ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας & Τεχνολογίας Ε.Σ.Ε.Τ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΙΤΥΕ - «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»  Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, δημοσίου ειδικού σκοπού με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια  Εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας  Έτος ίδρυσης: 1985  Το θεσμικό του πλαίσιο εκσυγχρονίστηκε στις 24 Μαΐου 2011 και καθορίζεται από το νόμο 3966 /  Έχει έδρα στο Ρίο και παράρτημα στην Αθήνα.  Το ΙΤΥΕ είναι ερευνητικός και τεχνολογικός φορέας με σκοπούς:  την έρευνα και  την αποτελεσματική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο τομέα της εκπαίδευσης. Προεδρεύων Αντιπρόεδρος Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΙΤΥΕ  Διεξαγωγή βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας στις ΤΠΕ και στις κοινωνικές/οικονομικές επιπτώσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στο χώρο της εκπαίδευσης  Σχεδιασμός εκδόσεων, οργάνωση και συντονισμός, παραγωγής σχολικών βιβλίων, εποπτικού υλικού και βιβλίων/εντύπων με αξιοποίηση των ΤΠΕ  Ενθάρρυνση και προώθηση καινοτομίας στην εκπαίδευση  Ενίσχυση εμπιστοσύνης εκπαιδευτικών / μαθητών / γονέων στα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο  Συνεργασία με φορείς και υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ και με το Ι.Ε.Π.  Συνεργασία με άλλους φορείς δημόσιου/ ιδιωτικού τομέα, Α.Ε.Ι., Ερευνητικά Κέντρα ημεδαπής και αλλοδαπής

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ  Βασική και Εφαρμοσμένη έρευνα σε ΤΠΕ  Περισσότερα από 350 έργα έρευνας και ανάπτυξης.  Από το 1996 με την ίδρυση των Ερευνητικών Μονάδων, υλοποιεί κατά μέσο όρο 25 έργα ετησίως.  Το ερευνητικό προσωπικό του προβαίνει σε 120 δημοσιεύσεις / ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια και περιοδικά, ετησίως.  Η Ερευνητική δραστηριότητα του ΙΤΥΕ επεκτείνεται στη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων. Από το 1985 το ΙΤΥΕ έχει διοργανώσει 40 διεθνή και εθνικά επιστημονικά συνέδρια.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ  Θεμελιώσεις της Επιστήμης των Υπολογιστών, Σχετικές Τεχνολογίες και Εφαρμογές  Επεξεργασία Σήματος & Επικοινωνίες  Δυναμικά Συστήματα Περιρρέουσας Νοημοσύνης  Δίκτυα, Τηλεματική – Νέες Υπηρεσίες

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ  Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού  Διεύθυνση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών  Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας  Διεύθυνση Τηλεματικής και Εφαρμογών Περιφερειακής Ανάπτυξης  Διεύθυνση Επιμόρφωσης και Πιστοποίησης  Διεύθυνση Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων και Δικτύων  Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  Διεύθυνση Εκδόσεων

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Οι Διευθύνσεις εκτελούν συγχρηματοδοτούμενα έργα στην ενσωμάτωση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση και τον δημόσιο τομέα της χώρας και στην προσπάθεια πληροφοριακού εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης. To ITYE, μέσω των Δ/νσεων του:  Από το 1995 παρέχει υπηρεσίες τεχνικού & επιστημονικού συμβούλου σε Υπουργεία & φορείς του δημόσιου τομέα της χώρας.  έχει αναπτύξει πλούσια δραστηριότητα στο χώρο της εκπαίδευσης & κατάρτισης, με την υλοποίηση μεγάλων έργων διαχείρισης ενεργειών επιμόρφωσης και παράλληλα έχει εκδόσει 10 βιβλία  έχει διαδραματίσει σημαντικό περιφερειακό ρόλο, με την εμπλοκή του σε έργα περιφερειακής καινοτομίας και ανάπτυξης.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (1/9)  Διαδραστικά σχολικά βιβλία  Ψηφιακό αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων  Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (2/9) Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (3/9) ΜΥSchool  Online Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων  Εξαγωγή στατιστικών στοιχείων και συγκεκριμένων αναφορών (reports) στο Υπουργείο Παιδείας και στις αρμόδιες Δ/νσεις Εκπαίδευσης

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (4/9) Κεντρική Μισθοδοσία Σύστημα ΔΙΑΣ Λογισμικό για τη συγκέντρωση των στοιχείων και τον υπολογισμό της μισθοδοσίας των Εκπαιδευτικών και Διοικητικών υπαλλήλων Πανελλαδικά Κεντρικός έλεγχος του υπολογισμού της μισθοδοσίας από το Υπουργείο Παιδείας Αυτόματη δημιουργία XML για την Ενιαία Αρχή Πληρωμών της ΓΓΠΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (5/9) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (6/9) Υπηρεσίες έκδοσης και διανομής σχολικών βιβλίων

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (7/9) CRITON Πρόβλεψη της προόδου των e-εκπαιδευόμενων και έγκαιρη αξιολόγηση της επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων στη Δια βίου Μάθηση  Σύστημα για πρόβλεψη των επιδόσεων ενός εξ αποστάσεως εκπαιδευόμενου ή e-εκπαιδευόμενου στο τέλος μιας ακαδημαϊκής περιόδου.  Δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς και τους επόπτες από διάφορες ακαδημαϊκές βαθμίδες ( Α/θμια,Β/θμια, Γ/θμια, εκπαίδευση ενηλίκων, ΚΕΚ ) να προβλέψουν εκ των προτέρων αν ένας e-εκπαιδευόμενος θα πετύχει ή όχι στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (8/9) Πράσινη Αντίληψη  Κατάλληλο δίκτυο αισθητήρων μέτρησης της καταναλισκόμενης ενέργειας  Εγκατάσταση δικτύου αισθητήρων μέτρησης μιας σειράς άλλων παραμέτρων (θερμοκρασία, υγρασία, ραδιενέργεια, μόλυνση και ποιότητα αέρα εσωτερικά και εξωτερικά, κατανάλωση πετρελαίου, κατανάλωση σε διάφορα άλλα σημεία εκτός των ηλεκτρολογικών πινάκων όπως λεβητοστάσιο και ανελκυστήρες). Portal παρουσίασης των μετρήσεων στην σχολική κοινότητα, στους γονείς και στο ευρύ κοινό.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (9/9) Εφαρμογές “Smart Cities”

ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Το ΙΤΥΕ στεγάζεται:  Στην Πανεπιστημιούπολη Πατρών στο ιδιόκτητο κτίριο του, συνολικής επιφάνειας τμ, σε έκταση τμ, που του παραχωρήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών.  Στην Αθήνα, στην οδό Μητροπόλεως

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ