγεωργίου Λειτουργός Επικοινωνίας και Βασικής Δράσης 2 ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης 1.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Erasmus Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις Μαρία Χατζηγεωργίου Λειτουργός Επικοινωνίας και Βασικής Δράσης 2 ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης 1.
Αξιοποίηση του Erasmus+ από Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Αθήνα, 19/10/2015 Πατούχα Σταυρούλα, Υπεύθυνη.
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Youth and Sport Καλή πρακτική Β. Μπαρκούκης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Βασική Δράση 1 Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (KA107) Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ERASMUS +/ΚΑ2 ERASMUS +/ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις 2016: Kύκλος ζωής του σχεδίου Aθήνα, Ελίνα Μαυρογιώργου ΙΚΥ-ERASMUS+/ Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
Βασική Δράση 1 – Σχέδια Κινητικότητας
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Erasmus+ Προς ένα ενιαίο Πρόγραμμα ‘Kεντρικές Δράσεις’
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Προγραμματική Περίοδος
Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή Αιτήσεων στη Βασική Δράση 2 (τομέας «Νεολαία»)
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Σχέδια Κινητικότητας Εκδηλώσεις Εθελοντικής Υπηρεσίας Μεγάλης Κλίμακας Κοινά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δάνεια για Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΒΔ2 – Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών Στρατηγικές Συμπράξεις Συμμαχίες Γνώσης Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων Ανάπτυξη Δυνατοτήτων στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπ. ΒΔ3 – Υποστήριξη Μεταρρυθμίσεων Πολιτικής Διαρθρωμένος Διάλογος Ανάπτυξη γνώσης στους τομείς της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας Πρωτοβουλίες για Καινοτομίες στην Πολιτική Συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς Jean Monnet Ενότητες Έδρες Κέντρα Αριστείας Στήριξη σε Συνδέσμους Δίκτυα Σχέδια Αθλητισμός Συμπράξεις Συνεργασίας Συμπράξεις Συνεργασίας Μικρής Κλίμακας Μη-κερδοσκοπικές Ευρωπαϊκές Αθλητικές Διοργανώσεις

Δομή παρουσίασης Α. Βασικές Πληροφορίες για τη Δράση ΚΑ2 Β. Πληροφορίες για τη συγγραφή της αίτησης Γ. Τεχνικές οδηγίες για την υποβολή της αίτησης Δ. Αξιολόγηση της αίτησης E. Ερωτήσεις

- Διακρατικές συνεργασίες ανάμεσα σε φορείς που δραστηριοποιούνται στους τομείς της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή σε άλλους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας και την εφαρμογή καλών πρακτικών. - Μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός συγκεκριμένου τομέα ή να είναι διατομεακές

Συμμετέχουσες Χώρες Χώρες του Προγράμματος 28 κράτη-μέλη, Χώρες ΕΟΧ και υπό ένταξη χώρες (Τουρκία, FYROM) Χώρες Εταίροι Όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου (για πλήρη κατάλογο συμβουλευτείτε τον Οδηγό του Προγράμματος)

Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν; Kάθε δημόσιος ή ιδιωτικός οργανισμός που είναι εγκατεστημένος σε χώρα του Προγράμματος ή σε μια από τις Χώρες Εταίρους Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση; Kάθε συμμετέχων οργανισμός που είναι εγκατεστημένος σε χώρα του Προγράμματος *Ο αιτών οργανισμός = Συντονιστής του σχεδίου (Υποβολή εξ’ ονόματος όλων των οργανισμών) * Η αίτηση υποβάλλεται & αξιολογείται στην ΕΥ της χώρας του συντονιστή Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

Επιλέξιμοι Εταίροι Σχολεία/Ιδρύματα Ανώτερης Εκπαίδευσης (Δημόσια – Ιδιωτικά) Φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης Μη κυβερνητικές οργανώσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις Επιχειρήσεις, κοινωνικοί εταίροι, εκπρόσωποι της αγοράς εργασίας Δημόσιοι τοπικοί ή περιφερειακοί φορείς Ερευνητικά και επιμορφωτικά κέντρα Πολιτιστικοί οργανισμοί Φορείς πιστοποίησης προσόντων Συμβουλευτικοί φορείς Οργανισμοί νεολαίας Οποιοσδήποτε οργανισμός δραστηριοποιείται σε πεδίο της εκπαίδευσης, κατάρτισης, νεολαίας ή στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα και μπορεί να συνεισφέρει στο σχέδιο

Σύνθεση Εταίρων Τουλάχιστον 3 οργανισμοί από 3 διαφορετικές χώρες του Προγράμματος * Εξαιρούνται οι Συμπράξεις μεταξύ Σχολείων (Επιτρέπονται και Διμερείς Συμπράξεις) Πλήρως αιτιολογημένη συμμετοχή Εταίρων από Χώρες Εταίρους Ενδέχεται η αίτηση να θεωρηθεί μη επιλέξιμη Δυνατότητα Συμμετοχής Εταίρων χωρίς χρηματοδότηση (Associated Partners) Τριτοβάθμια ιδρύματα (Συντονιστές & Εταίροι) πρέπει να κατέχουν το Erasmus Charter for Higher Education αν συμμετέχουν με αυτόν τον ρόλο Η συμμετοχή από Χώρες Εταίρους πρέπει να είναι αιτιολογημένη στα πλαίσια της σύμπραξης. Στις περιπτώσεις των Συμπράξεων μεταξύ σχολείων μόνο μπορούν να υπάρχουν και 2 εταίροι μόνο Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

Διάρκεια Σχεδίων 12 - 36 Μήνες 24 - 36 Μήνες Σχολική Εκπαίδευση Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων 12 - 36 Μήνες Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 24 - 36 Μήνες

Τομείς και Διαθέσιμο Κονδύλι Σχολική Εκπαίδευση: 1.294.280 € Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: 455.261 € Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: 618.055 € Εκπαίδευση Ενηλίκων: 564. 005 € Περσινά ποσά SE: 806.355 + 468.970 (S to S)= 1.275,325 HE: 468.441 VET: 587.222 AE: 411.690

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Τομεακές vs Διατομεακές Συμπράξεις Διατομεακή Σύμπραξη Το θέμα αφορά 2 ή και περισσότερους τομείς Youth VET HE Υπουργείο Παιδείας Σχολείο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Πανεπιστήμιο - Ανάλογα με το θέμα τις Σύμπραξης και τις προτεραιότητες τις οποίες θέτει επί τάπητος Τομεακή Σύμπραξη Το θέμα αφορά μόνο ένα τομέα (π.χ Σχολική Εκπαίδευση)

Δύο τύποι σχεδίων ανάλογα με τους στόχους και τη σύνθεση της Σύμπραξης Α. Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών Δυνατότητα δημιουργίας απτών αποτελεσμάτων μικρής κλίμακας Ενίσχυση δικτύωσης και της συνεργασίας Β. Συμπράξεις Καινοτομίας Καινοτόμα προϊόντα/αποτελέσματα Ανάπτυξη, διάδοση, αξιοποίηση Παραγωγή Πνευματικών Παραδοτέων & Διάδοση τους (Intellectual Outputs & Multiplier Events)

Περιορισμοί ανάλογα με τον τομέα Συμμετοχή σε Συμπράξεις Καινοτομίας ΜΟΝΟ Συμπράξεις που υποβάλλονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Συμμετοχή σε Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών ΜΟΝΟ Συμπράξεις μεταξύ Σχολείων

ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ Περίοδος Υλοποίησης 01/0/2017 – 31/12/2017 31/08/2020 (το αργότερο) ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ 01/09/2017 – 31/12/2017 01/0/2017 – 31/12/2017

Συγγραφή της Αίτησης - PART B

Συγγραφή της Αίτησης - PART C Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν τουλάχιστον μια οριζόντια ή τουλάχιστον μια τομεακή προτεραιότητα. Αιτήσεις που αιτιολογούν επαρκώς και υποστηρίζουν την επιλογή περισσοτέρων προτεραιοτήτων, συνήθως υποστηρίζουν συνέργιες μεταξύ διαφόρων τομέων και θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance” , “Impact”

Οριζόντιες Προτεραιότητες της Δράσης Βελτίωση βασικών και εγκάρσιων δεξιοτήτων μέσω μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης και κατάρτισης Ενταξιακή εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ολοκληρωμένων προσεγγίσεων με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής (Αντιμετώπιση διακρίσεων και διαχωρισμού, ανισοτήτων, εκφοβισμού, θέματα μετανάστευσης κα) Ανοιχτές και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι (Συνέργειες μεταξύ εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας/ψηφιοποίηση περιεχομένου ποιοτικής μάθησης/χρήση ΤΠΕ) Δράσεις που ενισχύουν την πρόσληψη, επιλογή και εισαγωγή καταλληλότερων υποψήφιων για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού/συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Διαφάνεια και αναγνώριση/επικύρωση δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν τη μάθηση, την απασχολησιμότητα και την κινητικότητα του εργατικού δυναμικού Βιώσιμες επενδύσεις, επιδόσεις και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση (ελκυστικά μοντέλα χρηματοδότησης ιδιωτικών φορέων και κεφαλαίων, σχεδιασμός στρατηγικών μεταρρυθμίσεων κα) Τομεακές Προτεραιότητες της Δράσης

Συγγραφή της Αίτησης - PART D D. 2 Background and Experience (of partner organizations) H περιγραφή, η εξειδίκευση και η εμπειρία του κάθε εταίρου θα πρέπει να αιτιολογεί και να υποστηρίζει τις δραστηριότητες που θα κληθεί να συντονίσει/υλοποιήσει Τα προφίλ των εταίρων είναι καλό να είναι συμπληρωματικά και να συνάδουν με τους στόχους της αίτησης Η ομάδα των εταίρων θα πρέπει να αιτιολογεί γιατί είναι σημαντικό η συγκεκριμένη πρόταση να υλοποιηθεί σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Η συμμετοχή νεοεισερχόμενων ιδρυμάτων θεωρείται ότι επιφέρει επιπρόσθετη αξία CVs Κριτήριο αξιολόγησης “Quality of the Project Team”

Συγγραφή της Αίτησης - PART E E. Description of the Project Επαρκή στοιχεία που δικαιολογούν την ανάγκη για το συγκεκριμένο σχέδιο (needs analysis, κενά σε ερευνητικά πεδία, πως θα τα προσεγγίσουν οι εταίροι, γιατί είναι αναγκαίο το σχέδιο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) Ξεκάθαροι στόχοι που συνάδουν με τις προτεραιότητες του σχεδίου Δραστηριότητες που συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων Επαρκή στοιχεία που αποδεικνύουν καινοτομία Επισπρόσθετη αξία σε άλλα παρόμοια σχέδια Κατανομή εργασιών μεταξύ εταίρων με βάση την εμπειρία, τεχνογνωσία Αναμενόμενα αποτελέσματα: μικρά παραδοτέα, απόκτηση δεξιοτήτων, ανταλλαγή εμπειριών κτλ Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design”, “Impact”

Συγγραφή της Αίτησης - PART E E. 1 Participants Ενεργή συμμετοχή ατόμων από διαφορετικά πεδία στις δραστηριότητες του σχεδίου Συμμετοχή περιθωριοποιημένων ομάδων Ενεργή συμμετοχή τοπικών φορέων και αρχών που χαράσσουν πολιτικές Θεωρούνται στοιχεία που αυξάνουν τον αντίκτυπο του σχεδίου Κριτήρια αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”, “Quality of the Project Design”

Συγγραφή της Αίτησης - PART F F. Preparation Ενημέρωση εμπλεκομένων, διαφόρων stakeholders Προκαταρκτικές άδειες για ερωτηματολόγια, πρόσβαση σε αρχεία, διεξαγωγή case studies κτλ Συλλογή πληροφοριών/εργαλείων για συζήτηση Υπογραφή συμφωνιών μεταξύ συντονιστή και εταίρων Επικοινωνία μεταξύ των εταίρων (video conferences, web 2.0 tools) Γλωσσική προετοιμασία (όπου εφαρμόζεται) Κριτήρια αξιολόγησης: “Quality of the Project Design”, “Quality of the project team and the cooperation arrangements”

Συγγραφή της Αίτησης - PART G G. Project Management and Implementation Oλοκληρωμένο και ξεκάθαρο πλάνο υλοποίησης του σχεδίου σε όλο τον κύκλο της ζωής του (προετοιμασία, υλοποίηση, αξιολόγηση, διάδοση) Σκοπός & αναμενόμενα αποτελέσματα από τις προγραμματισμένες διακρατικές συνάντησεις Προτεινόμενη μεθοδολογία Πλάνο διασφάλισης ποιότητας (ποιοτικοί/ποσοτικοί δείκτες) Χρήση λογισμικού & εκθέσων για την υλοποίηση του σχεδίου βάσει χρονοδιαγραμμάτων και προϋπολογισμού Συμφωνίες μεταξύ των εταίρων Πλάνο για αντιμετώπιση τυχόν δυσκολιών (risk assessment) Τρόποι επικοινωνίας μεταξύ των εταίρων Κριτήριo αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”

Επιλέξιμες Δραστηριότητες Μη επιλέξιμες Δραστηριότητες Συγγραφή της Αίτησης - PART G G.1 Intellectual Outputs (ΜΟΝΟ για Σχέδια Καινοτομίας) Επιλέξιμες Δραστηριότητες Μη επιλέξιμες Δραστηριότητες Αναλυτικά προγράμματα σπουδών Παιδαγωγικό υλικό Open Educational Resources Εργαλεία Αναλύσεις, μελέτες Case studies Διδακτικό/εκπαιδευτικό υλικό Face to face trainings Needs Analysis Ιστοσελίδες Δραστηριότητες διάδοσης (πχ βιβλιαράκια, Facebook page) Εκθέσεις Αξιολόγησης Δημοσιεύσεις σε ακαδημαϊκά περιοδικά Οι εργατοώρες θα πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να συνάδουν με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (cost effectiveness) Κριτήριo αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”

Συγγραφή της Αίτησης - PART G G.2 Multiplier Events (ΜΟΝΟ για σχέδια Καινοτομίας) Σκοπός: η διάδοση ενός ή και περισσοτέρων IΟs Συμμετέχοντες = άτομα των ομάδων στόχων που δεν ανήκουν στους εταιρικούς οργανισμούς G.3 Learning Teaching/ Training Activities Το περιεχόμενο και η διάρκεια τους να συνάδουν με τους στόχους και τις προτεραιότητες του σχεδίου Να προβλέπουν πιστοποίηση & αναγνώριση της κατάρτισης των συμμετεχόντων (NQF, EQF, ECVET, ECTS, Εuropass) Μέγιστος αριθμός κινητικοτήτων σε LTTs για Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών: 100 άτομα συμπεριλαμβανομένων των συνοδών (για όλη τη σύμπραξη) Κριτήριa αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”, “Impact and Dissemination”

Συγγραφή της Αίτησης - PART G G.3 Learning Teaching/ Training Activities - «Μικτή» Κινητικότητα εκπαιδευομένων: φυσική & εικονική κινητικότητα (5 ημέρες - 2 μήνες) - Κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία ή κατάρτιση (2 - 12 μήνες) Σχολική Εκπαίδευση - Μικρής διάρκειας ανταλλαγές μαθητών (5 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για φοίτηση σε άλλο σχολείο (2 - 12 μήνες) Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές (5 ημέρες – 2 μήνες) με προσκεκλημένους καθηγητές πανεπιστημίων

Συγγραφή της Αίτησης - PART H H.1 & H.2: Impact, Dissemination and Use of Project’s Results Ο αντίκτυπος του σχεδίου στους συμμετέχοντες, στους οργανισμούς τους κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου. (Δεξιότητες, γνώσεις που καλλιεργήθηκαν, τρόποι αξιοποίησης των αποτελεσμάτων που παράγχθηκαν) Ο αντίκτυπος του σχεδίου σε τοπικό, επαρχιακό, εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Εμφανής εμπλοκή stakeholders/policy makers, συνέργιες με άλλες Ευρωπαϊκές δράσεις, αλλαγές & καινοτομίες που παράχθηκαν και ενσωματώθηκαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα Πλάνο για την ποσοτική & ποιοτική αξιολόγηση του αντίκτυπου (χρήση ερωτηματολογίων) Πλάνο αξιοποίησης και διάδοσης των αποτελεσμάτων Επιλογή κατάλληλων και αποτελεσματικών μέσων διάδοσης των αποτελεσμάτων Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

Συγγραφή της Αίτησης - PART H H.3 Sustainability Διαθεσιμότητα υλικού του σχεδίου (οpen access/licenses) Ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων του σχεδίου στα πλαίσια λειτουργίας των οργανισμών (όπου εφαρμόζεται) Πλάνο που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα του σχεδίου και μετά την ολοκλήρωσή του (εξασφάλιση τυχόν άλλων πόρων) Αναπροσαρμογή του υλικού για χρήση και σε διαφορετικά περιβάλλοντα Χρήση του eTwinning για τις Συμπράξεις μεταξύ σχολείων Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση (PART Ι) Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (Transnational Project Meetings) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Δαπάνη για υπερπόντιες χώρες και εδάφη Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας

Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση (PART Ι) Πνευματικά Προϊόντα (Intellectual Outputs) ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) Project Management & Implementation Transnational Project Meetings Learning Teaching/Training Assignments ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (Transnational Project Meetings) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Δαπάνη για υπερπόντιες χώρες και εδάφη Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας Εκδηλώσεις Διάδοσης Πνευματικών Προϊόντων (Multiplier Events)

I.1 Project Management and Implementation (Unit Cost) Ανά μήνα: 500 €/συντονιστή - 250 €/εταίρο (έως 2.750 το μήνα) Προγραμματισμός, οικονομική διαχείριση του σχεδίου, δημιουργία ιστοσελίδας, εκπαιδευτικό υλικό μικρής κλίμακας, φυλλάδια, δραστηριότητες διάχυσης

Ι.2 Transnational Project Meetings – Unit Costs Για σκοπούς διαχείρισης και υλοποίησης του Σχεδίου Στην έδρα του δικαιούχου – εταίρου Περιλαμβάνει ταξιδιωτικά & έξοδα διαβίωσης Χρήση του distance band calculator Δεν υπάρχει περιορισμός στη διάρκεια της συνάντησης Δε συνιστάται η συμμετοχή μαθητών 100-1999km: 575 €/συμμετέχοντα >2000km: 760 €/συμμετέχοντα

Ι.3 Intellectual Outputs – Unit Costs Επιλογή κατηγορίας προσωπικού και δήλωση εργατοημερών Διαφορετικό μοναδιαίο κόστος προσωπικού ανάλογα με την κατηγορία και τη χώρα του οργανισμού Ι.4 Multiplier Events – Unit Costs Συνεισφορά στον διοργανωτή για τη διοργάνωση της εκδήλωσης με σκοπό τη διάδοση ΙΟ(s) Oι συμμετέχοντες των οργανισμών – εταίρων δε χρηματοδοτούνται - Οι κατηγορίες manager και administration περιλαμβάνονται στο κόστος του PMI 100 €/τοπικό συμμετέχοντα, 200 €/διεθνή συμμετέχοντα Μax. 30.000 € ανά σχέδιο

Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα Ι.5 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs Tαξιδιωτικά έξοδα βάσει distance band Απόσταση σε KM Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα 10-99 20 100 - 499 180 500 - 1999 275 2000 - 2999 360 3000 - 3999 530 4000 - 7999 820 8000 + 1300

Ι.5 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs Για διακινήσεις εντός της ίδιας της χώρας, άνω των 225€ υπάρχει δυνατότητα για top-up ύψους 180 € (εντός της χώρας αποστολής και εντός της χώρας υποδοχής) ‘Εξοδα διαβίωσης Αρ. ημερών x ποσό που αναγράφεται στον Οδηγό ανάλογα με τη διάρκεια της κινητικότητας & και την κατηγορία του ατόμου (εκπαιδευτής ή μαθητευόμενος) *Αριθμός ημερών = ημέρες εργασίας + ταξιδίου (1 ημέρα πριν ή/και 1 ημέρα μετά τη δραστηριότητα) ‘Εξοδα γλωσσικής προετοιμασίας για μακροχρόνια κινητικότητα (2-12 μήνες): 150 € ανά συμμετέχοντα

Ι.5.2 Overseas Countries and Territories Travel Costs Ακριβές ταξιδιωτικό κόστος συμμετοχής σε Learning Teaching Training Activities από και προς “outermost & overseas countries” 80% του πραγματικού επιλέξιμου κόστους, εάν το μοναδιαίο κόστος δεν καλύπτει μέχρι 70% των πραγματικών εξόδων Βάσει πραγματικών εξόδων

Ι.6 Special Needs – Real Costs Κάλυψη 100% των πραγματικών δαπανών για συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες σε TPM και LTTs Βάσει πραγματικών εξόδων Ι.7 Exceptional Costs – Real Costs Aγορά υπηρεσιών για τις ανάγκες του σχεδίου που δεν μπορεί να τις παρέχει κάποιος από τους εταίρους Aγορά/Ενοικίαση εξειδικευμένου εξοπλισμού Χρηματοδότηση του 75% των πραγματικών επιλέξιμων δαπανών Έξοδα εγγυητικής επιταγής Ανώτατο ποσό: 50.000 € ανά σχέδιο Βάσει αποδείξεων

L. Data Protection Notice Μ. Declaration of Honour J. Project Summary Περίληψη Σχεδίου J.1 και J.2 συμπληρώνονται αυτόματα Κ. Checklist Κριτήρια επιλεξιμότητας L. Data Protection Notice Μ. Declaration of Honour Eκτύπωση, υπογραφή από το νόμιμο εκπρόσωπο του συνονιστικού ιδρύματος & σφραγίδα. Η scanned δήλωση επισυνάπτεται στην αίτηση N. Annexes Declaration of Honour, Mandates, Timeline of project activities, Financial Capacity για συντονιστές ιδιωτικού δικαίου, CVs

Πριν τη συμπλήρωση της αίτησης Χρήση Acrobat Reader DC version 15.20 Για νέους οργανισμούς/ιδρύματα Δημιουργία ΕU Login (πρώην ECAS) από το άτομο που θα υποβάλει την αίτηση (δήλωση του email του οργανισμού) Εγγραφή του οργανισμού στο URF (Unique Registration Facility) Ανάρτηση στο URF των ακόλουθων εντύπων: - Legal entity form (Έντυπο Νομικής Οντότητας) - Financial identification form (Δελτίο τραπεζικών στοιχείων) - Απόδειξη χρηματοοικονομικής ικανότητας για οργανισμούς ιδιωτικού δικαίου που συντονίζουν σχέδια άνω των 60.000€ (Ισολογισμός για το τελευταίο έτος που έχει κλείσει λογιστικά) 4. Απόκτηση αριθμού PIC

Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων Σχολική Εκπαίδευση eTwinning www.etwinning.net School Education Gateway www.schooleducationgateway.eu

Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων Εκπαίδευση Eνηλίκων & ΕΕΚ (VΕΤ) EPALE ec.europa.eu/epale

Υποβολή της Αίτησης (O. Submission) - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές, με τη συμμετοχή προσκεκλημένου διδακτικού προσωπικού ΑΕΙ

Υποβολή της Αίτησης (O. Submission) Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης απαιτείται σύνδεση με το διαδίκτυο Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα πρέπει να στείλετε την αίτηση σας με email στο ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης εντός 2 ωρών από την καταληκτική προθεσμία υποβολής. Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται με print screen του “submission summary” στο οποίο θα φαίνεται ότι η τελευταία απόπειρα υποβολής της αίτησης ήταν εντός της καταληκτικής προθεσμίας. - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές, με τη συμμετοχή προσκεκλημένου διδακτικού προσωπικού ΑΕΙ

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Τομείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σχολική Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων 29 Μαρτίου 2017, 12:00 ώρα Βρυξελλών

Kριτήρια Επιλεξιμότητας Έλεγχος επιλεξιμότητας Έλεγχος διπλής χρηματοδότησης. Η ίδια κοινοπραξία δεν δικαιούται να υποβάλει δεύτερη αίτηση στα πλαίσια της ίδιας πρόσκλησης Έλεγχος χρηματοοικονομικής ικανότητας για συντονιστές Συμπράξεων που είναι ιδιωτικού δικαίου και αιτήσεις άνω των 60.000 €

Kριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης Κριτήρια Μέγιστη βαθμολογία Συνάφεια Σχεδίου 30 Ποιότητα Σχεδιασμού και Υλοποίησης 20 Ποιότητα Ομάδας και Συνεργασίας Αντίκτυπος και Διάδοση Ένα σχέδιο πρέπει να πάρει τουλάχιστο τους μισούς βαθμούς σε κάθε επί μέρους κριτήριο & 60 βαθμούς στο σύνολο Κοινά έντυπα αξιολόγησης σε όλες τις Χώρες

Αξιολόγηση των αιτήσεων Οδηγός για τους αξιολογητές διαθέσιμος στην ιστοσελίδα μας Αξιολόγηση από 2 ανεξάρτητους αξιολογητές στη χώρα του συντονιστή Επιλογή των αιτήσεων από σχετική Επιτροπή με το συντονισμό της ΕΥ Η ΕΥ ενδέχεται να μειώσει το ποσό επιχορήγησης των εγκεκριμένων προτάσεων (βάσει επιλεξιμότητας, ποιοτικής αξιολόγησης, λανθασμένης εκτίμησης κόστους) Δεν υπάρχουν Εθνικά κριτήρια επιλογής

Σχολικές Συμπράξεις μεταξύ Σχολείων Δεν υπάρχει κατάλογος αναμονής Λαμβάνετε υπόψη σας τους κανονισμούς του ΥΠΠ για την κινητικότητα των εκπαιδευτικών Εμπλακείτε στη διαμόρφωση της αίτησης, έτσι ώστε να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες του οργανισμού σας καθώς και οι απόψεις σας Μην αιτείστε περισσότερα κονδύλια από αυτά που μπορείτε να απορροφήσετε! Στερείτε από συναδέλφους σας τα αναξιοποίητα κονδύλια που επιστρέφονται στην ΕΕ - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές, με τη συμμετοχή προσκεκλημένου διδακτικού προσωπικού ΑΕΙ