Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΕΚΦΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ Σχολικό έτος Υπεύθυνος : Σεραφείμ Μπίτσιος Συνεργάτες: Α. Αθανασόπουλος Π. Κλάψας Γ. Λίτσιος Καρδίτσα Απρίλης 2005.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Διδακτική Πληροφορικής
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Για τους εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρονικού Τομέα
Δημιουργία σεναρίου.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων

Προγράμματα Σπουδών Χημείας Η τελευταία δεκαετία χαρακτηρίζεται από έντονες διεργασίες σε θέματα χημικής εκπαίδευσης με προβληματισμό σε θέματα διδακτικής της Χημείας και γενικότερα των Φυσικών Επιστημών. Πολλές διαβουλεύσεις με κέντρο τα Προγράμματα Σπουδών Χημείας περιγράψανε τις ζυμώσεις σε αυτό το πεδίο και τελικά οδήγησαν στη δημιουργία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών Χημείας. Τα προγράμματα αυτά ήρθαν να συμπληρώσουν το προηγούμενο πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό Χημείας για το Γυμνάσιο αλλά και για το Λύκειο. που περιλαμβάνει:

Έντυπο Υλικό για το Γυμνάσιο βιβλία του μαθητή βιβλία του καθηγητή, εργαστηριακούς οδηγούς τετράδιο εργαστηριακών ασκήσεων

Έντυπο Υλικό για το Λύκειο βιβλία του μαθητή βιβλία του καθηγητή, εργαστηριακούς οδηγούς τετράδιο εργαστηριακών ασκήσεων λύσεις ασκήσεων

Υλικό Παρουσίασης Σειρές Διαφανειών για overhead projectors Οδηγούς αξιοποίησης των διαφανειών

Τίτλοι Εκπ/κού Λογισμικού Γυμνάσιο Λύκειο Λεύκιππος

Παράλληλες Δράσεις της Εκπαιδευτικής Κοινότητας Παράλληλα υπήρξε σημαντική η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα Διδακτικής των Φ.Ε., Πειραμάτων επίδειξης & Εργαστηριακών Ασκήσεων, όπως και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, χωρίς να απουσιάζουν από τον χώρο της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες οι καινοτόμες προσεγγίσεις. Το υλικό αυτό συμβάλλει στην ποιότητα της εκπαίδευσης αλλά όχι στον αναμενόμενο βαθμό όπως φαίνεται από την προσέγγιση των μαθητών. Η σχέση των μαθητών με τη σχολική χημεία δεν είναι ικανοποιητική και οι αιτίες μπορούν να αναζητηθούν τόσο στο συνολικό σύστημα εκπαίδευσης και τη λειτουργία των σχολείων, όσο και στην ενημέρωση του συνόλου των εκπαιδευτικών. Μέρος μόνο του συνολικού εκπαιδευτικού υλικού αξιοποιείται επαρκώς στην δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση για διάφορους λόγους.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ Το τρισυπόστατο μάθημα της Χημείας που συνδυάζει α) θεωρία, β) πειραματικό και εργαστηριακό μέρος γ) επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων με λογικομαθηματικό χαρακτήρα παρουσιάζει ειδικές δυσκολίες όπως είναι: Τα πολύ στενά περιθώρια χρόνου (40-45 λεπτά) για τη διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων. Ο πολύ μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τάξη δημιουργεί μεγάλες δυσκολίες στην εκτέλεση των εργαστηριακών ασκήσεων υπό την επίβλεψη του μοναδικού διδάσκοντα. Ο μεγάλος χρόνος προετοιμασίας των εργαστηριακών ασκήσεων για τις ομάδες μαθητών και των πειραμάτων επίδειξης, όπως και ο χρόνος αποκατάστασης του εργαστηρίου. Όλα εκτελούνται από το διδάσκοντα χωρίς τη παρουσία βοηθού. Σημειωτέον ότι ο διδάσκων της χημείας (και των άλλων μαθημάτων Φ.Ε. έχει το ίδιο ωράριο με τον μαθηματικό ή το καθηγητή ξένων γλωσσών με ίδια χρόνια υπηρεσίας.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ (συνέχεια) Τη μη διάθεση εργαστηρίου Η/Υ, για διδασκαλία υποστηριζόμενη από λογισμικό ή τον παγκόσμιο ιστό, από τον υπεύθυνο καθηγητή πληροφορικής που το έχει χρεωθεί και το θεωρεί, συνήθως, ιδιοκτησία του. Την έλλειψη τεχνικού υποστήριξης εργαστηρίου για εγκατάσταση / απεγκατάσταση εκπαιδευτικών λογισμικών ή για τα εμφανιζόμενα τεχνικά προβλήματα, σε περίπτωση που διατίθεται το εργαστήριο Η/Υ. Την αναξιοποίηση του σύγχρονου εποπτικού εξοπλισμού. Δυστυχώς συνέβαινε και στο παρελθόν που το ΥΠΕΠΘ διέθετε εποπτικό υλικό στα σχολεία, (διαφάνειες ανακλαστικού προβολέα, slides, φιλμάκια 8mm, βιντεοκασέτες, φιλμάκια ακίνητων εικόνων, ατέρμονες ταινίες και αντίστοιχα προβολικά μηχανήματα) Λίγοι τα χρησιμοποιούσαν γιατί απαιτούσαν την μετακίνηση σε ειδική συσκοτισμένη αίθουσα για προβολές. (αν αυτή υπήρχε –πράγμα σπάνιο).