Μάθημα: Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Advertisements

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
1 Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών Collecting Primary Data.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Πτυχιακή εργασία: ορισμός και χρησιμότητα
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Οι Διαρροές στον Εξωτερικό Τομέα της Ελληνικής Οικονομίας: Ευρήματα από τους Συμμετρικούς Πίνακες Εισροών-Εκροών των ετών 2005 και ο Διεθνές Επιστημονικό.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) Μάθημα: Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας

Βιβλίο Μαθήματος..... Εν αναμονή ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 41957411 Έκδοση: 1/2014 Συγγραφείς: MARK SAUNDERS - PHILIP LEWIS - ADRIAN THORNHILL ISBN: 978-960-9495-39-4 Τύπος: Σύγγραμμα Διαθέτης (Εκδότης): Μούργκος Ιωάννης

Ο Φοιτητής μετά την Ολοκλήρωση της παρακολούθησης των Θεωρητικών μαθημάτων και ασκήσεων καθίσταται ικανός να σχεδιάσει, να διεξάγει, και να αναλύσει μικρής έκτασης ερευνητικών μελετών και να φέρει σε πέρας με επιτυχία την εκπόνηση της πτυχιακής του εργασία.

Η πτυχιακή εργασία αποτελεί προϋπόθεση για την απόκτηση πτυχίου Η πτυχιακή εργασία αποτελεί προϋπόθεση για την απόκτηση πτυχίου. Η «εργασία» διαπραγματεύεται ένα ερευνητικό θέμα του γνωστικού πεδίου του τμήματος. Η διαδικασία εκπόνησης ξεκινάει από την ιδέα ….έως την παρουσίασή της.

ΕΝΟΤΗΤΑ 1

Είδη εργασιών Πτυχιακή-διπλωματική έρευνα Διδακτορική διατριβή Άρθρο-Paper Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει η συμβολή του συγγραφέα στην επιστήμη Αντικειμενικότητα Επιβεβαίωση ή μη προηγούμενων ερευνητικών αποτελεσμάτων

Υπέρ-ερευνημένη Υπό-ερευνημένη Πλεονεκτήματα Υπάρχει σημαντικό υλικό και μεθοδολογικές προσεγγίσεις που βοηθούν την έρενα Τα επιστημονικά πεδία που δεν έχουν ερευνηθεί είναι αρκετά Μειονεκτήματα Υπάρχει δυσκολία στον εντοπισμό του επιστημονικού κενού Δεν υπάρχει «βάση» να υποστηρίξει και να καθοδηγήσει την έρευνα

είδη ερευνών Ποσοτικές Ποιοτικές

Ποσοτικές έρευνες Μετρούν το πόσο - Όχι το γιατί Μετρούν το µέγεθος -Όχι τους λόγους Συνδυάζονται µε τις ποιοτικές µεθόδους (πριν ή µετά από αυτές)

Ποσοτικές έρευνες Η έρευνα µε δοµηµένο ερωτηµατολόγιο Πρόσωπο µε πρόσωπο Τηλεφωνική Ταχυδροµική Μέσω ∆ιαδικτύου

ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟ∆ΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ δεν µετρούν τις συχνότητες και τα ποσοστά εµφάνισης των φαινοµένων, αλλά εξηγούν και αναλύουν τους λόγους εµφάνισης των φαινοµένων αυτών.

ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟ∆ΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Τα είδη της ποιοτικής έρευνας: 1. Συµµετοχική παρατήρηση 2. Οµάδες εστίασης 3. Προσωπική συνέντευξη 4. Ανάλυση λόγου 5. Ανάλυση κειµένων-αρχειακού υλικού 6. Ανάλυση περιεχοµένου (content analysis).

Είδη Περιγραφικές Μελέτες περιπτώσεων-case study Διαχρονικές έρευνες Συγκριτικές Εργαστηριακά πειράματα Βιβλιογραφικές

Η εύρεση θέματος για μια έρευνα Η εµπειρία που έχει ο καθένας από πρακτικά προβλήµατα της εργασίας του. Από την βιβλιογραφία της περιοχής που σας ενδιαφέρει. Προτάσεις άλλων ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ....ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΡΑ, Επιλέγω αυτό που µου αρέσει !!

Παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα Ικανότητα (Ξέννες γλώσσες, γνώση στατιστικής κλπ) Αιτιολόγηση (Ποιο κοινό ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα) Πόροι (Τα δεδομένα στοιχίζουν) Χρόνος (πτυχιάκη 6 μήνες, διδακτορικό...πολλά έτη) Ποιες λύσεις υπάρχουν για το καθένα;;;;

Ο φοιτητής θα πρέπει 1) Να τεκμηριώσει τον λόγο για τον οποίο έχει επιλέξει το θέμα και γιατί είναι σημαντική η επιστημονική του εξέταση. 2) Να συνδέσει το θέμα που έχει επιλεξει με την αντίστοιχη βιβλιογραφία 3)Να εντοπίσει και να χρησιμοποιήσει αρχειακές πηγές για άντληση δεδομένων για την εκπόνηση του θέματος 4) Να συλλέξει τα σχετικά εμπειρικά δεδομένα. 5)Να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της διερεύνησης του θέ- ματος. 6) Να σχολιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας κριτικά. Να αναφερθούν οι τυγχόν περιορισμοί/αδυναμίες της έρευνας και, τέλος, προτάσεις μελλοντικών προσεγγίσεων.

Τίτλος Τίτλος (δεν οριστικοποιείται πάντα στην αρχή) Π.χ «Η Οικονομική Κρίση και οι Παθογένειες της Ελληνικής Οικονομίας» «Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην επίδοση των ελληνικών επιχειρήσεων» « Μελέτη περίπτωσης παιδιού α) με Δυσλεξία και β) με Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση αντίστοιχα στον τομέα α) της ψυχοκινητικότητας και β) της μνήμης και της ψυχοκινητικότητας με εφαρμογή της μεθόδου Προαναγράφω »

Ρόλος του επιβλέποντα καθηγητή Χρόνος Επικοινωνία Παρότρυνση κλπ O  φοιτητής είναι υπέυθυνος να   προγραμματίζει έγκαιρα το χρόνο του και να τηρεί χρονοδιαγράμματα που έχουν οριστεί

Λογοκλοπή ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ! «η χρήση των ιδεών και των λέξεων τρίτων χωρίς αυτή να συνοδεύεται από ξεκάθαρη αναγνώριση προφορικού λόγου, όπως το περιεχόμενο συζητήσεων και συνεντεύξεων, της πηγής αυτής της πληροφορίας.» λογοκλοπή ολόκληρης πηγής μερική αντιγραφή

ΕΝΟΤΗΤΑ 2

Προτεινόμενη - Δομή Έρευνας Εξώφυλλο ΤΙΤΛΟΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ (Jel codes) Περιεχόμενα ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΥΡΗΜΑΤΑ/ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Οδηγίες συγγραφής της έρευνας

Εξώφυλλο Σχολή Τμήμα Θέμα εργασίας Όνομα φοιτητών και επιβλέποντα Τοποθεσία και χρονολογία Όχι φωτογραφίες, όχι «καλλιτεχνικές πινελιές» κλπ

ΤΙΤΛΟΣ Τίτλος (δεν οριστικοποιείται πάντα στην αρχή) Μικρός σε έκταση (πολλές φορές ορίζεται πόσες λέξεις μπορεί να έχει) Διασαφηνιστικός (ξεκινάμε με ένα απλό και σύντομο τίτλο)

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σε ξεχωριστεί σελίδα Μέσα σε μία «παράγραφο» παρουσιάζουμαι τι πραγματεύεται η έρευνα, με ποια «εργαλεία» και τα αποτελέσματά της Ακολουθεί περίληψη στα Αγγλικά Προφανώς η περίληψη γράφεται ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΩΡΙΕΣ, ΕΝΝΟΙΕΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Το ενσωματώνουμαι στην σελίδα της Περίληψης Jel codes: https://www.aeaweb.org/econlit/jelCodes.php?view =jel

Περιεχόμενα Πίνακας Περιεχομένων με τη χρήση word. Αυτοματοποιείται η διαδικασία των περιεχομένων. Με ένα κλικ μεταφερόμαστε αυτόματα στην ενότητα που επιλέξαμε Περιεχόμενα Πινάκων, φωτογραφιών, σχημάτων κλπ κλπ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γίνεται εισαγωγή του θέματος που αναλύεται. Αναφέρεται το ερευνητικό κενό. Εν συντομία παρουσιάζεται πως η έρευνα αντιμετωπίζεται. Ποια είναι η αξία της έρευνας και σε ποιους είναι χρήσιμα τα αποτελέσματα της. Συνοπτικά τα ευρήματα της εργασίας Στο τέλος, μία παράγραφος όπου αναφέρει την διάθρωση των κεφαλαίων της έρευνας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Τι αφορά η έρευνα; Γιατί είναι σημαντική; Ποιος θα ωφεληθεί από τα αποτελέσματα; Γιατί πρέπει να γνωρίζουμε για το θέμα; Γιατί μια κατάσταση, μέθοδος, μοντέλο κλπ πρέπει να βελτιωθεί; (Αιτιολογία) Τι δεν ξέρουμε; Ποιο γνωστικό κενό θα καλύψει αυτή η έρευνα; Τι πρέπει να βελτιωθεί; (Ερευνητικό ερώτημα) Πώς θα προσπαθήσετε να καλύψετε αυτό το κενό ή να βελτιώσετε την κατάσταση; (Στόχοι) Ποιες είναι οι θεωρητικές βάσεις της προσέγγισης; Ποιοι είναι οι τομείς βιβλιογραφίας που πρέπει να ανασκοπηθούν; Υπάρχει κάποια πτυχή του προβλήματος που δεν θα προσεγγίσετε; Περιορίζεται η έρευνά σας σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή ή σε ορισμένες μόνο πτυχές της κατάστασης; (Πεδίο εφαρμογής)

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ Σε αυτή την ενότητα αναφέρεται τι έχουν αναφέρει προηγούμενες έρευνες, συγγραφείς, μελέτες κλπ Πάντα πρέπει να έχουμε στο νου τι εξετάζουμε προκειμένου να μην πλατιάσουμε. Καταγράφουμε και αντικρουόμενες έρευνες

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ Paper (π.χ από http://emeraldinsight.com/) Στοιχεία διεθνών, εθνικών και περιφερειακών κυβερνητικών οργανισμών (Παγκόσμια τράπεζα, WHO) Εταιρικές εκθέσεις Επαγγελματικές ενώσεις Ελληνική Στατιστική Αρχή Πτυχιακες, διπλωματικές και διδακτορικές εργασίες ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ BLOGS ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΠΗΓΕΣ

Μεθοδολογία Πότε έγινε η έρευνα Ποιο το δείγμα Ποια τα εργαλεία Ποια εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν Χρονική περίοδο εκτέλεσης της εργασίας . . . .

Αποτελέσμα Παρουσίαση των αποτελεσμάτων Περιγραφική στατιστική (δείγμα κλπ) Στατιστικούς ελέγχους

Συζήτηση αποτελέσματων (Σ.Α) Σ.Α αναφέρεται πως τα αποτελέσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ή να ωφελήσουν Τις εταιρείες? Τους πελάτες? Το κράτος / την κυβέρνηση?

Επίλογος Παρουσιάζεται εν συντομία το θέμα που διαπραγματεύεται η εργασία τονίζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας. Αδυναμίες-περιορισμούς της εργασίας Προτάσεις για μελλοντική έρευνα

Βιβλιογραφία Referencing - The Harvard System Π.χ European Commission. (2007). Eurostat – Structural indicators. http://ec.europa.eu/eurostat/cache/metadata/Annexes/lfsi_jhh_a _esms_an1.htm [Προσπελάστηκε 5 Νοεμβρίου 2016] http://guides.is.uwa.edu.au/harvard http://education.exeter.ac.uk/dll/studyskills/harvard_referencing. htm Παράρτημα προτεινόμενου βιβλίου σελ 638

Ενδεικτικά κεφάλαια και μέγεθος Κεφάλαιο Έκταση σε λέξεις / σελίδες ΤΙΤΛΟΣ μέχρι 14 Λέξεις ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1 παράγραφος ΕΙΣΑΓΩΓΗ 500 / 1 σελίδα ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 2500 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 1000-1500 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2000 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 1000 ΕΠΙΛΟΓΟΣ Times New Roman 12pt Διάστιχο 0 Διάστημα πριν και μετά 0