Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Advertisements

Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
H τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
4ο ΓΕ.Λ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων ΜΙΜΗΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΛΔΕΡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΔΕΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Θέμα project : Cyberbullying
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
H τηλεόραση και το παιδί
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης PROJECT A2 B’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ

Ως Μέσα Μαζικής ενημέρωσης ή Επικοινωνίας (ΜΜΕ): Εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Τα ΜΜΕ χωρίζονται σε: Ασύγχρονα μέσα, όπως είναι ο τύπος και το Διαδίκτυο, καθώς η πληροφορία τους μεταδίδεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για κάθε διακριτό χρήστη. Σύγχρονα μέσα, όπως είναι το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, καθώς όλοι οι χρήστες λαμβάνουν την πληροφορία συγχρόνως.

Το μεγαλύτερο ποσοστό ύπαρξης των ΜΜΕ παρατηρείται στην Αττική:

Θετική επίδραση Τηλεόρασης: Είναι γεγονός ότι η τηλεόραση διευρύνει τις εμπειρίες του ατόμου και ειδικότερα του παιδιού. Η τηλεόραση έχει επίσης τη δυνατότητα να παρέχει την ίδια γνώση και πληροφόρηση με την ίδια λίγο πολύ αμεσότητα σ' όλο το τηλεοπτικό κοινό. Ειδικά τα παιδιά ωφελούνται με τη σωστή παρακολούθηση της τηλεόρασης, αφού οι εμπειρίες που αποκομίζουν από τις τηλεοπτικές εκπομπές είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων διεγείρει τη φαντασία του ατόμου και του παιδιού και όταν δεν οδηγείται στην υπερβολή είναι θετικό στοιχείο για την προσωπικότητα του. Η τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αξιοποιήσουν τις δεξιότητες και τα ταλέντα τους μέσα από τη διέγερση της φαντασίας τους.

Σημαντικό χαρακτηριστικό της τηλεόρασης είναι η αμεσότητα της με την καθημερινή ζωντανή πραγματικότητα. Τα άτομα βλέποντας τηλεόραση αποκτούν ευρύτερες γνώσεις και εμπειρίες για ένα κόσμο πολύ πιο πλατύ από εκείνο που γνωρίζουν και ζουν καθημερινά. Τα παιδιά μαθαίνουν για γεγονότα, καταστάσεις, εμπειρίες και φαινόμενα, τα οποία θα ήταν δύσκολο να τα ζήσουν άμεσα. Θετικές επίσης μπορεί να είναι οι επιδράσεις της στην ψυχαγωγία του κοινού και ειδικότερα στη μόρφωση και στην ενημέρωση. Η τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει τον ενήλικα και το παιδί να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους και να αποκτήσουν γνώσεις, άγνωστες μέχρι τότε για αυτούς, ενώ αποτελεί το βαρόμετρο στην αυξομείωση του πολιτιστικού και μορφωτικού επιπέδου του λαού.

Αρνητική επίδραση Τηλεόρασης: Γεγονός είναι ότι η τηλεόραση έχει αρνητικές επιδράσεις στο σύγχρονο άτομο και στο παιδί ειδικότερα που παρακολουθούν τα τηλεοπτικά προγράμματα. Η τηλεόραση κατηγορείται ως ένα παθητικό και αντιπνευματικό μέσο επικοινωνίας που ενθαρρύνει τον άνθρωπο να «χαζεύει» και να αποξενώνεται. Το παιδί παρακολουθεί την τηλεόραση χωρίς να χρησιμοποιεί την κριτική του ικανότητα και γενικότερα τις πνευματικές του δυνατότητες. Μερικά φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας, για τα οποία κατηγορείται ως υπεύθυνη και η τηλεόραση, είναι η αύξηση της παιδικής βίας και εγκληματικότητας, η έλλειψη επικοινωνίας και η αποξένωση των παιδιών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τηλεοπτικά προγράμματα κατακρίνονται ότι συμβάλλουν στο φτωχό λεξιλόγιο των παιδιών.

Σύγκριση παλιών & καινούργιων διαφημίσεων Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση (2014):

Παλιά διαφήμιση: Καινούρια διαφήμιση:

Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

Τι σημαίνουν τα "selfies" για την προσωπικότητά μας;

‘’selfies’’ Με την συνεχή εφαρμογή της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας, ολοένα και νέοι όροι ενσωματώνονται στο λεξιλόγιο μας. Ένας διαδεδομένος όρος που απαντάται πολύ συχνά, είναι ο όρος “selfie”, δηλαδή η «αυτοαπεικόνισή» μας στα κοινωνικά δίκτυα. Η διάδοση του όρου είναι τόσο ευρεία, ώστε να μπορεί να παρατηρήσει κανείς κοντινά, επικίνδυνα, αστεία “selfies” και σε διάφορα μέρη.  Ο όρος “selfie” ανακοινώθηκε ως η λέξη της χρονιάς 2013 για το Αγγλικό λεξικό της Οξφόρδης καθώς ήταν αδύνατο να περιηγηθεί κανείς στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να δει τουλάχιστον μία “selfie” φωτογραφία. Ωστόσο, τι λέει αυτός ο τύπος «αυτοαπεικόνισης» για τον άνθρωπο; Η κλινική ψυχολόγος Δρ Lisa Orban και μέλος του British Psychologists Association, είπε στο #BBCtrending  ότι το “selfie” μπορεί να αποκαλύψει πολύ περισσότερα από ό, τι πιστεύουμε. Εξήγησε ότι τα “selfies” είναι ένα είδος αυτο-εξερεύνησης και κοινωνικού πειραματισμού που παρουσιάζουν τόσο μεγάλη απήχηση, διότι έτσι αισθανόμαστε ασφαλείς, νιώθουμε αυτοπεποίθηση να ξεπεράσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο και διατηρούμε τον έλεγχο. Οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται, μπορεί να αντιπροσωπεύουν μία πιο αληθινή εικόνα του φωτογράφου από μία τυπική φωτογράφιση που θα του έκανε οποιοσδήποτε άλλος.   Ο συνεργάτης ψυχολόγος Dr. Andrew Przybylski πρόσθεσε ότι η “selfie” μπορεί να θεωρηθεί ως ναρκισσιστική επειδή έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει και να εντυπωσιάσει ένα φανταστικό κοινό, αλλά τόνισε ότι δίνει έμφαση στην έντονη ανάγκη του φωτογράφου για προσωπική ικανοποίηση και την επιθυμία του να ανήκει. Έτσι λοιπόν, καθίσταται ζωτικό κοινωνικό εργαλείο και μία μέθοδος για να συνδεθεί κανείς με τους άλλους. Αυτός είναι ίσως ο λόγος που τα “selfies” είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τους εφήβους, οι οποίοι τα χρησιμοποιούν ως μέρος της διαμόρφωσης της ταυτότητας τους, εξήγησε η Dr. Orban.

Καθηγήτρια project: Άννα Μπουκουβάλα Θέμα project: Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΤΟΥΣΗ ΖΩΗ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΠΑΤΖΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΛΑΚΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΚΡΟΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΔΑΡΑΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝΑΣΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΑΟΥΡΕΛ ΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΕΤΡΟΓΙΩΡΓΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΡΟΥΝΤΖΟΥ ΕΛΕΝΗ ΡΑΠΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗΣ ΘΩΜΑΣ ΤΣΟΛΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΟΥΝΗ ΔΩΡΟΘΕΑ ΦΡΕΣΚΟΥ ΣΟΦΙΑ