Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΓΚ-ΠΟΝΓΚ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οι συσκευές του υπολογιστή
Χρήση στοιχείων ελέγχου κλήσης ήχου Αφήστε το δείκτη επάνω στο κουμπί τηλεφώνου/μικροφώνου για να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία ελέγχου: Για να θέσετε.
Πετοσφαίρηση Χριστιάννα Λ. Ελενη Ν..
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Παραδοσιακά παιχνίδια
Γρήγορη αναφορά για βίντεο Έναρξη κλήσης βίντεο 1.Αφήστε το δείκτη επάνω στη φωτογραφία μιας επαφής και κάντε κλικ στο κουμπί της κάμερας. 2.Στην οθόνη.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και επιθετικότητα.  Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Το baseball είναι ένα παιχνίδι που παίζεται κυρίως στην Αμερική.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Πετοσφαίριση Volleyball
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών, ένα κινητό τηλέφωνο κ.τ.λ.. Τι είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι (1)

Τι είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι (2) Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν και αυτά εξελιχθεί μαζί με την "έκρηξη" της τεχνολογίας έτσι ένα πρωτοποριακό για την εποχή του παιχνίδι το "pong" να θεωρείται κατά πολύ ξεπερασμένο σήμερα και νέα παιχνίδια με 3d μορφή να θεωρούνται πολύ απλά και ολοένα να βγαίνουν νέα με καλύτερα γραφικά.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ(ΒΗΜΑ,ΒΗΜΑ),(1) Θα αναπτύξουμε μια εφαρμ ογή για την δημιουργία ενό ς παιχνιδιού με όνομα Pong. Το παιχνίδι αποτελείται απ ό μια μπάλα που κινείται συνε χώς και αναπηδά στα τοιχώμ ατα. Ο παίκτης χειρίζεται μι α σανίδα, την οποία μετακι νεί αριστερά δεξιά με το δ άκτυλο. Ο παίκτης μετακιν ώντας τη σανίδα προσπαθεί ν α χτυπάει την μπάλα και να μ ην της επιτρέπει να αγγίζει τη ν κάτω πλευρά της οθόνης (σ την περίπτωση αυτή ο παίκτη ς χάνει). Το παιχνίδι θα ξεκιν ά με το πάτημα ενός κουμπιο ύ.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ (ΒΗΜΑ,ΒΗΜΑ)(2) Στην οθόνη θα εμφανίζονται οι μπάλες που διαθέτει ο παίκτης (ο αριθμός των επιτρεπτών αποτυχιών του) και το σκορ του παίκτη. Εάν ο παίκτης αποκρούει τη μπάλα με τη σανίδα τότε θα αυξ άνεται κατά ένα βαθμό το σκορ, ενώ παράλληλα θα αυξάνε ται και η ταχύτητα της μπάλας, για να δυσκολεύει το επίπεδ ο του παιγνιδιού. Εάν ο παίκτης αποτύχει και η μπάλα ακουμπήσει στην κάτω πλευρά της οθόνης, θα αφαιρείται μία μπάλα από το σύνολο που διαθέτει. Εάν ο παίκτης χάσει όλες τις μπάλες, τότε η μπάλα θα σταματάει και το παιχνίδι θα τερματίζει,βγάζοντας το μήνυμα >

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΑΝΝΑ ΜΠΟΥΣΜΑΛΗ