Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Advertisements

«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Erasmus+: Σχολική Εκπαίδευση
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Erasmus Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις Μαρία Χατζηγεωργίου Λειτουργός Επικοινωνίας και Βασικής Δράσης 2 ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης 1.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Αξιοποίηση του Erasmus+ από Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ERASMUS+ το νέο Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Αθήνα, 19/10/2015 Πατούχα Σταυρούλα, Υπεύθυνη.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+. Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Checks & Audits Διενέργεια ελέγχων κατά την υλοποίηση σχεδίων ΚΑ2 ΣΚΟΠΟΣ - ΕΙΔΗ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ευθυμία Χατζή, Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ2 Τεχνική Ημερίδα KA2: 23.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ERASMUS +/ΚΑ2 ERASMUS +/ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις 2016: Kύκλος ζωής του σχεδίου Aθήνα, Ελίνα Μαυρογιώργου ΙΚΥ-ERASMUS+/ Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Erasmus+ Προς ένα ενιαίο Πρόγραμμα ‘Kεντρικές Δράσεις’
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Τι είναι: Ανάπτυξη διακρατικών συνεργασιών οι οποίες απευθύνονται στην σχολική εκπαίδευση ή και σε άλλα πεδία εκπαίδευσης και έχουν στόχο τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης Προώθηση καινοτόμων και ανταλλαγή καλών πρακτικών στο πεδίο της διδασκαλίας και της μάθησης ανάμεσα σε φορείς που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση ή σε άλλους κοινωνικοοικονομικούς τομείς που με την εμπειρία και την εξειδίκευσή τους θα συνεισφέρουν με σαφή τρόπο στην επίτευξη των στόχων της σύμπραξης και στη δημιουργία ποιοτικών αποτελεσμάτων Διάδοση αποτελεσμάτων με βιωσιμότητα και πρόσβαση από κάθε ενδιαφερόμενο Εύρος δραστηριοτήτων για την καινοτομία και την υποστήριξη πολιτικών σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο με την υποστήριξη της εικονικής κινητικότητας Δραστηριότητες κινητικότητας υποστηρίζονται μόνο εφόσον η συνεισφορά τους στην επίτευξη των στόχων είναι τεκμηριωμένη

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Εξυπηρετούν: Στόχους και στρατηγικές της Ευρώπης για τη δημιουργία μίας ανταγωνιστικής οικονομίας επενδύοντας στην εκπαίδευση, την έρευνα και την καινοτομία για την ενίσχυση των δεξιοτήτων και τη δημιουργία περισσότερων θέσεων εργασίας  Χαρακτηριστικά: Ισότητα και ένταξη σε μαθησιακές δραστηριότητες Πολυγλωσσία Διευρυμένη χρήση τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT) Δημιουργία ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων (Open Educational Resources) Διάδοση και βιωσιμότητα αποτελεσμάτων Εξοικείωση με την έννοια της «επιχειρηματικότητας» και του «ενεργού πολίτη»

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Στόχος: Μείωση ποσοστών της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και καταπολέμηση κοινωνικού αποκλεισμού Επιπλέον: Βελτίωση της καθημερινότητας του σχολείου με νέες δραστηριότητες και στόχους Κίνητρο για πιο ενεργή συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή Ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών Τόνωση του επαγγελματικού προφίλ των εκπαιδευτικών Επικοινωνία του σχολείου με την κοινωνία και συνεργασία με άλλους φορείς Ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Σύνθεση Στρατηγικών Συμπράξεων: Σχολεία ή / και φορείς που εμπλέκονται στην εκπαίδευση οποιουδήποτε τύπου και βαθμίδας ή δραστηριοποιούνται σε άλλον τομέα, με την προϋπόθεση ότι θα συνεισφέρουν με σαφή τρόπο στην επίτευξη των στόχων της σύμπραξης. Συμμετέχουν φορείς από τουλάχιστον τρεις χώρες. Εκπαιδευτικές αρχές τουλάχιστον δύο χωρών και η κάθε μία έχει τουλάχιστον δύο τοπικούς εταίρους (ένα σχολείο και έναν φορέα από άλλα πεδία της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή από τον χώρο της εργασίας) Μόνο σχολεία (School to School) από τουλάχιστον δύο χώρες Διάρκεια: 2 ή 3 έτη (στόχοι – δραστηριότητες)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (1)  Δραστηριότητες: Επιλέγονται ανάλογα με τους στόχους που έχουν τεθεί Οι δραστηριότητες κινητικοτήτων δεν είναι δεδομένες  Συνεργασία για ανάπτυξη, ανταλλαγή και υλοποίηση καινοτόμων πρακτικών  Εκδηλώσεις διάδοσης  Διακρατικές κινητικότητες με σκοπό τον συντονισμό και οργάνωση των δραστηριοτήτων της σύμπραξης (project meetings)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (2)  Διακρατικές κινητικότητες με σκοπό διδακτικές και μαθησιακές δραστηριότητες (Training, teaching or learning activities) Joint project work of groups of pupils (5days – 2 months) Συνάντηση και συνεργασία μαθητών των σχολείων-εταίρων πάνω στο θέμα και τους σκοπούς της σύμπραξης Εμπλοκή των μαθητών στην οργάνωση των συναντήσεων Long term study mobility of pupils (2 to 12 months) Περίοδος μαθητείας σε σχολείο εταίρο με συμφωνία μάθησης Ενίσχυση συνεργασίας μεταξύ των εταίρων Σύνδεση με αντικείμενο και σκοπούς σύμπραξης Μαθητές τουλάχιστον 14 ετών Joint staff training events (5days – 2 months) Δραστηριότητες μικρής διάρκειας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των σχολείων-εταίρων σε σχέση με το θέμα της σύμπραξης (επισκέψεις σε φορείς, εργαστήρια διαλόγου, παρουσιάσεις κλπ) Teaching and training assignment (2-12 months) Τοποθέτηση και διδασκαλία σε φορέα - εταίρο Γνωριμία με εκπαιδευτικά συστήματα Ενίσχυση επαγγελματικών προσόντων των εκπαιδευτικών

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Έντυπο αίτησης: (e-form/modular) Context: Γενικές πληροφορίες για την υποβληθείσα πρόταση Participating organizations: Πληροφορίες για τον αιτούντα φορέα και τους εταίρους Description of the project: Πληροφορίες για κάθε στάδιο υλοποίησης (προετοιμασία, υλοποίηση, διάδοση, βιωσιμότητα) Budget: Ποσά ανά κατηγορία Project summary: Περιγραφή λογικής και στόχων της προτεινόμενης σύμπραξης Check list/Data Protection Notice/Declaration of Honour: Προϋποθέσεις / όροι για υποβολή αίτησης Annexes: Επισύναψη απαραίτητων δικαιολογητικών Submission: Ηλεκτρονική επικύρωση και υποβολή

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Κριτήρια Αξιολόγησης (1)  4 βασικοί άξονες - βάση 60 βαθμοί / τουλάχιστον οι μισοί για κάθε κριτήριο 1. Συνάφεια (30 βαθμοί):  Με στόχους της ευρωπαϊκής πολιτικής για την εκπαίδευση και ειδικότερα με τις προτεραιότητες στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης Επίσης:  Ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία  Καταλληλότητα εταίρων  Καινοτομία 2. Ποιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης (20 βαθμοί):  Ποιότητα προγράμματος εργασίας (προετοιμασία, υλοποίηση και παρακολούθηση, αξιολόγηση, διάδοση)  Συνάφεια δραστηριοτήτων με στόχους της σύμπραξης  Μέθοδοι αυτο-αξιολόγησης της υλοποίησης

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Κριτήρια Αξιολόγησης (2) 3. Ποιότητα ομάδας εταίρων και διαδικασιών επικοινωνίας και συνεργασίας (20 βαθμοί):  Εταίροι με προφίλ και εμπειρία που δικαιολογούν την ανάμειξή τους στην σύμπραξη  Συνεισφορά από όλους τους εταίρους  Ικανοί μηχανισμοί συντονισμού και επικοινωνίας ανάμεσα σε εταίρους 4.Επίδραση σε συμμετέχοντες φορείς και άτομα και διάδοση αποτελεσμάτων (30 βαθμοί):  Μέτρα για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων  Επίδραση σε, άμεσα ή μη, συμμετέχοντες  Πλάνο και μέθοδοι διάδοσης σε ομάδες - στόχους, ευρύ κοινό και κέντρα λήψης αποφάσεων σε σχέση με την εκπαίδευση  Βιωσιμότητα αποτελεσμάτων μετά το τέλος της επιχορήγησης

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (1)  Συμμετέχοντες φορείς: Σχολεία (Δημόσια – Ιδιωτικά) Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης Φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης Μη κυβερνητικές οργανώσεις Επιχειρήσεις Κοινωνικοί εταίροι και εκπρόσωποι της εργασίας Δημόσιοι τοπικοί ή περιφερειακοί φορείς Ερευνητικά και επιμορφωτικά κέντρα Πολιτιστικοί οργανισμοί Φορείς πιστοποίησης προσόντων Συμβουλευτικοί φορείς Οργανισμοί νεότητας Οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός δραστηριοποιείται σε κάθε πεδίο της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα και μπορεί να συνεισφέρει στην εκπλήρωση των στόχων του προγράμματος και του σχολείου

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (1)  Χρηματοδότηση : Κοινοί κανόνες για όλες τις στρατηγικές συμπράξεις, ανεξαρτήτως εύρους Κόστος ανά μονάδα (εκτός από Exceptional costs & S N Support) Δυνατότητα επιλογής κατηγορίας δαπανών ανάλογα με το εύρος της σύμπραξης Πραγματοποίηση δραστηριοτήτων και όχι πραγματικές δαπάνες Άμεση σχέση με ποιότητα και εύρος αποτελεσμάτων Δικαίωμα της ΕΜ για αναμόρφωση κατά την αξιολόγηση αίτησης και τελικής αναφοράς Ανώτατο ποσό επιχορήγησης για μία Στρατηγική Σύμπραξη τα EUR ανά έτος Ο συντονιστής λαμβάνει μεγαλύτερο ποσό στην κατηγορία “Programme Management and implementation” Κατηγορίες: Programme management and implementation – grant per organization per month/higher grant for coordinator ( από10 εταίρους και πάνω το ποσό δεν αυξάνεται) Transnational project meetings – grant per participant per meeting (distance, > 100 χλμ)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (2) Intellectual outputs – grant for staff costs (manager, teacher, technician, administrative staff) *το κόστος ανάλογο του εύρους των αποτελεσμάτων (quality & quantity) Multiplier events – grant per participant *only for projects with intellectual products Exceptional costs (εξοπλισμός, υπεργολαβίες)-75% of eligible costs / Special Needs support- 100% of eligible costs Learning, teaching and training – grant per distance band for travel, grant per day per participant for subsistence, grant for linguistic support (long term mobilities)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Σημαντικές πληροφορίες: Αίτηση μπορεί να υποβάλει οποιοσδήποτε φορέας εκ μέρους όλων των συμμετεχόντων φορέων (συντονιστής) Η υποβολή γίνεται μόνο ηλεκτρονικά Απαραίτητη η εγγραφή στο διαθέσιμο portal (Unique Registration Facility) και η απόκτηση κωδικού PIC για κάθε φορέα που συμμετέχει στην σύμπραξη είτε ως εταίρος είτε ως συντονιστής Έλεγχος επιλεξιμότητας αίτησης και φορέα καθώς και έλεγχος πολλαπλής υποβολής από τις ΕΜ όλων των εταίρων (επιτρέπεται μία αίτηση για κάθε ομάδα εταίρων και σε μία ΕΜ) Η αξιολόγηση της αίτησης γίνεται στη χώρα συντονίστρια Τελική έκθεση υποβάλλει μόνο ο συντονιστής εκτός από τις StS που υποβάλλουν όλοι οι εταίροι στις ΕΜ τους. Και σε αυτές όμως ο συντονιστής υποβάλλει μία απολογιστική έκθεση εκ μέρους όλων Για την αξιολόγηση της τελικής αναφοράς λαμβάνονται υπόψη ο αριθμός ΚΑΙ η ποιότητα δραστηριοτήτων, αποτελεσμάτων και τελικών προϊόντων και σε περίπτωση έλλειψης ποιότητας μπορεί να προκύψει αναλογική μείωση της επιχορήγησης. Λαμβάνεται υπόψη η πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων και όχι οι πραγματικές δαπάνες Δημιουργία πλατφόρμας διάδοσης προϊόντων (Dissemination Platform)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης  Διαφορές στην διοικητική διαχείριση συμπράξεων School to School σε σχέση με υπόλοιπες Strategic Partnerships: Σε όλες υπογράφεται σύμβαση ΜΟΝΟ μεταξύ του συντονιστή και της Εθνικής του Μονάδας (με την οποία όμως δεσμεύονται όλοι οι εταίροι) ενώ στις StS κάθε σχολείο (συντονιστής ή εταίρος) υπογράφει σύμβαση με την Εθνική Μονάδα της χώρας του. Σε όλες, οι αναφορές γίνονται μόνο από τον συντονιστή στην Εθνική του Μονάδα, ενώ στις StS ο κάθε εταίρος αναφέρεται στην Εθνική Μονάδα της χώρας του. Σε όλες ο συντονιστής διανέμει την επιχορήγηση στον κάθε εταίρο ενώ στις StS ο κάθε εταίρος λαμβάνει το μερίδιο της επιχορήγησης από την Εθνική του Μονάδα (η οποία όμως επιχορήγηση προέρχεται και πάλι από την ΕΜ του συντονιστή).

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Περισσότερες πληροφορίες: plus/index_en.htm Οδηγός του προγράμματος: Part A – Γενικές πληροφορίες για το Erasmus+ Part B – Περιγραφή δράσεων (ΚΑ1- Mobility project for school education staff, KA2- Strategic Partnerships Part C-Διαδικασία υποβολής αίτησης Annexes – Σημαντικές πληροφορίες και επισημάνσεις

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας. Ερωτήσεις