Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Μαρή Μέντορες: Αλεξάνδρα Τζιμέα Δήμητρα Χαλκιοπούλου Κων/νος Φάκας

2 Αριθμός Ερωτήσεων: 11 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 65 Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 63
Αποτελεσματα ερευνασ Αριθμός Ερωτήσεων: 11 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 65 Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 63 Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 59 Σύνολο: 187

3 1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;

4 1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;

5 1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;

6 2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;

7 2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;

8 2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;

9 2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;

10 2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;

11 2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;

12 3. Έχετε αντιδράσει;

13 3. Έχετε αντιδράσει;

14 3. Έχετε αντιδράσει;

15 4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;

16 4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;

17 4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;

18 5. Σας βοήθησε;

19 5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;

20 5. Σας βοήθησε;

21 5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;

22 5. Σας βοήθησε;

23 5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;

24 6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;

25 6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;

26 6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;

27 6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;

28 6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;

29 6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;

30 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;

31 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;

32 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;

33 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;

34 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;

35 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;

36 8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;

37 8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;

38 8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;

39 9. αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;

40 9. αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;

41 9. Αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;

42 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;
10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;

43 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;
10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;

44 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;
10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;

45 11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;

46 11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;

47 11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;

48 Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

49 Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

50 Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

51 Οι απόψεις των μαθητών ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Θανάσης Σταμούλης, μαθ. Α Τάξης ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ. Γιάννης Στεφανής, μαθ. Α Τάξης Αυτός που το προκαλεί δεν έχει αρκετή προσοχή στο σπίτι του και έτσι ζητάει την προσοχή που θέλει στο σχολείο. Θώμας Σιόμπολος, μαθ. Α Τάξης

52 Οι απόψεις των μαθητών Τα παιδιά που δέχονται bullying δεν μπορούν να αντιδράσουν γιατί δεν πιστεύουν στον εαυτό τους και δεν έχουν αυτοποπεποίθηση. Τίνα Τζάτσου, μαθ. Α Τάξης Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ που είναι το χειρότερο από τα τρία, αυτός που βλέπει και δεν το λέει σε δασκάλους διότι φοβάται. Αμπέρ Χότζα, μαθ. Α Τάξης

53 Οι απόψεις των μαθητών Μετά συνεχίζεται στο σχολείο αν δεν έχει μάθει το παιδί να εκφράζει τα συναισθήματά του στους άλλους. Αλέξανδρος Ψύλλος, μαθ. Α Τάξης έχουν αδυναμίες που για να μην φανούν αυτές, πειράζουν άλλα παιδιά. Ηλίας Τσιρώνης, μαθ. Α Τάξης καταστρέφουν τη ζωή του άλλου. Βασίλη Τζόλας, μαθ. Α Τάξης

54 Οι απόψεις των μαθητών ΠΟΤΕ ΝΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. Αιμίλιος Σεϊντολάρι, μαθ. Α Τάξης Κατάθλιψη, φόβος εκμετάλλευση, ψυχικά και σωματικά τραύματα και άλλα πολλά τρομερά συναισθήματα προκαλούνται στο θύμα. Φρέσκου Έλενα, μαθ. Α Τάξης Αν οι γονείς δεν καταλαβαίνουν πρέπει τα παιδιά να μην κοντράρονται μεταξύ τους και να συνεργάζονται. Στρακαντούνα Ροζίνα, μαθ. Α Τάξης

55 Οι απόψεις των μαθητών Να κάνει φίλους και όχι εχθρούς. Νικολέττα Συλεόυ, μαθ. Α Τάξης δεν ξέρουν πώς να φερθούν, γίνονται συνήθως μοναχικά και κάνουν τα πάντα για να τραβήξουν λίγη προσοχή. Κατερίνα Σιάτη, μαθ. Α Τάξης

56 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google