Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Σχέδια Κινητικότητας Εκδηλώσεις Εθελοντικής Υπηρεσίας Μεγάλης Κλίμακας Κοινά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δάνεια για Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΒΔ2 – Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών Στρατηγικές Συμπράξεις Συμμαχίες Γνώσης Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων Ανάπτυξη Δυνατοτήτων στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπ. ΒΔ3 – Υποστήριξη Μεταρρυθμίσεων Πολιτικής Διαρθρωμένος Διάλογος Ανάπτυξη γνώσης στους τομείς της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας Πρωτοβουλίες για Καινοτομίες στην Πολιτική Συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς Jean Monnet Ενότητες Έδρες Κέντρα Αριστείας Στήριξη σε Συνδέσμους Δίκτυα Σχέδια Αθλητισμός Συμπράξεις Συνεργασίας Συμπράξεις Συνεργασίας Μικρής Κλίμακας Μη-κερδοσκοπικές Ευρωπαϊκές Αθλητικές Διοργανώσεις

3

4 Δομή παρουσίασης Α. Βασικές Πληροφορίες για τη Δράση ΚΑ2 Β. Πληροφορίες για τη συγγραφή της αίτησης Γ. Τεχνικές οδηγίες για την υποβολή της αίτησης Δ. Αξιολόγηση της αίτησης E. Ερωτήσεις

5 - Διακρατικές συνεργασίες ανάμεσα σε φορείς που δραστηριοποιούνται στους τομείς της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή σε άλλους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας και την εφαρμογή καλών πρακτικών. - Μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός συγκεκριμένου τομέα ή να είναι διατομεακές

6 Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση/συμμετέχουν;
Kάθε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο που είναι εγκατεστημένο σε χώρα του Προγράμματος* Η Εθνική Υπηρεσία (EY) κάθε χώρας ανακοινώνει στην ιστοσελίδα της ποια θεωρούνται ως επιλέξιμα σχολεία Ο αιτών οργανισμός = Συντονιστής του σχεδίου (Υποβολή εξ’ ονόματος όλων των σχολείων) Η αίτηση υποβάλλεται & αξιολογείται στην ΕΥ της χώρας του συντονιστή Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία *Χώρες του Προγράμματος: 28 κράτη-μέλη EE, Χώρες ΕΟΧ (Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχνενστάιν) και οι υπό ένταξη χώρες (Τουρκία, FYROM)

7 Αρμοδιότητες Συντονιστή
Συντονίζει την προετοιμασία της αίτησης Εμπλέκει τους εταίρους στη συγγραφή της αίτησης Υποβάλλει την αίτηση Παρακολουθεί/συντονίζει την υλοποίηση της αίτησης Υποβάλλει ενδιάμεσες/τελικές εκθέσεις Αρμοδιότητες Εταίρων Συμβάλλουν στο σχεδιασμό/προετοιμασία της αίτησης Συνεργάζονται με το συντονιστή και τους εταίρους Συμβάλλουν ενεργά στην υλοποίηση των παραδοτέων και στη διάδοση του σχεδίου Υποβάλλουν ενδιάμεσες/τελικές εκθέσεις Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

8 Σύνθεση Εταίρων Διαθέσιμο Κονδύλι
Τουλάχιστον 2 σχολεία από 2 διαφορετικές χώρες του Προγράμματος Μέγιστος αριθμός σχολείων 6 Διαθέσιμο Κονδύλι Για Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων: € Μέγιστο ποσό επιχορήγησης ανά σχέδιο ανά έτος: € Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

9 Διάρκεια Σχεδίων 12 - 24 Μήνες 12 - 36 Μήνες
Προτάσεις που περιέχουν κινητικότητα μαθητών μεγάλης διάρκειας (2-12 μήνες) Μήνες

10 ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ Περίοδος Υλοποίησης 01/0/2017 – 31/12/2017
31/08/2021 (το αργότερο) ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ 01/09/2018 – 31/12/2018 01/0/2017 – 31/12/2017

11

12 Σχεδιασμός της Αίτησης
Επιλογή 1. Τομέα υποβολής της αίτησης 2. Τύπο Σχεδίου 3. Προτεραιοτήτων Με βάση τους στόχους/ανάγκες του σχολείου και των εταίρων σας το μέγεθος του σχολείου σας 4. Εταίρων 5. Δραστηριοτήτων Με βάση κοινά ενδιαφέροντα των σχολείων σας προηγούμενες συμμετοχές/εμπειρίες σε προγράμματα το ρόλο και τους τρόπους συνεισφοράς των εταίρων στο σχέδιο τη συνάφεια των δραστηριοτήτων με τους στόχους/προτεραιότητες του σχεδίου

13 Συγγραφή της αίτησης KA229 (1/9)
Context Διάρκεια σχεδίου, τίτλος σχεδίου, γλώσσα Participating Οrganisations Δήλωση για το ρόλο του σχολείου (Συντονιστής ή Εταίρος) Καταχώρηση PIC number του σχολείου Τα στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα με το PIC number του σχολείου σας Προσθέτετε εταίρους – καταχώρηση με το PIC number τους Profile Επιλογή “School” από το drop-down menu

14 Συγγραφή της αίτησης - Επιλογή Εταίρων (2/9)
Background and Experience Στοιχεία επικοινωνίας (Legal Representative/Contact Person) Βασικές πληροφορίες για το σχολείο (ηλικία μαθητών, αριθμός εκπαιδευτικών/μαθητών, συμμετοχή σε συγκεκριμένες δράσεις) Ποιοι εκπαιδευτικοί/ειδικότητες θα εμπλακούν στην υλοποίηση της Σύμπραξης, πιθανοί αντικαταστάτες σε περίπτωση μετάθεσης Προηγούμενη εμπειρία σχετικά με το θέμα της Σύμπραξης Η συμμετοχή νεοεισερχόμενων σχολείων σε συνδυασμό με πιο έμπειρα σχολεία επιφέρει επιπρόσθετη αξία Κριτήριο αξιολόγησης:“Quality of Project Team”

15 Συγγραφή της αίτησης (3/9)
Project Description Επιλογή προτεραιοτήτων Για ποιό λόγο θέλετε να συμμετέχετε στη Σύμπραξη; Ποιοί είναι οι στόχοι και τα αναμενόμενα αποτελέσματα; Πώς συνδέονται με τις προτεραιότητες; Οι προγραμματισμένες δραστηριότητες συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων σας και είναι βάσει των αναγκών σας; 3 Θέματα που σχετίζονται με το σχέδιο (drop- down menu) Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance”, “Quality of the Project design”, “Impact”

16 Συγγραφή της αίτησης - Επιλογή Προτεραιοτήτων (4/9)
Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν τουλάχιστον μια οριζόντια ή τουλάχιστον μια τομεακή προτεραιότητα. Αιτήσεις που αιτιολογούν επαρκώς και υποστηρίζουν την επιλογή περισσοτέρων προτεραιοτήτων, θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance” , “Impact”

17 Οριζόντιες Προτεραιότητες της Δράσης
Βελτίωση βασικών και εγκάρσιων δεξιοτήτων μέσω μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης/κατάρτισης Ενταξιακή εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ολοκληρωμένων προσεγγίσεων με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής (Αντιμετώπιση διακρίσεων και διαχωρισμού, ανισοτήτων, εκφοβισμού, θέματα μετανάστευσης κ.ά.) Ανοιχτές και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι (Συνέργειες μεταξύ εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας/ψηφιοποίηση περιεχομένου ποιοτικής μάθησης/χρήση ΤΠΕ) Δράσεις που ενισχύουν την πρόσληψη, επιλογή και εισαγωγή καταλληλότερων υποψήφιων για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού/συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Διαφάνεια και αναγνώριση/επικύρωση δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν τη μάθηση, την απασχολησιμότητα και την κινητικότητα των εργαζομένων Βιώσιμες επενδύσεις, επιδόσεις και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση (ελκυστικά μοντέλα χρηματοδότησης ιδιωτικών φορέων και κεφαλαίων, σχεδιασμός στρατηγικών μεταρρυθμίσεων κ.ά.) Στα πλαίσια του έτους 2018, του «Έτους Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς», υπάρχει μια επιπλέον προτεραιότητα. Ή προώθηση των «Κοινωνικών και εκπαιδευτικών αξιών της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς» ως μέσο κοινωνικής συνοχής, ως μέσο προώθησης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο και όχι μόνο, ως μέσο οικονομικής ανάπτυξης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας κτλ. Τομεακές Προτεραιότητες της Δράσης

18 Προτεραιότητες Σχολικής Εκπαίδευσης
Αναβάθμιση της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών Προώθηση της απόκτησης βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων Υποστήριξη των σχολείων για την αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου  Ενίσχυση της ποιότητας των συστημάτων προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας 

19 Συγγραφή της Αίτησης (5/9)
Participants Ποιες ομάδες θα συμμετέχουν (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, τοπικοί φορείς κτλ); Με ποιους τρόπους θα εμπλακούν; Η συμμετοχή των μαθητών σε κινητικότητες στο εξωτερικό είναι σημαντική και επιφέρει επιπρόσθετη αξία στο σχέδιο Εμπλοκή μαθητών από «ευαίσθητες ομάδες» στην υλοποίηση του σχεδίου (μαθητές με κοινωνικά, οικονομικά, μαθησιακά ή άλλα προβλήματα ενσωμάτωσης) Συγκεκριμένη αναφορά σε αυτές τις ομάδες, στους τρόπους εμπλοκής τους και στην υποστήριξη που θα τους παρέχετε Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design”, “Impact”

20 Συγγραφή της Αίτησης (6/9)
Management Oλοκληρωμένο και ξεκάθαρο πλάνο υλοποίησης του σχεδίου (προετοιμασία, υλοποίηση, αξιολόγηση, διάδοση) Αιτιολογημένη επιλογή των εταίρων-σχολείων Αρμοδιότητες του κάθε σχολείου Σκοπός & αναμενόμενα αποτελέσματα από τις προγραμματισμένες δραστηριότητες Συμμετοχή νεοεισερχόμενων σχολείων και πλάνο στήριξης τους Τρόποι επικοινωνίας μεταξύ των εταίρων Χρήση πλατφόρμων eTwinning, School Education Gateway και Project Results Platform για το σχεδιασμό, υλοποίηση, διάδοση του σχεδίου σας Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design and implementation”, “Quality of the project team and the cooperation arrangements”

21 Συγγραφή της Αίτησης (7/9)
Learning Teaching Training Activities Το περιεχόμενο και η διάρκειά τους να συνάδουν με τους στόχους και τις προτεραιότητες του σχεδίου Πώς θα ενσωματωθούν στις καθημερινές δραστηριότητες του σχολείου, στη διδακτέα ύλη; Πώς θα επωφεληθούν οι συμμετέχοντες; Αναγνώριση της κατάρτισης/κινητικότητας των συμμετεχόντων (χρήση Εuropass) Κριτήριa αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”, “Impact and Dissemination”

22 Learning Teaching/Training Activities
Δραστηριότητες για το προσωπικό: - Κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία ή κατάρτιση ( μήνες) Δραστηριότητες για τους μαθητές: - Μικρής διάρκειας ανταλλαγές μαθητών (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για φοίτηση σε άλλο σχολείο ( μήνες)

23 Συγγραφή της Αίτησης (8/9)
Timetable Καταχώρηση δραστηριοτήτων που διοργανώνονται σε σχολικό ή τοπικό επίπεδο (συναντήσεις, εκδηλώσεις κτλ.) Αυτόματη καταχώρηση των Learning Teaching/Training Activities Special Costs Καταχώρηση ειδικών δαπανών και αιτιολόγηση τους (συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες, αγορά υπηρεσιών/εξοπλισμού)

24 Συγγραφή της Αίτησης (8/9)
Follow -up Πώς σκοπεύετε να αξιολογήσετε το σχέδιο σας ως προς την επίτευξη των στόχων του; Αντίκτυπος του σχεδίου στα σχολεία που συμμετείχαν και στους συμμετέχοντες (δεξιότητες/γνώσεις που αποκτήθηκαν) Τρόποι αξιοποίησης των αποτελεσμάτων που παρήχθησαν σε σχολικό ή τοπικό επίπεδο Διάδοση των αποτελεσμάτων του σχεδίου σε σχολικό, τοπικό, εθνικό επίπεδο Πώς θα αξιοποιήσετε το eTwinning ή το SEG για σκοπούς διάδοσης; Ποιές είναι οι «ομάδες στόχοι» στις οποίες θα θέλατε να διαδώσετε τα αποτελέσματα σας; Υπάρχουν άλλοι οργανισμοί ή ομάδες που θα επωφεληθούν από το σχέδιο σας; Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

25 Συγγραφή της Αίτησης (9/9)
Budget Summary Συμπληρώνεται αυτόματα Project Summary Περιγραφή του σχεδίου (ποιοι είναι οι στόχοι του σχεδίου, περιγραφή δραστηριοτήτων, ομάδες που θα εμπλακούν, περιγραφή αποτελεσμάτων, τρόποι διάδοσης τους) Το κείμενο θα δημοσιευτεί στην Πλατφόρμα Διάδοσης Αποτελεσμάτων και σε εκδόσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Annexes Download PDF Declaration of Honour Upload το scanned αρχείο που φέρει την υπογραφή του διευθυντή & σφραγίδα του σχολείου Mέγιστος Αριθμός αρχείων 10 Μέγιστο συνολικό μέγεθος αρχείων 10240ΚΒ Checklist

26 Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι
Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Σχέδια Ανταλλαγής Καλών Πρακτικών ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας

27 Project Management and Implementation (Unit Cost)
Ανά μήνα: 500 €/συντονιστή €/εταίρο (έως το μήνα) Προγραμματισμός, οικονομική διαχείριση του σχεδίου, δημιουργία ιστοσελίδας, εκπαιδευτικό υλικό μικρής κλίμακας, φυλλάδια, δραστηριότητες διάχυσης

28 Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα
Learning Teaching Training Activities – Unit Costs (1/2) Tαξιδιωτικά έξοδα βάσει distance band Απόσταση σε KM Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα 10-99 20 180 275 360 530 820 8000 + 1500

29 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs (2/2)
‘Εξοδα διαβίωσης Αρ. ημερών x ποσό που αναγράφεται στον Οδηγό ανάλογα με τη διάρκεια της κινητικότητας & και την κατηγορία του ατόμου (εκπαιδευτικός ή μαθητής) *Αριθμός ημερών = ημέρες εργασίας + ταξιδίου (1 ημέρα πριν ή/και 1 ημέρα μετά τη δραστηριότητα) ‘Εξοδα γλωσσικής προετοιμασίας για μακροχρόνια κινητικότητα (2-12 μήνες): 150 € ανά συμμετέχοντα Για μετακινήσεις όπου η χρηματοδότηση δεν καλύπτει το 70% των ταξιδιωτικών εξόδων των συμμετεχόντων, μπορεί να ζητηθεί “exceptional costs” για “expensive travel costs” με max χρηματοδότηση 80% του πραγματικού επιλέξιμου κόστους

30 Special Needs – Real Costs
Κάλυψη 100% των πραγματικών δαπανών για συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες σε Learning Teaching/Training Activities Βάσει πραγματικών εξόδων/αποδείξεων Exceptional Costs – Real Costs Aγορά υπηρεσιών για τις ανάγκες του σχεδίου που δεν μπορεί να τις παρέχει κάποιος από τους εταίρους Aγορά/Ενοικίαση εξειδικευμένου εξοπλισμού Χρηματοδότηση του 75% των πραγματικών επιλέξιμων δαπανών Βάσει πραγματικών εξόδων/αποδείξεων

31 Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων
Σχολική Εκπαίδευση eTwinning School Education Gateway

32

33 Πριν τη συμπλήρωση της αίτησης
Για νέους οργανισμούς/ιδρύματα Δημιουργία ΕU Login από το άτομο που θα υποβάλει την αίτηση (δήλωση του του οργανισμού) Εγγραφή του οργανισμού στο URF (Unique Registration Facility) Ανάρτηση στο URF των ακόλουθων εντύπων: - Legal entity form (Έντυπο Νομικής Οντότητας) - Financial identification form (Δελτίο τραπεζικών στοιχείων) 4. Απόκτηση αριθμού PIC Ιστοσελίδα ΙΔΕΠ: Αιτήσεις<Επιλογή Δράσης<Επιλογή Τομέα<Βήματα 4, 5, 7)

34 Εγγραφή/έλεγχος καταχώρησης στο URF
Μόνο μία εγγραφή για κάθε οργανισμό (Register) Έλεγχος εάν υπάρχει προηγούμενη εγγραφή (Search)

35 URF Δυνατότητα επικοινωνίας με το άτομο επικοινωνίας/διαχειριστή CO

36 Ενημέρωση στοιχείων στο URF
Log in στο URF < My Organisations Οποιεσδήποτε αλλαγές σε στοιχεία του οργανισμού γίνονται στο URF (δεν είναι δυνατές αλλαγές πάνω στην ίδια την αίτηση) Προηγούμενη εγγραφή του ίδιου οργανισμού δεν μπορεί να διαγραφεί

37 Ενημέρωση στοιχείων στο URF
για αλλαγή στοιχείων οργανισμού

38 Επεξεργασία της Αίτησης
EU login όνομα χρήστη Επιλογή Γλώσσας Καρτέλα Ανοικτές Προσκλήσεις Καρτέλα Οι Αιτήσεις μου Πληροφορίες, Αναζήτηση κτλ (Δεν ισχύει) Επιλογή για να κάνετε αίτηση (Apply button)

39 Επεξεργασία της Αίτησης
Διαδικτυακή επεξεργασία και υποβολή ΜΟΝΟ – απαιτείται γρήγορη ταχύτητα δικτύου και συνεχής σύνδεση Συμβατή με τα ακόλουθα browsers: - Internet Explorer 11.0 - Firefox 45.7 - Chrome 56.0 Aυτόματη αποθήκευση online Ειδοποιήσεις για ελλείψεις Ειδοποιήσεις για πεδία που είναι ολοκληρωμένα Για νέα υποβολή της αίτησης: My applications > Menu button > Reopen  τροποποιείτε και υποβάλλετε εκ νέου H EY λαμβάνει υπόψη της μόνο την τελευταία υποβολή Επιλογή να κάνετε share την αίτηση με άλλα s Επιλογή για download σε PDF

40 Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Τομείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σχολική Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων 21 Μαρτίου 2018, 13:00 ώρα Κύπρου

41 Αιτήσεις εκτός προθεσμίας
Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα πρέπει να στείλετε την αίτησή σας με στο ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης εντός 2 ωρών από την καταληκτική προθεσμία υποβολής. Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται με print screen του “submission summary” στο οποίο θα φαίνεται ότι η τελευταία απόπειρα υποβολής της αίτησης ήταν εντός της καταληκτικής προθεσμίας.

42

43 Kριτήρια Επιλεξιμότητας
Έλεγχος επιλεξιμότητας Έλεγχος διπλής χρηματοδότησης. Η ίδια κοινοπραξία δεν δικαιούται να υποβάλει δεύτερη αίτηση στα πλαίσια της ίδιας πρόσκλησης

44 Kριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης
Κριτήρια Μέγιστη βαθμολογία Συνάφεια Σχεδίου 30 Ποιότητα Σχεδιασμού και Υλοποίησης 20 Ποιότητα Ομάδας και Συνεργασίας Αντίκτυπος και Διάδοση Ένα σχέδιο πρέπει να λάβει τουλάχιστον τους μισούς βαθμούς σε κάθε επί μέρους κριτήριο & 60 βαθμούς στο σύνολο Κοινά έντυπα αξιολόγησης σε όλες τις Χώρες

45 Αξιολόγηση των αιτήσεων
Οδηγός για τους αξιολογητές διαθέσιμος στην ιστοσελίδα Αξιολόγηση από 2 ανεξάρτητους αξιολογητές στη χώρα του συντονιστή Επιλογή των αιτήσεων από σχετική Επιτροπή με το συντονισμό της ΕΥ Ξεχωριστό κονδύλι και ξεχωριστή κατάταξη αιτήσεων για τις Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων Αιτήσεις ΚΑ229 δεν θα συναγωνίζονται αιτήσεις Πανεπιστημίων ή άλλων ιδρυμάτων Για το 2018 θα υπάρχει κατάλογος αναμονής Η ΕΥ ενδέχεται να μειώσει το ποσό επιχορήγησης των εγκεκριμένων προτάσεων (βάσει επιλεξιμότητας, ποιοτικής αξιολόγησης, λανθασμένης εκτίμησης κόστους) Δεν υπάρχουν Εθνικά κριτήρια επιλογής

46 Εισηγήσεις Προετοιμασία ενός προσχεδίου
Διορθώσεις του προσχεδίου της αίτησης λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες, τα κριτήρια αξιολόγησης Δεύτερη ανάγνωση της αίτησης από κάποιον εξωτερικό συνεργάτη πριν από την υποβολή της Φροντίστε η αίτηση να περιλαμβάνει: - Ξεκάθαρους, συγκεκριμένους και ρεαλιστικούς στόχους - Αιτιολογημένη επιλογή δραστηριοτήτων - Ισορροπημένη κατανομή εργασίας μεταξύ των εταίρων - Προσεκτική επιλογή εταίρων - Ισορροπημένο αριθμό κινητικοτήτων (Κανονισμοί ΥΠΠ) - Μην αιτείστε περισσότερα κονδύλια από αυτά που μπορείτε να απορροφήσετε! Προσοχή στον αριθμό των αιτήσεων που εμπλέκεστε!

47


Κατέβασμα ppt "Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google