Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Εκπαίδευση Ανθρώπινου δυναμικού Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Στρατηγικές Καθορισμού των Αναγκών του Οργανισμού σε ΑΔ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σχεδιασμός – Προγραμματισμός
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Project.
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού Νίκος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής

Προϋπόθεση Επιβίωσης των Οργανισμών - Επιχειρήσεων Η επιβίωση κάθε οργανισμού που λειτουργεί σε συνθήκες «καπιταλιστικής αγοράς» περνάει μέσα από την ικανότητά του να αναγνωρίζει την «αξία» των νέων έξω-επιχειρησιακών πληροφοριών να τις αφομοιώνει, και να τις χρησιμοποιεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της «αγοράς»

Πρόκειται για την ουσιαστική διάσταση και την απαραίτητη «ικανότητα βάσης» κάθε οργανισμού που αποκαλείται «ικανότητα απορρόφησης» (absorptive capacity). Η ικανότητα αυτή διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του οργανισμού σε συνθήκες γρήγορων και κυρίως συνεχών αλλαγών, όπως αυτές που πραγματοποιούνται στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης

Προϋποθέσεις για την Απορροφητική Ικανότητα Προϋπόθεση της απορροφητικής ικανότητας του οργανισμού είναι η ύπαρξη στα «οργανωτικά του γονίδια» (ρουτίνες) [δηλαδή στην βασική διάρθρωση των συστατικών του στοιχείων όπως είναι η αποστολή, η οργάνωσή, η κουλτούρα, το επιχειρησιακό κλίμα, κλπ] της ικανότητας «αποδοχής και αναζήτησης της αλλαγής» με γνώμονα την συνεχή βελτίωση και ανάπτυξή του (organizational development process)

Η απορρόφηση προϋποθέτει την εκπαίδευση Η ικανότητα αναζήτησης της συνεχούς αλλαγής προϋποθέτει, με τη σειρά της, την ύπαρξη δύο επιμέρους διαστάσεων: Τον διαρκή εντοπισμό των κατάλληλων γνώσεων (για απορρόφηση) από το εξωτερικό περιβάλλον Της συνεχούς κατανόησης των πραγματικών αναγκών του οργανισμού Η απορρόφηση προϋποθέτει την εκπαίδευση

Τα Τρία Πλαίσια Ανάπτυξης / Βελτίωσης μέσω της Εκπαίδευση Η εκπαίδευση είναι η οργανωμένη διαδικασία μάθησης που επιδιώκει, για την επίτευξη των στρατηγικών επιχειρηματικών στόχων οργανισμού: τον συστηματικό αναπροσδιορισμό των γνώσεων (ειδικών / γενικών) την βελτίωση των ικανοτήτων / δεξιοτήτων την ανάπτυξη των «κατάλληλων στάσεων»

Δέκα Επαγγελματικές Ικανότητες / Δεξιότητες Επικοινωνία Επικέντρωση στον Πολίτη - Πελάτη Προσανατολισμός στα Αποτελέσματα Προγραμματισμός και Οργάνωση Ομαδική Εργασία Κατανόηση του Επιχειρησιακού και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος Ευελιξία / Προσαρμοστικότητα Ηγεσία / Διοίκηση Ανάπτυξη Υφισταμένων Επίλυση Προβλημάτων

Ο Ρόλος της Σχεδιασμένης Εκπαιδευτικής Πολιτικής Να σηματοδοτεί την ανάγκη για συνεχή αλλαγή / προσπάθεια των εργαζομένων Να προσδιορίζει την ανάγκη για συνεχή βελτίωση της απόδοσης των Να αναβαθμίζει το επίπεδο υπευθυνότητάς των Να αναπτύσσει το επίπεδο ευελιξίας των Να αυξάνει το επίπεδο αφοσίωσης των Να αναπροσδιορίζει την κουλτούρα

Σχεδιασμός και Οργάνωση της Εκπαίδευσης των Εργαζομένων 1) Προσδιορισμός των Εκπαιδευτικών Αναγκών, που γίνεται μέσα από: Την αξιολόγηση της απόδοσης των επιχειρηματικών στόχων σε συνδυασμό με την: Την αξιολόγηση της απόδοσης των ομάδων που αναλαμβάνουν το αντίστοιχο μέρος ευθύνης Την αξιολόγηση της απόδοσης έργου των ατόμων που συμμετέχουν στην επιτέλεση των στόχων αυτών

2) Σχεδίαση των Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, που περιλαμβάνει: Τους στόχους της εκπαίδευσης Το χώρο-χρονικό πλαίσιο Την διαδικασία εκπαίδευσης (εκπαιδευτικά προγράμματα – εκπαιδευτικό προσωπικό – εκπαιδευόμενοι – εκπαιδευτικές μέθοδοι ) Το σύστημα αξιολόγησης των αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης

Μέθοδοι Εκπαίδευσης Α. Στη Θέση Εργασίας Επίδειξη Μέσω καθοδήγησης (Coaching) Μέσω Μέντορα Άσκηση έργου (Πρόγραμμα Ελεγχόμενης Μαθητείας) Εκπαίδευση με ειδική ενημέρωση (4 στάδια) Πρακτική άσκηση Συμμετοχή σε επιτροπές Εναλλαγή θέσεων εργασίας Εμπλουτισμός θέσεων εργασίας (ανάθεση νέων αρμοδιοτήτων) Ανάθεση μελετών και συμμετοχή σε έργα

Β. Εκτός Εργασίας Διαλέξεις Σεμινάρια –Εργαστήρια Μελέτη Περίπτωσης Επιχειρηματικά Παιχνίδια Παίξιμο Ρόλων Προσομοιώσεις Διαμόρφωση Συμπεριφοράς Εκπαίδευση Ευαισθητοποίησης Δυναμική των Ομάδων Εξωτερική Εκπαίδευση Εκπαίδευση ειδικών θεμάτων

Γ. Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Μέθοδος Προγραμματισμένης Διδασκαλίας Ηλεκτρονική Μάθηση (e-learning)

Εκπαίδευση – Ανάπτυξη Στελεχών Είναι η συνειδητή, συστηματική, προσχεδιασμένη και ελεγχόμενη διαδικασία αποτελεσματικής βελτίωσης των στελεχών ενός οργανισμού με αντικειμενικό σκοπό την επίτευξη των στρατηγικών επιχειρηματικών και επιχειρησιακών στόχων του

Μεθόδευση (αυτό-ανάπτυξη, από επιχείρηση, από ανωτέρους Στόχοι ανάπτυξης στελεχών (μεταβολή συμπεριφορών και βελτίωση ικανοτήτων: προσαρμογής, προγραμματισμού και σχεδιασμού, δημιουργίας, ανάπτυξη των υφισταμένων, ανάλυσης και σύνθεσης προβλημάτων, λύση προβλημάτων)

Αρχές Ανάπτυξης Στελεχών (προσδιορισμένη από τις στρατηγικές και πολιτικές του οργανισμού, να αντιμετωπίζει τις εργασιακές και ατομικές ανάγκες, να στηρίζεται στην ενεργή συμμετοχή, να βασίζεται στην εμπειρία και ανάλυση) Στάδια Ανάπτυξης Στελεχών (Καθορισμός Αναγκών, Σχεδιασμός, Κατάρτιση Προγράμματος, Αξιολόγηση)