Σχολική Επιτροπή Π.Ε. 6 ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βιβλιοθήκες, ένα παράθυρο στον κόσμο Προϋποθέσεις και απαιτήσεις Σπύρος Πιέρρος Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή έχει 28 σχολεία (14 Δημοτικά & 14 νηπιαγωγεία) - Η Δευτεροβάθμια έχει 14 σχολεία (5.
ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΚΡΗΤΗ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Ε.Π. Κ.Π. LEADER+ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΠΟΝΟΣ (M. Sc.) ΜΟΝΑΔΑ Γ ΄ ΤΗΣ Ε.Υ.Δ. LEADER+
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Διοίκηση της Μετανάστευσης και νομική ένταξη υπηκόων τρίτων χωρών στην Ελλάδα Στάθης Καμπουρίδης Στέλεχος Δ/νσης Αστικής Κατάστασης Αθηνών Α & Κοινωνικών.
ΑΡΧΕΙΟ – ΒΙΒΛΙΑ - ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Φορολογικό σύστημα ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Η Ποιότητα στα Τεχνικά Έργα και η Συμβολή των Φορέων Πιστοποίησης Γιάννης Οικονομίδης Εκπρόσωπος της HELLAS CERT.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ. Ανδαλουσία, 1980 Έκταση: Km 2 Πληθυσμός: κάτοικοι Δήμοι: 774 Πάνω από 30% κατ. Νομαρχίες: 8 Δημοτικές βιβλιοθήκες:
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Υλοποίηση πράξεων με Ίδια Μέσα Υπόδειγμα Απόφασης Υλοποίησης με ίδια μέσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΜΑΤΖΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΡ. ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Ν.2861/2010.
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΙ Ο.Ε.Υ. Ο.Τ.Α.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολική Επιτροπή Π.Ε. 6 ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων

* Ο ’’Καλλικράτης‘’ τελικά πέτυχε; * Ο ‘’Καλλικράτης’’ δεν στηρίχτηκε * Εφαρμογή του υπάρχοντος Νομοθετικού πλαισίου. * Συντονισμός των συναρμοδίων φορέων. * Υπουργεία: Οικονομικών, Εσωτερικών, Παιδείας, Δικαιοσύνης * Οργανισμοί: ΟΣΚ,ΕΙΝ, Δήμος, Περιφέρεια, Εκπαιδευτικοί, Σύλλογοι Γονέων. Σύλλογοι Γονέων. * Υπάλληλοι Δήμου και λοιπών εμπλεκομένων, αιρετοί.

* Η διαχείριση των πιστώσεων για κάλυψη λειτουργικών αναγκών * Η καταβολή αμοιβής στους αναδόχους καθαριστών Σχολικών Κτιρίων * Η καταβολή εξόδων κίνησης στους Σχολικούς Τροχονόμους. * Η ανάθεση λειτουργίας των σχολικών κυλικείων και διαχείρισης των εσόδων. * Οι εισηγήσεις προς τη Δ/νση Σχολικών Κτιρίων για την εκτέλεση έργων επισκευών και συντήρησης των σχολικών κτιρίων, όπως αυτές προκύπτουν τόσο από τους υγειονομικούς ελέγχους, όσο και τις εισηγήσεις των Δ/ντων/ντριών των Σχολείων και των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων. * Οι εισηγήσεις προς τη Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση για τον εφοδιασμό των Σχολείων από τον ΟΣΚ με έπιπλα και υλικοτεχνικό εξοπλισμό. * Η προμήθεια εκπαιδευτικών βιβλίων για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών. * Η εισήγηση και παρακολούθηση συντήρησης καυστήρων, κλιματιστικών, πυροσβεστήρων, μυοκτονίας και απεντόμωσης. * Παραχωρήσεις χώρων για δραστηριότητες εκτός ωραρίου λειτουργίας των σχολείων. * Η λήψηκάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

* Τι παραλάβαμε το φθινόπωρο του 2011 * Τι παραλάβαμε όμως ουσιαστικά * Παραλάβαμε ένα καθεστώς «σπατάλης Δημοσίου χρήματος» και ανισομερούς κατανομής.

* Είχε ξεκινήσει ορατά η οικονομική κρίση. Συγχωνεύσεις τραπεζών, Εφοριών, Υποκαταστημάτων ΙΚΑ, μείωση πιστώσεων, αύξηση τιμών καυσίμων, αύξηση φόρων υπέρ τρίτων. * Αρκετοί Δ/ντές ασκούσαν για πρώτη φορά διοίκηση σχολείου. * Καθιερώνεται για πρώτη φορά ο έλεγχος των Σ.Ε. από το Ελεγκτικό Συνέδριο και από την Επιτροπή Εσωτερικών Υποθέσεων του Υπουργείου Οικονομικών. * Οι περισσότεροι Πρόεδροι Σ.Ε. δεν έχουν καμιά σχέση με τον εκπαιδευτικό κλάδο. Καλούνται να οργανώσουν –χωρίς σαφείς οδηγίες –ένα μοντέλο οικονομικής και διοικητικής διαχείρισης, σε 50 σχολεία,κατά μέσο όρο, για την Α/βάθμια Εκπαίδευση και για τη Β/θμια Εκπαίδευση. * Η γεωγραφική διασπορά των σχολείων, μέσα σε κάθε Διαμέρισμα κάνει δυσκολότερη την άμεση επικοινωνία με τα σχολεία και τη σαφή εικόνα διαπίστωσης των προβλημάτων τους. * Αυτό μας οδήγησε το 2012 στη δημιουργία ιστοσελίδας με στόχο την καθημερινή επικοινωνία μεταξύ Σ.Ε. και Σχολικών Κοινοτήτων και την ανάδειξη των θετικών δράσεων κάθε σχολείου, δείχνοντας το δρόμο και προς τα υπόλοιπα. * Ανεβάζουμε επίσης εγκυκλίους, διευκρινίσεις σε θέματα οικονομικής διαχείρισης, κοινοποιήσεις προγραμμάτων δωρεάν πολιτιστικών εκδηλώσεων, με στόχο εάν το επιθυμούν να συμμετέχουν κ.ο.κ.

* Τι πετύχαμε * Διαχειριστήκαμε όσο μπορούσαμε καλύτερα το δημόσιο χρήμα που μας εμπιστεύτηκαν. * Νοικοκυρέψαμε τα οικονομικά των σχολείων, δίνοντας ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες σε όλους. * Εξασφαλίσαμε ενιαία φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. Υπήρχαν σχολεία που δεν είχαν κάνει ποτέ δήλωση εισοδήματος και ΑΠΔ για τις απασχολούμενες καθαρίστριες, με αποτέλεσμα την καταβολή προστίμων για τα προηγούμενα έτη. * Έχουμε τη δυνατότητα, μέσα από ένα ηλεκτρονικό σύστημα, καθημερινού ελέγχου των εξόδων, των εσόδων και των χρεών όλων των σχολείων.

* Με άτυπες συναντήσεις με τους προέδρους όλων των σχολικών κοινοτήτων μας δίνεται η ευκαιρία άμεσης αλληλοενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων και αν χρειαστεί παρέμβασης στους αρμόδιους φορεί * Μέσα από τη θεσμική παρουσία των προέδρων των Σ.Ε. στα Σχολικά Συμβούλια, κάθε Σχολικής Κοινότητας, έχουμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με σύνολο των εκπαιδευτικών και με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων. * Κάνουμε προσπάθειες εξεύρεσης χορηγών σε θέματα υλικοτεχνικής υποδομής, Τέχνης και πολιτισμού, σε θέματα υγείας. Δυστυχώς το τελευταίο δεν έτυχε της αναμενόμενης μαζικής ανταπόκρισης από τους γονείς. * Λόγω των capital controls, με την προσωπική μας παρέμβαση στα Νομικά τμήματα των συνεργαζόμενων τραπεζών και με την απειλή ότι εάν δεν ενεργήσουν άμεσα θα μας χάσουν από πελάτες, καταφέραμε να ξεπεράσουμε ορισμένες δυσκολίες και να επιβάλλουμε κανόνες συνεργασίας μαζί τους. * Τελικά ο ‘’Καλλικράτης’’ μας βοηθά στο ‘’Η ισχύς εν τη ενώσει’’ Είναι διαφορετικό να διεκδικείς για 50 σχολεία και διαφορετικό για ένα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Αρμοδιότητας Του Υπουργείου Εσωτερικών (ΥΠΕΣΔΑ). * Οι Σ.Ε. αν και ΝΠΔΔ των ΟΤΑ δεν έχουν την ίδια Νομική κατοχύρωση με τα υπόλοιπα ΝΠΔΔ των ΟΤΑ. * Νομοθετικό κενό στην πρόσληψη λογιστή – φοροτέχνη * Μη έγκαιρη κατ’ έτος υπογραφή ΚΥΑ πρόσληψης καθαριστριών με σύμβαση έργου. * Υποχρηματοδότηση Λειτουργικών Εξόδων. Αρμοδιότητ α ς του Υπουργείου Παιδείας * Δεν πραγματοποιείται η οφειλόμενη εκ μέρους του ΟΣΚ προμήθεια, προς τα σχολεία, ειδών εξοπλισμού και διδακτικού υλικού (έπιπλα, μαθησιακά εργαλεία, Η/Υ, φωτοτυπικά κ.λ.π) * Καθυστέρηση καταβολής Οικονομικών πόρων αποπληρωμής ξενόγλωσσων βιβλίων από το σχολικό έτος * Αδικαιολόγητη καθυστέρηση καταβολής οικονομικών πόρων πληρωμής καθαριστριών και εισφορών ΙΚΑ

* Αρμοδιότητας του Δήμου * Σε αντίθεση με άλλους Δήμους, δεν έχει ακόμα κατατεθεί στους λογαριασμούς μας η 4 η Δόση λειτουργικών εξόδων του 2015 και η πρώτη του Μεγάλη καθυστέρηση μεταξύ χρόνου κατάθεσης από το Υπουργείο και χρόνου εκταμίευσης από τις Σ. Ε * Έργα συντήρησης και Επισκευών Σχολικών Κτιρίων. * α. Παρατηρούνται καθυστερήσεις τόσο στον επιτόπιο έλεγχο, όσο και στην εκτέλεση. Ελλείψεις εργατοτεχνικού προσωπικού – ελλείψεις υλικών και εργαλείων εργασίας * β. Αδυναμία ικανοποίησης τεχνικών προβλημάτων που προκύπτουν από τους υγειονομικούς ελέγχους. Αν και οι Υγειονομικές Εκθέσεις υποβάλλονται απευθείας και στη Δ/νση Σχολικών Κτιρίων, αναγκαζόμαστε να τα στέλνουμε, συνοψίζοντας τις προτάσεις τους, επικεντρωμένα στα προς επίλυση θέματα. Δυστυχώς σπάνια τυγχάνουν απάντησης και επίλυσης. * γ. Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ελέγχου και συντήρησης καυστήρων, καθώς και έκδοσης πιστοποιητικού καλής λειτουργίας * Νομική κάλυψη έγκαιρη και έγκυρη. * Δυσκολίες συνεργασίας με Υπηρεσίες του Δήμου. Αναπάντητα θέματα που απαιτούν άμεση επίλυση. Άγονη αλληλογραφία. * Ελλείψεις στη σύνθεση των Συμβουλίων των Σ.Ε. Εκκρεμούν από το Σεπτέμβριο του 2015.

* Ισονομία Σ.Ε.(ΝΠΔΔ) και λοιπών ΝΠΔΔ των ΟΤΑ. Νομοθετική ρύθμιση (Υπ. Εσωτ.) * Νομοθετική ρύθμιση σύμβασης με φοροτεχνικό – λογιστικό γραφείο, όταν ο Δήμος δεν διαθέτει προσωπικό αυτής της ειδικότητας για μετάταξη στις Σ.Ε. * Έγκαιρη κατ’ έτος (πριν την 1/9) υπογραφή ΚΥΑ, πρόσληψης καθαριστριών με σύμβαση έργου. * Η χρηματοδότηση των Λειτουργικών Εξόδων να γίνεται σε συγκεκριμένα τακτά χρονικά διαστήματα (κάθε 3 μήνες) και να κατατίθενται στις Σ.Ε. μέσα σε 30 μέρες από την κατάθεσή τους, όπως ορίζει ο Νόμος. Αύξηση της χρηματοδότησης το σχολικό έτος ,στα Αστικά Κέντρα, λόγω της αναμενόμενης εγγραφής στα σχολεία παιδιών μεταναστών και οικονομικών προσφύγων.

 Αναθεώρηση προσδιορισμού ύψους λειτουργικών εξόδων. Η θέρμανση, ο ηλεκτροφωτισμός, τα υλικά καθαριότητας, είναι τα ίδια έστω κι αν μειωθεί ο αριθμός μαθητών.  Για την αντιμετώπιση των συντηρήσεων και επισκευών Σχολικών Κτιρίων, δημιουργία Αρμόδιου τμήματος σε κάθε Διαμέρισμα, με Μηχανικό, Μηχανολόγο, εργατοτεχνικό προσωπικό, αποθήκη υλικών και απαραίτητων εργαλείων εργασίας.  Για την αντιμετώπιση των καθημερινών εργασιών επισκευών, για υλικά σε περίπτωση αυτεπιστασίας ή χρήσης εξωτερικού τεχνίτη, εκχώρηση 20% της SATA.  Απλούστευση διαδικασιών παραχώρησης χώρων.  Αναθεώρηση Νομοθετικού πλαισίου λειτουργίας κυλικείων.  Καθηκοντολόγιο Σχολικών Φυλάκων (ωράριο-εποπτεία)  Καθορισμός ωραρίου εργασίας καθαριστριών με σύμβαση έργου.  Οριοθέτηση και σαφής περιγραφή του όρου «ανοικτά σχολεία»  Σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας Σ.Ε.  Δεδομένου ότι οι Σ.Ε. έχουν σχέσεις συνεργασίας με διάφορες Υπηρεσιακές Μονάδες του Δήμου προτείνεται η ίδρυση Γραφείου παρά τον Γεν. Γραμματέα του Δήμου, ο οποίος είναι ο Διοικητικός προϊστάμενος του Δήμου, που θα παρακολουθείται η εισερχόμενη αλληλογραφία μεταξύ Σ.Ε. και Υπηρεσιών του Δήμου καθώς και το Follow up, αν απαντήθηκε, αν δόθηκε λύση και γιατί εκκρεμεί το πρόβλημα.  Στενή συνεργασία Σ.Ε. και Υπηρεσιών του Δήμου. Η Δ/νση Παιδείας οφείλει να μας ενημερώνει για τις νέες φορολογικές και εργασιακές ρυθμίσεις, αρμοδιότητας μας.  Συνεργασία Σ.Ε. και Συλλόγου Γονέων.

* Η παιδεία, η εργασία, η Υγεία, ο Πολιτισμός, για μια χώρα Δημοκρατική, πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτα αγαθά. * Να προσφέρονται χωρίς εκπτώσεις, σε όλους το ίδιο.

* Να προστατεύεται από κάθε μορφή βίας την κακοποίηση, την προσβολή την κακή μεταχείριση την εγκατάλειψη την παραμέληση την εκμετάλλευση. * Να προστατεύεται από τους θεσμούς σε εθνικό ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. * Να έχει πρόσβαση σε δωρεάν ποιοτική εκπαίδευση. * Να προστατεύεται από την πρόωρη επαγγελματική απασχόληση και την εργασιακή εκμετάλλευση. * Να μην είναι κοινωνικά αποκλεισμένο. * Να γνωρίζει τους κινδύνους του καπνίσματος του αλκοολισμού της κατανάλωσης ουσιών του διαδικτύου.