Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης 2013 - 2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 3 – Μετά παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DEA ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΘ ΔΡ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Άλμπουμ φωτογραφιών 1 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Επιμέλεια φωτογραφιών.
Β’ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 5)
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Φυσική Αγωγή Υπ. Καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος Τμήμα: Α1 Σχολικό έτος: Από.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Τίτλος επιστημονικής εργασίας
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Η έννοια του προβλήματος
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Αρχιτεκτονικοσ σχεδιασμοσ και νεεσ τεχνολογιες ι
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Schoenfeld (1992) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Τι ακριβώς διαπραγματεύεται; -Ποια είναι τα επιχειρήματα.
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης

13 μαθητές…

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης καθηγητές…

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης τίτλος: «Αποφάσεις ζωής»

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης Και πολλές δραστηριότητες: από σπαζοκεφαλιές μέχρι τεστ ενδιαφερόντων και από επίλυση διλημμάτων μέχρι δημιουργία ταινίας…

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης «Οι αόρατοι…» μία ταινία που μιλάει για την αδιαφορία της κοινωνίας μας απέναντι σε όσους έχουν ανάγκη…

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης Η ταινία είναι μία σύγχρονη απόδοση του «Καλού Σαμαρείτη». Πραγματεύεται την αδιαφορία απέναντι στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Περιγράφει μάλιστα την αδιαφορία ως απόφαση και όχι ως απλό σύμπτωμα μίας κοινωνίας σε κρίση αξιών. Γι’ αυτό και η αδιαφορία, στην ταινία, γίνεται φαύλος κύκλος που τελικά κάποιος αποφασίσει να τον σπάσει μετατρέποντάς τον σε φαύλο κύκλο ενδιαφέροντος. Από καθαρή σύμπτωση, λίγο μετά την ολοκλήρωση της ταινίας μας, είδαμε την ταινία μας να επαναλαμβάνεται ως κοινωνικό πείραμα ευαισθητοποίησης για τους άστεγους στη Νέα Υόρκη (New York City Rescue Mission). Αυτό το γεγονός μάς έκανε να συνειδητοποιήσουμε ως ομάδα πόσο παγκόσμια είναι να προβλήματα αλλά και οι λύσεις στην εποχή μας.

Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης Απολαύστε την!!! ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ - YouTube ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ - YouTubehttps://