 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο διάλειμμα.
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Παρουσίαση του βιβλίου Το ασημένιο μενταγιόν
Λίγα λόγια για μένα Ονομάζομαι Φοίβος και είμαι 12 χρονών. Πάω στην έκτη δημοτικού. Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση. Το αγαπημένο μου φαγητό.
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Του Ιάσων Θεοδώρου Ο Ρώσος Γιούρι Ρούσκι είναι ένας συγγραφέας βιβλίων. Του αρέσει να γράφει για πολέμους. Όλα τα βιβλία του είναι υπέροχα. Μία μέρα.
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Τέσσερα παιδιά από την Στ τάξη των Εκπαιδευτηρίων Χουρδάκη παρουσιάζουν.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα!!!
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
…Και αφού διαβάσαμε το βιβλίο και τρομάξαμε και γελάσαμε και ταυτιστήκαμε με τους ήρωες, μάς ήρθε να τραγουδήσουμε. Έτσι, λοιπόν, γίναμε στιχουργοί και.
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Το σεντούκι με τις 5 κλειδαριές
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Φανή Λαζάρου - Τρανού Δ ο πρότυπο δωδεκαθέσιο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ / νίκης Π. Τ. Δ. Ε.- Α. Π. Θ.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Μια αδελφή σκέτος μπελάς
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
Βιβλιοπαρουιαση Δανάη Λάμπρου Στ’3.
Η ΜΟΜΟ!!.
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
Σεπτέμβρης 2015 ΣΤ’2.. Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Ζωρζ Σαρή.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Άκου τι είπαν.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ Εμμανουέλα Καράλη Ε’1
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Άντζελα Μαρτιροσιάν Βάσω Κρομλίδου Ερμιόνη Κωνσταντά Σταυρούλα Κωτσαρή
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΣΤΑΘΗΣ
Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
29/9/15 Ε΄2 Χρhστος Μπaτζιος.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
3ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας Νταριάνα Ζαβούνη Ε’1
Προσωπικές αντωνυμίες
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 10
Κολλητές για Πάντα Νικολέτα Ναζίρη Ε’1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο τέλος?

 Ο ντεντέκτιβ Κλούζ είναι ένα ντροπαλό παιδί που του αρέσουν οι τσίχλες καπρέζε και το μυστήριο. Θέλει να είναι πάντα δίκαιος και όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει ένας μεγάλος ντεντέκτιβ !

 Ο ήρωας που φαντάστηκα λέγεται κυρία Στοκ και είναι η γυναίκα του δάσκαλου του ντεντέκτιβ κλούζ. Η κυρία Στοκ προσπαθεί να λύσει το μυστήριο μαζί με τον ντεντέκτιβ Κλούζ.

 Στο τέλος ο ντεντέκτιβ κλούζ ανακαλύπτει το ροζ φάντασμα που ήταν ο δάσκαλος του. Όμως τον λυπήθηκε και είπε στον επιστάτη ότι δεν υπήρχε κανένα φάντασμα παρά μόνο η φαντασία του.

 Ο Ντεντέκτιβ Κλούζ βλέπει το φάντασμα, πέφτει κάτω και λυποθυμάει. Μετά από ώρες ξύπνησε και κατάλαβε ότι κοιμόταν.

 Η γνώμη μου για το βιβλίο είναι ότι είναι πολύ διασκεδαστικό!  Διαβάστε το κι εσείς.

 Ο συγγραφέας του βιβλίου είναι πολύ πετυχημένος.