Θ.Ε.: Μπορούν οι άνθρωποι να εικονίζουν το Θεό; Σχολιασμός :ΕΞ32,19-20 Στρόμπλος –Βλάχος Φοίβος Β3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Achilles Tatius Leucippé et Clitophon Dominique Augé.
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Τι ποιεῖ ὁ Δικαιόπολις; Exercicis basats en el métode Ἀ θ ή ναζε M. Balme, G. Lawall, L. Miraglia, T.F. Bórri. Exercicis basats en el métode Ἀ θ ή ναζε.
7.
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΛΑΤΡΕΙΑ
ΝΗΣΤΕΙΑ.
Η Κέρκυρα.
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
Athens: historical sketch grk 101. Quiz-Quote... εἶναι δὲ γλυκὺν ὧδε φίλοις, ἐχθροῖσι δὲ πικρόν.
“ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙΝ Ο ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ KAI O ΞΑΝΘΙΑΣ” Ο ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ KAI O ΞΑΝΘΙΑΣ” Exercicis basats en el métode Ἀ θ ή ναζε M. Balme, G. Lawall, L. Miraglia, T.F.
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ΄ΚΛΙΣΗΣ.
Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Φωτοσύνθεση
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
 Με μια πρώτη ματιά, ο πίνακας αυτός δεν τράβα το βλέμμα του παρατηρητή. Ωστόσο, παρατηρώντας τον πιο προσεκτικά διακρίνουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο , β΄ μέρος
10. Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ
Η διάσπαση του ενιαίου βασιλείου
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ Ο συγγραφέας και εδώ δε γράφει το όνομά του, αλλά η αρχαία εκκλησιαστική παράδοση ομόφωνα αποδίδει το ευαγγέλιο αυτό στον Μάρκο.
Αναχώρηση του αθηναϊκού στόλου για τη σικελική εκστρατεία
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚ Α ΟΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Παλαιά και Καινή Διαθήκη Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Ά3.
Αναστασία Κώτσα Α’ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά {μάθημα 16}
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
14. Δαυίδ, ο δοξασμένος βασιλιάς του Ισραήλ
Β έρα Καρυώτη Θρησκευτικ ά Α΄ Γυμνασίου Περιεχόμενα Εκφώνηση Α π άντηση Συνέχεια α π άντησης Παιχνιδάκι  Τέλος.
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο ΜΑΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΗΣ.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΕΝΤΣΙΚΙΩΤΗΣ.
ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΚΑΣΚΑΡΕΛΗ.  Μέ απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, από το 1968 και κάθε χρόνο, κατά τη Β΄εβδομάδα των Νηστει ῶ ν, η Ἀ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Οι ξένοι στην προσευχή του Σολομώντα…
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΗ 5 ΣΕΛ 63
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
9. Οι Ισραηλίτες ελευθερώνονται: η Έξοδος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ *ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ* *ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ* ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ *ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ* *ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ* ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
Κ. 10. Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται, καθώς πορεύεται στη έρημο
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1
ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
AORIST PASSIVE PARTICIPLES
Μια εργασία από τον μαθητή: Δημήτρη Εμμανουήλ
Η διάσπαση του ενιαίου βασιλείου
Κεφάλαιο Β΄ Η Έξοδος.
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο , β΄ μέρος
για να σχηματίσω τη λέξη
1Εντολή Δείξε
ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Θεοφάνεια σημαίνει Φανέρωση το ῦ Θεο ῦ, ἀ πό τίς λέξεις Θεός + φαίνομαι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θ.Ε.: Μπορούν οι άνθρωποι να εικονίζουν το Θεό; Σχολιασμός :ΕΞ32,19-20 Στρόμπλος –Βλάχος Φοίβος Β3

19 Και καθώς πλησίασε στο στρατόπεδο, είδε το μοσχάρι, και τους χορούς· και ο θυμός τού Μωυσή άναψε, και έριξε τις πλάκες από τα χέρια του, και τις σύντριψε στη βάση τού βουνού· 19 καὶ ἡνίκα ἤγγιζε τῇ παρεμβολῇ, ὁρᾷ τὸν μόσχον καὶ τοὺς χορούς, καὶ ὀργισθεὶς θυμῷ Μωυσῆς ἔρριψεν ἀπὸ τῶν χειρῶν αὐτοῦ τὰς δύο πλάκας, καὶ συνέτριψεν αὐτὰς ὑπὸ τὸ ὄρος

Ο Μωυσής αγανάκτησε για την πράξη αυτή των Ισραηλιτών, οι οποίοι λάτρευσαν ορατό άγαλμα ως παράσταση του αοράτου Θεού τους. Και έσπασε τις δυο πλάκες, όπου ήσαν γραμμένες οι εντολές του Θεού.

Αυτό σήμαινε ότι θραύστηκε η διαθήκη του Θεού με τον λαό του, γιατί οι πλάκες ήταν σύμβολο αυτής της διαθήκης.

20 και παίρνοντας το μοσχάρι που είχαν κάνει, το κατέκαψε σε φωτιά, και αφού το σύντριψε μέχρι που το λέπτυνε, το σκόρπισε επάνω στο νερό, και πότισε τους γιους του Ισραήλ. 20 κα ὶ λαβ ὼ ν τ ὸ ν μ ό σχον, ὃ ν ἐ πο ί ησαν, κατ έ καυσεν α ὐ τ ὸ ν ἐ ν πυρ ὶ κα ὶ κατ ή λεσεν α ὐ τ ὸ ν λεπτ ὸ ν κα ὶ ἔ σπειρεν α ὐ τ ὸ ν ἐ π ὶ τ ὸ ὕ δωρ κα ὶ ἐ π ό τισεν α ὐ τ ὸ το ὺ ς υ ἱ ο ὺ ς ᾿ Ισρα ή λ.

Έκανε σκόνη τον χρυσό μόσχο, πέταξε την σκόνη στο ρυάκι που έτρεχε στους πρόποδες του Σινά και υποχρέωσε τους Ισραηλίτες να την πιουν.

Με αυτό ο Μωυσής ήθελε να δείξει την μηδαμινότητα του ειδώλου και ότι ο λαός ενσωματώθηκε την αμαρτία του και θα υποστεί τις συνέπειές της. Ο χρυσός μόσχος που έγινε το όργανο αμαρτία τους, έγινε επίσης το όργανο τιμωρίας τους.

ΠΗΓΕΣ Η Παλαιά Διαθήκη, μετά συντόμου ερμηνείας, έξοδος Λευϊτικόν, τόμος 2ος Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης,Έξοδος, Ιερεμίου Φούντα, Αποστολική Διακονία Exodos.htm