ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Όνομα: Ματθαίος Πετρόπουλος Ίδρυμα προέλευσης: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εταιρία: Philips Consumer Lifestyle (Ολλανδία) Η εμπειρία μου στο Erasmus Placement.
ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ 2010 – 2011 Για το μάθημα της Γ’ Λυκείου: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Οικονομολόγος: Δέσποινα Αναστασάκη.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ:ΑΜΠΕΛΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Κατερίνα Τζίκα Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η συμβουλή της ημέρας.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
ΑΝΕΡΓΙΑ 13η Διάλεξη.
επιπτώσεις της στους νέους
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΠΑ.Σ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΩΝ C.N.C
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ Κ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διπλωματούχων Μ-Η – Περιφερειακό Τμήμα Χανίων
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ανεργία Project Β λυκείου θέμα: Ομάδα: 3η
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Ανεργία David Begg, Stanley Fischer and Rudiger Dornbusch, Economics, 6th Edition, McGraw-Hill, 2000 Power Point presentation by Peter Smith.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
John Dewey
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Παρουσίαση άρθρου των Ε. Ρέππα & Τα. Φωτιάδου-Ζαχαρίου:
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ
Χρυσή Αλαμάνη- Ε’ τάξη- ΕΤΟΣ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 9η
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Επιστήμη και θρησκεία στην κατανόηση του κόσμου..
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ  ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Η δουλειά των ονείρων μου…
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ Η ανεργία είναι η αδυναμία εξεύρεσης εργασίας αμειβόμενης και ανάλογης με τα προσόντα, τις ικανότητες και τις κλίσεις του ατόμου. Ο όρος ανεργία υποδηλώνει την έλλειψη ή την περιορισμένη προσφορά εργασίας με άμεση συνέπεια να μη βρίσκουν δουλειά ανάλογη των προσόντων τους άτομα ικανά να προσφέρουν.

Υπάρχουν πολλοί τροποι αντιμετώπισης της ανεργίας … κάποιοι από αυτούς είναι οι εξής : Συνειδητοποίηση της κατάστασης. Μελέτη του προβλήματος και κατασκευή μακροπρόθεσμου σχεδιασμού. Ανθρωπιστική παιδεία. Ανθρωπιστική χρήση της τεχνολογίας/ μηχανών / επιστήμης. Μέτρα ευνοϊκά της αποκέντρωσης. Κίνητρα για απασχόληση σε τομείς παραμελλημένους αλλά ουσιαστικούς : Γεωργία , κτηνοτροφία , βιομηχανία. Σωστός επαγγελματικός προσανατολισμός... Και άλλα πολλά τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στο σύγχρονο πρόβλημα που ονομάζεται 'ΑΝΕΡΓΙΑ' .

Συνειδητοποίηση της κατάστασης την ανεργίας. Η συνειδητοποίηση της κατάστασης της ανεργίας πρέπει να γίνεται άμμεσα έτσι ώστε να μην γίνει το πρόβλημα αυτό μεγαλύτερο. Η συνειδητοποίηση έχει ως αποτέλεσμα το να καταλάβουν οι άνθρωποι ακριβώς τι γίνεται και με αυτόν τον τρόπο μπορούν όλοι να βοηθήσουν στο αντιμτωπιστεί το πρόβλημα άμμεσα.

Μακροπρόθεσμος σχεδιασμός... Ένας μακροπρόθεσμος σχεδιασμός μπορεί να μην βοηθάει στο να είναι άμμεση η λύση αλλά στο να είναι μακροχρόνια. Ένας καλός μακροπόθεσμος σχεδιασμός βοηθάει στο η οικονομία ενός κράτους να είναι καλή για αρκέτα χρόνια αν και αυτο σημαίνει πως σίγουρα δεν θα δώσει την άμμεση λύση στο πρόβλημα 'ΑΝΕΡΓΙΑ' και δεν θα είναι εύκολο πάντα να τηρηθεί αυτός ο σχεδιασμός.

Η ανθρωπιστική παιδεία συμβάλει στην επίλυση της ανεργίας... Με τον όρο ''ανθρωπιστικη παιδεια'' εννοεί κανείς τις γνώσεις οι οποίες συμβάλουν τόσο στην καλλιέργεια της ευαισθησίας και της φαντασίας όσο και της δημιουργηκότητας, της κρητικής και της ανθρωπιάς του νέου κυρίως ανθρώπου. Περιεχόμενο αυτών είναι οι ανθρωπιστικές αξίες ( αλήθεια, ελευθερία, δικαιοσύνη, αγάπη, ομορφιά ) ενώ τέλος, σκοπό έχει την διαμόρφωση ανθρώπων με κριτική σκέψη , καλαισθησία και ηθικές αρχές, γι'αυτό και καταφεύγει στην μελέτη έργων αναγνωρισμένων στοχαστών , όποιος έχει επαφή με την ανθρωπιστική παιδεία.

Τεχνολογία βοηθάει στην επίλυση της ανεργίας... Η τεχνλογία μπορεί να βοηθήσει στην άμμεση επίλυση της ανεργίας . Σε πολλά επαγγέλματα έχουμε την χρήση της τεχνολογίας και όχι από ανθρωπιστκή χρήση . Αν η τεχνλογία στα επαγγέλματα χρησιμοποιούνταν από ανθρώπους θα μπορούσε να λύσει ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος της ανεργίας και άμμεσα μάλιστα. Η τεχνολογία σε συνδιασμό με την ανθρωπιστική χρήση της μπορούν να έχουν πολύ μεγαλύτερο αποτέλεσμα σε αντίθεση αν μια μηχανή δουλεύει μόνη της . Με αυτόν τον τρόπο όλοι μπορούν να κερδίσουν , οι επιχηρηματίες αλλά και πολλοί άνεργοι που μπορούν να γίνουν εργαζόμενοι.

Κίνητρα για απασχόληση σε τομείς παραμελλημένους... Το κράτος θα μπορούσε να δίνει κάποια κίνητρα τα οποία θα μπορούσαν να κατευθύνουν πολλά άτομα σε τομείς οι οποίοι έχουν παραμελληθεί και είναι χρήσιμοι στην κοινωνία μας. Αν υπήρχαν κίνητρα ( π.χ. Άμμεση θέση εργασίας , ένα σεβαστό μισθό κ.α.) πάρα πολλοί θα κατευθύνονταν και σε τέτοιους τομείς και όχι μόνο στους συνηθισμένους. Αν κατευθύνονται όλοι στους ίδιους τομείς δημιουργείται άμμεσα η ανεργία επειδή δεν υπάρχουν κενές θέσεις εργασίας. Πολλές φορές επειδή πολλά άτομα δεν βρίσκουν εργασία σε αυτόν τον τομέα που έχει σπουδάσει εδώ στη χώρα του , μετακινήτε σε άλλη χώρα . Γι'αυτό καλό είναι το κράτος να δίνει κίνητρα από νωρίς στους νέους για τα παραμελλημένα επαγγέλματα έτσι ώστε να μην μετακινούνται και να έχουν και εργασία στη χώρα τους.

ΤΕΛΟΣ Με αυτήν την παρουσίαση προσπαθήσαμε να σας δείξουμε κάποιους τρόπους που στο μέλλον μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση του σημερινού μεγάλου προβλήματος ''ΑΝΕΡΓΙΑ'' . Τα παιδία που εργάστηκαν για αυτήν την ερευνιτική εργασία ήταν Κατσιλίδου Βαρβάρα Κουλίσογλου Τάνια Καζαντίδης Παναγιώτης Καλπακίδου Αγγελική Κούρτη Ντόρις PROJECT B'2