ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
GLOBAL COLLEGE Security Services & VIP Protection.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ICTELA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΙΤΝΙΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.   ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ITIL KAI COBIT Πτυχιακή Εργασία της Κυριακής – Αρτέμιδος Δοξαστάκη (2142) Επιβλέπων: K. Σ. Χειλάς, Αναπληρωτής Καθηγητής

Το πρωτόκολλο ITIL(Information Technology Infrastructure Library) Πρόκειται για ένα πλαίσιο που περιγράφει τις βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείριση των υπηρεσιών Πληροφορικής. Απευθύνεται σε άτομα και επιχειρήσεις που είναι υπεύθυνα για τον σχεδιασμό, την παρακολούθηση και τη διαχείριση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών της πληροφορικής. Είναι κατάλληλο για οργανισμούς κάθε μεγέθους, είτε του δημόσιου είτε του ιδιωτικού τομέα.

Οφέλη χρήσης του ITIL Αυξάνεται η ικανοποίηση των χρηστών και των πελατών με τις ΙΤ υπηρεσίες. Βελτιώνεται η διαθεσιμότητα των υπηρεσιών. Γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων από την αυτοματοποίηση των υπηρεσιών. Διατίθεται περισσότερος χρόνος ώστε οι επιχειρήσεις να επενδύσουν σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Ο κύκλος ζωής των υπηρεσιών. Ο κύκλος ζωής των υπηρεσιών αποτελείται από πέντε στάδια. Στρατηγική Υπηρεσιών, σε αυτό το στάδιο μελετάται η ανάπτυξη και η επεξεργασία νέων υπηρεσιών από στρατηγική σκοπιά. Σχεδιασμός Υπηρεσιών, σχεδιάζονται κατάλληλες και καινοτόμες υπηρεσίες πληροφορικής οι οποίες θα πρέπει συμβαδίζουν με τις τωρινές αλλά και με τις μελλοντικές ανάγκες της εταιρείας. Μετάβαση Υπηρεσιών, ο ρόλος της μετάβασης των υπηρεσιών είναι να παραδίδει προς χρήση τις υπηρεσίες που απαιτούνται στην εκάστοτε επιχείρηση.

Ο κύκλος ζωής των υπηρεσιών. Λειτουργία των Υπηρεσιών, στόχος της είναι να παραδίδει το προσυμφωνηθέν επίπεδο υπηρεσιών σε χρήστες και πελάτες, όπως επίσης να διαχειρίζεται τις εφαρμογές, την τεχνολογία και την υποδομή που υποστηρίζει η παράδοση των υπηρεσιών. Συνεχής Βελτίωση των Υπηρεσιών, ασχολείται με την διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών μέσω της συνεχούς εκτίμησης και βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών.

Κύκλος ζωής υπηρεσιών ITIL (Απόδοση στα ελληνικά από ΙΤΙL lifecycle, Ο κύκλος ζωής των υπηρεσιών. Κύκλος ζωής υπηρεσιών ITIL (Απόδοση στα ελληνικά από ΙΤΙL lifecycle, http://www.itservicemanagement-itil.com/tracer/itilv3-alignment/)

Το πρωτόκολλο COBIT 5(Control Objectives for Information and Related Technology) Το COBIT είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πλαίσιο Διακυβέρνησης Πληροφορικής, το οποίο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Ελέγχου Πληροφοριακών Συστημάτων ISACA. Πρόκειται για ένα σύνολο εργαλείων υποστήριξης που επιτρέπει στους διαχειριστές να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των απαιτήσεων ελέγχου, των τεχνικών ζητημάτων και των επιχειρηματικών κινδύνων.

Οι αρχές του COBIT 5 Πλαίσιο ολοκλήρωσης: παρέχει τη βάση για την αποτελεσματική ενσωμάτωση άλλων πλαισίων, προτύπων, και πρακτικών που χρησιμοποιούνται. Δημιουργία αξίας για τους ενδιαφερομένους : σημαίνει να συνειδητοποιήσουμε τα οφέλη των ενδιαφερομένων, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους και έχοντας το βέλτιστο κόστος. 3. Eστίαση στην επιχείρηση : σημαίνει να επικεντρωθούμε στους στόχους και στους σκοπούς της επιχείρησης.

Οι αρχές του COBIT 5 4. Οργανωτικοί πόροι και πόροι της επιχείρησης:ορίζεται ως οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων της διακυβέρνησης στην επιχείρηση, όπως οι πληροφορίες και οι άνθρωποι. 5. Διακυβέρνηση και Διαχείριση: Ως σύστημα διακυβέρνησης ορίζεται ένα σύστημα αξιολόγησης των επιλογών, των επιδόσεων και της προόδου της επιχείρισης. Η διαχείριση αφορά το σχεδιασμό, την κατασκευή, και τον έλεγχο των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων με την κατεύθυνση που ορίζεται από το όργανο διοίκησης.

Σύγκριση των δυο πρωτοκόλλων Πρόκειται για δυο πρωτόκολλα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν συμπληρωματικά. Το COBIT αντικατοπτρίζει ποιος θα είναι ο κεντρικός ρόλος των υπηρεσιών πληροφορικής ώστε να δημιουργηθεί αξία για την επιχείρηση. Το ITIL επικεντρώνεται στη διαχείριση των υπηρεσιών και παρέχει καθοδήγηση για το πώς να αναπτυχθούν αποτελεσματικές λύσεις. Το COBIT μπορεί να περιγραφεί ως "το τι χρειάζεται να κάνουν οι ΙΤ υπηρεσίες",ενώ το ITIL περιγράφει "πως θα πρέπει να παραδίδονται οι υπηρεσίες".

Οι υπηρεσίες της Ηλεκτρονικής Γραμματείας και το πλαίσιο ITIL Πρόκειται για ένα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα που προσφέρει πλήθος καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών και έχει επιτύχει σημαντική βελτίωση των συνθηκών και των χρόνων για την ολοκλήρωση διαφόρων διαδικασιών. Εμπλεκόμενοι στη διαδικασία είναι οι φοιτητές, οι καθηγήτές, και οι γραμματείες των τμημάτων. Οι εργασίες που μπορεί να επιτελέσει ο κάθε εμπλεκόμενος φαίνονται παρακάτω

Οι δυνατότητες των εμπλεκομένων

Οι δυνατότητες των εμπλεκομένων

Ορισμός των επιπέδων ωριμότητας των διαδικασιών στο πλαίσιο ITIL Επίπεδο Ωριμότητα Περιγραφή Έλλειψη "Δεν υπάρχει απολύτως καμία ένδειξη ότι κάποια δραστηριότητα στηρίζει μια διαδικασία." 1 Έναρξη "Υπάρχουν ειδικές δραστηριότητες αλλά δεν υπάρχει επίγνωση για το πώς σχετίζονται μεταξύ τους σε μια ενιαία διαδικασία" 2 Επίγνωση "Υπάρχει επίγνωση της διαδικασίας, αλλά ορισμένες δραστηριότητες εξακολουθούν να είναι ελλιπής ή ασυνεπής. Δεν υπάρχει συνολική μέτρηση ή έλεγχος. "

Ορισμός των επιπέδων ωριμότητας των διαδικασιών στο πλαίσιο ITIL Επίπεδο Ωριμότητα Περιγραφή 3 Έλεγχος "Η μέθοδος είναι καθορισμένη, κατανοητή, και υλοποιήσιμη" 4 Ολοκλήρωση "Είσοδοι από αυτή τη διαδικασία προέρχονται από άλλες καλά ελεγχόμενες διαδικασίες. Έξοδοι από αυτή τη διαδικασία πάνε σε άλλες καλά ελεγχόμενες διαδικασίες" 5 Βελτιστοποίηση "Αυτή η διαδικασία οδηγεί στη βελτίωση της ποιότητας και σε νέες ευκαιρίες πέρα απ’τη διαδικασία"

Tα επίπεδα ωριμότητας στις υπηρεσίες του φοιτητή Επίπεδο ωριμότητας 1 2 3 4 5 Βαθμολογίες Δηλώσεις μαθημάτων Καρτέλα φοιτητή Πρόγραμμα Σπουδών Πιστοποιητικά Αιτήσεις Υποτροφίες

Τα επίπεδα ωριμότητας στις υπηρεσίες των Διδασκόντων Επίπεδο ωριμότητας 1 2 3 4 5 Βαθμολογίες Οι τάξεις μου Τάξεις προηγούμενων ετών Όλα τα θέματα, Εξετάσεις Εργασίες φοιτητών

Τα επίπεδα ωριμότητας στις υπηρεσίες της Γραμματείας Επίπεδο ωριμότητας 1 2 3 4 5 Λίστες δεδομένων Λίστες φοιτητών Λίστες δηλώσεων

Τα επίπεδα ωριμότητας στις υπηρεσίες της Γραμματείας Επίπεδο ωριμότητας 1 2 3 4 5 Λίστες τάξεων διδασκαλίας Λίστες εργασιών Λίστες Πρακτικής Άσκησης Αναζητήσεις

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας Ερωτήσεις ; ; ; Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας