Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΣΠΟΡΟΣ “Κλειδί στην πρόκληση για αύξηση της παραγωγής τροφίμων”
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Εμμανουήλ Κ.Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς Μέλος Διεθνούς Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας (Jonkoping University, Σουηδία) MONEY SHOW Αθήνα, 19.
Όνομα: Ματθαίος Πετρόπουλος Ίδρυμα προέλευσης: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εταιρία: Philips Consumer Lifestyle (Ολλανδία) Η εμπειρία μου στο Erasmus Placement.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ι
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρήσεις.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Επιβλέπων Καθηγητής: κ.Γκαβαλιάς Επιμέλεια: Ε.Νικολάου ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Σκοπός Ο σχεδιασμός, ανάπτυξη, παραγωγή και διάθεση καινοτομικών - υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων στο τομέα των υλικών συσκευασίας τα οποία καλύπτουν.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠEK/ΑμεΑ Σοφία Πετρολέκα ΕΛΣΑ SILGAN METAL PACKAGING.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Τιμές Μεταφοράς.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Καλώς Ήρθατε Είμαστε Διαφορετικοί !
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το κόστος Ποιότητας    
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
Παρουσίαση από [Όνομα]
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014 ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ Γεώργιος Σανούδος – Excellent Stevia Οκτώβριος 2014 Αυτό το πρότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αρχείο έναρξης σχετικά με παροχή ενημερώσεων για ένα έργο ορόσημα. Ενότητες Κάντε δεξιό κλικ σε μια διαφάνεια για να προσθέσετε ενότητες. Οι ενότητες μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε τις διαφάνειές σας ή διευκολύνουν τη συνεργασία μεταξύ πολλών συντακτών. Σημειώσεις Χρησιμοποιήστε την ενότητα Σημειώσεις για την παράδοση σημειώσεων ή για να παράσχετε πρόσθετες λεπτομέρειες για το ακροατήριο. Προβάλλετε αυτές τις σημειώσεις σε προβολή παρουσίασης κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας. Να θυμάστε το μέγεθος γραμματοσειράς (σημαντικό για άτομα με ειδικές ανάγκες, ορατότητα, βιντεοσκόπηση και ηλεκτρονική παραγωγή) Συντονισμένα χρώματα Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γραφήματα, τα διαγράμματα και τα πλαίσια κειμένου. Λάβετε υπόψη σας ότι οι συμμετέχοντες θα εκτυπώσουν σε άσπρο μαύρο ή σε αποχρώσεις του γκρι. Εκτελέστε μια δοκιμαστική εκτύπωση για να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα είναι εντάξει, όταν εκτυπώνονται σε αμιγώς ασπρόμαυρη μορφή και σε αποχρώσεις του γκρι. Γραφικά, πίνακες και γραφήματα Διατηρήστε το απλό: Εάν είναι δυνατό, χρησιμοποιήστε ενιαία στυλ και χρώματα που δεν αποσπούν την προσοχή. Προσθέστε ετικέτες σε όλα τα γραφήματα και τους πίνακες.

Επισκόπηση εταιρικού έργου Επισκόπηση εταιρικού έργου Τι αφορά και ποιους ; Προσωπικός σκοπός όσων συμμετέχουν στην εταιρεία αποτέλεσε η δημιουργία μιας ομάδας εντός της οποίας θα μπορούσαμε πρωταρχικώς να βελτιώσουμε τους εαυτούς μας και να αποπειραθούμε να βελτιώσουμε έστω και λίγο την αρρωστημένη επιχειρηματική πρακτική που κυριάρχησε στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια . Ο επίσημος σκοπός της εταιρείας είναι η Εμπορική Ανάπτυξη Γλυκαντικών & Μειγμάτων Ζαχαροπλαστικής με βάση τους Γλυκοζίτες Στεβιόλης , η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών του παρελθόντος μέσω της χρήσης προϊόντων που κυρίως κάνουν καλό στην υγεία μας. Η χρήση της στέβια στην καθημερινότητα μας αφορά όλους , στα πλαίσια μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής. Επιπλέον, προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε άτομα που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας ( π.χ. διαβήτη, παχυσαρκία κ.τ.λ. ) Γεωγραφικό Εύρος Έργου Η φιλοδοξία των ανθρώπων της εταιρίας μας, είναι η συνεχή βελτίωση των προϊόντων με σκοπό την διακίνησή τους όχι μόνο Πανελλαδικά αλλά και στο εξωτερικό. Τι είναι το έργο σχετικά με; Ορισμός ο σκοπός αυτού του έργου Είναι παρόμοιο με έργα του παρελθόντος ή είναι νέα προσπάθεια; Ορίστε το εύρος αυτού του έργου Είναι ανεξάρτητο έργο ή σχετίζεται με άλλα έργα; * Σημειώστε ότι αυτή η διαφάνεια δεν είναι απαραίτητη για συσκέψεις εβδομαδιαίας κατάστασης

Δημιουργία Εταιρείας Η πρώτη ιδέα για την ενασχόληση με την στέβια τοποθετείται χρονικά εντός του 2011, όταν το αντικείμενο εργασιών των βασικών μετόχων & συμμετεχόντων της εταιρείας ήταν η παροχή λογιστικών υπηρεσιών μέσω λογιστικού γραφείου . Τότε, στα πλαίσια των προσωπικών μας αναζητήσεων για μια πιο υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και υπό την επήρεια κάποιων ενημερωτικών άρθρων για τη στέβια, οι συνεργάτες της εταιρίας αποφάσισαν να ψάξουν και να υλοποιήσουν την ιδέα, αρχικά σε μια απλοϊκή μορφή. Μετέπειτα, η επιχειρηματική υλοποίηση αυτής της ιδέας, «πέρασε» από διάφορα στάδια και δυσκολίες, λαμβάνοντας υπόψη την ακαμψία της αγοράς και την ατυχία να συνεργαστούμε με ανθρώπους που στερούνταν επαγγελματισμό και ηθικές αρχές, που εμείς είχαμε ως βάση στην επαγγελματική μας πορεία. Παρόλα αυτά, το πείσμα και η θέλησή μας, μας έδωσε την ώθηση να προχωρήσουμε και να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που αντιμετωπίσαμε. Η εταιρεία άρχισε επισήμως τις συναλλαγές της τον Ιούλιο ’14 με προϊόντα που παράγονται βάσει συνταγών που αναπτύχθηκαν σε εργαστήριο τεχνολογίας τροφίμων . Άξιο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι συναντήσαμε και συνεργαζόμαστε με προμηθευτές που πλέον της επαγγελματικής των εξειδίκευσης έχουν ήθος και συνέπεια . * Εάν οποιοδήποτε από αυτά τα ζητήματα προκάλεσαν καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα ή χρειάζεται να συζητηθούν περισσότερο, συμπεριλαμβανομένων και λεπτομερειών στην επόμενη διαφάνεια.

Λωρίδα χρόνου Ορόσημο 1 Ιαν.’2012 Αρχική Ιδέα Project Stevia Ορόσημο 2 2013 , 2014 Περίοδος «Αγροτικού» Ορόσημο 3 Οκτ.’ 2013 Εργαστηριακή Ανάπτυξη Μειγμάτων Ζαχαροπλαστικής Ορόσημο 4 Ιουλ.’2014 Εταιρική αρχή . Λωρίδα χρόνου Οι παρακάτω διαφάνειες εμφάνιση αρκετών παραδειγμάτων λωρίδων χρόνου με χρήση γραφικών SmartArt. Συμπεριλάβετε μια λωρίδα χρόνου για το έργο, όπου να επισημαίνονται με σαφήνεια τα ορόσημα, σημαντικές ημερομηνίες, και επισημάνετε πού βρίσκεται το έργο τώρα.

Τομείς Δραστηριοποίησης Τομείς Δραστηριοποίησης 1. Γλυκαντικά - Υγρό + Σκόνες 2 . Μείγματα Ζαχαροπλαστικής 3. Καλλιέργεια Φυτών - Σπόροι

Ατενίζοντας το μέλλον Πότε είναι το επόμενο ορόσημο; Γνωστοί Kίνδυνοι Ατενίζοντας το μέλλον Πότε είναι το επόμενο ορόσημο; Ορόσημο αποτελεί η υλοποίηση του project - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ . Γνωστοί Kίνδυνοι a. Εσφαλμένη άποψη του κόσμου για την στέβια . b. Κυκλοφορία προϊόντων με χημικά έκδοχα χωρίς ο κόσμος να το γνωρίζει. c. Ανήθικος Ανταγωνισμός . d. Ανυπαρξία Ελέγχου της σύνθεσης των κατ’ όνομα γλυκαντικών που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά . Πλεονεκτήματα Εταιρείας Γνώση Διαδικασιών Παραγωγής - Know How Συνταγών . Αξιόπιστο προφίλ και σχέσεις εμπιστοσύνης με Πελάτες , Προμηθευτές Παραγωγής . Σφαιρική Γνώση Αντικειμένου σε αγορά πρώτων υλών , παραγωγική διαδικασία , πώληση - δημιουργία συνθηκών για επαναληπτικές πωλήσεις . Πιστοποιημένο Εργαστήριο για ανάπτυξη προϊόντων . Ανάπτυξη τομέα ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ Ανάπτυξη τομέα Ροφημάτων ( Σοκολάτας , Καφέ , Τσάι ) .

Εξαρτήσεις και πόροι Έργο Προμηθευτές Παραγωγής . Προμηθευτές Παραγωγής . Προμηθευτές Πρώτων Υλών . Δίκτυα Πωλήσεων Πιστοποιημένο Εργαστήριο Συνθήκες Αγοράς Τι είναι οι εξαρτήσεις που επηρεάζουν τη λωρίδα χρόνου, το κόστος και την έξοδο αυτού του έργο;

Παράρτημα 1 – Πρόσθετες Πληροφορίες Παράρτημα 1 – Πρόσθετες Πληροφορίες Διαθέτουμε προϊόντα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη τόσο στην κατηγορία των γλυκαντικών όσο και στην κατηγορία Ζαχαροπλαστική όπου αναπτυσσόμαστε προσφάτως . Τα προϊόντα διαθέτουν προδιαγραφές βάσει συνταγών καθώς και αναλυτική εργαστηριακή απεικόνιση δεικτών διαθρεπτικής και μικροβιολογικής ανάλυσης . Τα Οικονομικά της εταιρείας χειρίζεται η Ιφιγένεια Παπαζήση , η οποία έχει στο παρελθόν διατελέσει Οικονομικό στέλεχος σε πλείστες εταιρείες του Ιδιωτικού τομέα με εμπειρία τόσο σε Οικονομικά όσο και σε θέματα Marketing . Η παραγωγική διαδικασία και η συσκευασία των προϊόντων υλοποιείται σε πιστοποιημένα εξωτερικά εργαστήρια . Η διάθεση των προϊόντων στα σημεία πώλησης διενεργείται μέσω εταιρείας μεταφοράς φαρμακευτικού υλικού . Η διάθεση – πώληση των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή διενεργείται μέσω ενός δικτύου ξεχωριστών συνεργατών με τους οποίους έχουμε προσωπική επαφή . Την συνολική ευθύνη και εποπτεία την έχει ο Γιώργος Σανούδος , ο οποίος διαθέτει σημαντική εμπειρία ως Εσωτερικός Ελεγκτής και σύμβουλος οικονομικών θεμάτων σε εταιρείες του Ιδιωτικού τομέα. Προετοιμασία διαφανειών για το παράρτημα στην περίπτωση που απαιτούνται περισσότερες λεπτομέρειες ή συμπληρωματικές διαφάνειες. Το παράρτημα είναι επίσης χρήσιμο, εάν η παρουσίαση διανέμεται αργότερα.

Παράρτημα 2 - Εταιρικοί Στόχοι Παράρτημα 2 - Εταιρικοί Στόχοι Διατήρηση ποιότητας προϊόντων . Εταιρική ανάπτυξη με διαπαιδαγώγηση των δυνητικών πελατών για την ωφελιμότητα που μπορούν να αντλήσουν από την ποιότητα των προϊόντων μας . Εμπορική Ανάπτυξη με ήθος , ειλικρίνεια , σύνεση . Μεγιστοποίηση της ικανοποίησης που καθημερινά εισπράττουμε από τους πελάτες μας . Να ατενίζουμε το αύριο με αισιοδοξία , πίστη στις ικανότητές μας , στήριξη των συνεργατών μας . Να αντλούμε δύναμη από αυτό που κάνουμε……