Ακαδημία Πλάτωνος Η Πολιτεία και ο Πολίτης. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1. Φιλοσοφία6. Αρχαιολογία 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Τίτλος Δραστηριότητας
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακαδημία Πλάτωνος Η Πολιτεία και ο Πολίτης

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1. Φιλοσοφία6. Αρχαιολογία 2. Γλώσσα7. Ιστορία 3. Βιομηχανική Αρχαιολογία8. Τέχνη 4. Θεωρία της Επιστήμης9. Αρχιτεκτονική 5. Ιστορία των Μαθηματικών 10. Διαδικτυακά περιβάλλοντα και ηλεκτρονική μάθηση

ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ  Ενίσχυση της συμμετοχής και του διαλόγου  Προγράμματα σχεδιασμένα για ανθρώπους με διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο, τα οποία δίνουν στον καθένα τη δυνατότητα να συμμετέχει ανάλογα με τις δυνατότητές του και να προσφέρει στην τάξη την εμπειρία του.  Πρακτική εφαρμογή της γνώσης που αποκτιέται στη διάρκεια του προγράμματος.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ WORKSHOP  Η φιλοσοφία, από τις απαρχές της, είναι συνυφασμένη με το διάλογο. Από τη στιγμή της γέννησής της, όταν ο Θαλής υποστήριξε ότι η αρχή των πάντων είναι το νερό, δημιουργήθηκε ο αντίλογος, όταν ο ίδιος του ο μαθητής, ο Αναξίμανδρος αντέτεινε ότι η αρχή των πάντων είναι το άπειρον.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ WORKSHOP  Στόχος του workshop να αναδειχθεί η σχέση της φιλοσοφίας –Με το διάλογο –Με όλες τις διαστάσεις του ανθρώπινου πνεύματος –Με την τεχνολογία

ΓΛΩΣΣΑ Ποια είναι η σχέση της γλώσσας με  Την επιστήμη  Την τεχνολογία  Την τέχνη  Τη θρησκεία  Την ηθική  Την ουσία του ανθρώπου

ΓΛΩΣΣΑ Workshop ΗλεκτρονικήΛεξικογραφία

Γλώσσα και Μηχανές Συγγραφή σύντομου δοκιμίου γύρω από τα εξής θέματα:  Άρρητη γνώση  Γείωση γνώσης – Το κινεζικό δωμάτιο  Λόγος και κίνηση – Mind Control

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ Βιομηχανικοί Περίπατοι Εξερεύνηση γνωστών, αλλά κυρίως άγνωστων μνημείων της βιομηχανικής ιστορίας της Ελλάδας. Αλιβέρι, Λιγνιτωρυχείο ΔΕΗ

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Workshop:  Η επιστήμη στο δημόσιο χώρο  Εκλαΐκευση της επιστήμης  Δημόσια εικόνα της επιστήμης και του επιστήμονα Στόχος: Μεθοδολογική και κριτική αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν στη χρήση και στην εφαρμογή των επιστημών στην κοινωνία και στον πολιτισμό

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών  Τα μαθηματικά στην Ακαδημία Πλάτωνος  Από την Ευκλείδεια θεμελίωση της γεωμετρίας στη μηχανή Turing

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών Στόχος  Εξοικείωση με μαθηματικές θεωρίες και ιδέες, και η σχέση τους με τη φύση και τον άνθρωπο  Καλλιέργεια αφαιρετικού και ορθολογικού τρόπου σκέψης

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Workshop: Εφαρμογές των μαθηματικών στην οικονομία, στην τεχνολογία και στην κοινωνία Στόχος  Γνώση των μαθηματικών εφαρμογών στο σύγχρονο πολιτισμό  Διαμόρφωση εννοιολογικής σκέψης και κριτικής ικανότητας γύρω από ζητήματα που προκύπτουν από τις εφαρμογές των μαθηματικών

ΙΣΤΟΡΙΑ  Workshop: Γνωριμία με τα επιστημονικά προγράμματα ψηφιοποίησης τεκμηρίων της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Τεκμήρια που μόλις τα τελευταία χρόνια έγιναν προσβάσιμα μέσω διαδικτύου.  Στόχος: Οι εκπαιδευόμενοι να χρησιμοποιήσουν πρωτογενές υλικό για την εκπόνηση των εργασιών τους

ΙΣΤΟΡΙΑ Ψηφιοποιημένες συλλογές ιστορικών τεκμηρίων που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του workshop

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ 3 workshop επισκέψεων-ξεναγήσεων Στόχοι  Γνωριμία με τα ιστορικά-αρχαιολογικά μνημεία της πόλης μας και τους τρόπους ανάδειξης και διαχείρισής τους.  Κατανόηση της ένταξης των αρχαιολογικών μνημείων στο σύγχρονο οικιστικό ιστό.

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ  1 ο workshop: Επίσκεψη- ξενάγηση σε βυζαντινά μνημεία του κέντρου της Αθήνας.  2 ο workshop: Επίσκεψη- ξενάγηση στη Στοά του Αττάλου, την Αρχαία Αγορά και σε νεοκλασικά κτίρια του ιστορικού κέντρου.  3 ο workshop: Επίσκεψη- ξενάγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας και παρουσίαση εργασιών.

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

TEXNH Πολυποίκιλα σεμινάρια που καλύπτουν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό και τους τέσσερις τομείς του προγράμματος – κινηματογράφο, μουσική, χορό, θέατρο Workshops  Βιωματικό Σεμινάριο Χορού  Ηχητικές Συνθέσεις  Δημιουργία Ταινίας

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ  Στόχος διαλέξεων Γνωριμία με τις βασικές αρχές της αρχιτεκτονικής δημιουργίας ανά χρονική περίοδο. Τάσεις και αρχιτεκτονικά κινήματα  Στόχος workshop Κατανόηση των σύγχρονων αστικών δομών: π.χ ο δρόμος δεν είναι μόνο ένας λειτουργικός οδικός άξονας αλλά αποτελεί ένα κοινωνικό, αστικό φαινόμενο με ιδιαίτερη κοινωνική σημειολογία

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ  Αντικείμενο του workshop ήταν η περιήγηση στις οδούς Αθηνάς και Αιόλου.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ  διερευνούν εναλλακτικές τεχνολογίες,  σχεδιάζουν και αναπτύσσουν ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και εκπαιδευτικά σενάρια εργαζόμενοι ατομικά και ομαδικά,  συνδυάζουν την εκπαιδευτική με την τεχνολογική διάσταση της ένταξης των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. μαθητοκεντρικό μοντέλο που στοχεύει στην ενεργό εμπλοκή και δράση των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες μαθησιακού σχεδιασμού

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ (1/2) 10.1 Εκπαιδευτικό λογισμικό – Ψηφιακό Υλικό θέματα σχετικά με θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ, οι ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση, εκπαιδευτικό λογισμικό, κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού (π.χ. ηλεκτρονικά βιβλία, προγράμματα εξάσκησης, αλληλεπιδραστικές προσομοιώσεις, γλώσσες προγραμματισμού για παιδιά, εκπαιδευτικό λογισμικό στο διαδίκτυο), σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές σχεδίασης εκπαιδευτικού λογισμικού, εννοιολογική χαρτογράφηση, ιστοεξερευνήσεις, εκπαιδευτικά παιχνίδια εργαλεία Web 2.0, εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και κοινότητες μάθησης

10.2 Ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) θέματα σχετικά με μοντέλα οργάνωσης μαθημάτων που προσφέρονται σε ένα μικτό πλαίσιο μάθησης (blended learning) και τις παιδαγωγικές αρχές που είναι απαραίτητο να διέπουν το σχεδιασμό και την οργάνωση μαθημάτων που παρέχονται από απόσταση και μέσω διαδικτύου ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και σχεδίαση δραστηριοτήτων/εκπαιδευτικών σεναρίων με χρήση ψηφιακών τεχνολογιών σύγχρονα συστήματα διαχείρισης μαθημάτων, διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ (2/2)

ΕΡΓΑΣΙΕΣ: ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (…σε εξέλιξη) 1 ο θέμα: Σχεδιασμός μαθησιακής δραστηριότητας ή δραστηριότητας αξιολόγησης που μπορεί να αξιοποιεί νοητικούς/εννοιολογικούς χάρτες 2 ο θέμα: Σχεδιασμός μαθησιακής δραστηριότητας που αξιοποιεί εκπαιδευτικό λογισμικό και εργαλεία και υπηρεσίες web ο θέμα: Σχεδιασμός μαθησιακής δραστηριότητας που αξιοποιεί το Scratch 2.0 ( 4 ο θέμα: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού σεναρίου με τη μορφή Ιστοεξερεύνησης σε διαδικτυακή πλατφόρμα (Learning Designer ή Moodle)

Ερωτήματα Ημερίδας Πλεονεκτήματα αλλά και παγίδες της τεχνολογίας για τη μάθηση Οράματα για το μέλλον της Μάθησης Παγκοσμιοποίηση στην χρήση ψηφιακών εργαλείων από δίκτυα κατασκευής γνώσης Ανάγκη για σχεδιασμό και αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών κατάλληλων να υποστηρίξουν σύγχρονους εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς Προσφορά ανοικτών μαθημάτων από ΕΚΠΑ και Ελληνικά ΑΕΙ

Συμπράττοντες Φορείς  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α.Ωνάση  Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού  Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης