ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Μόλβερ, Γ., Λαμπροπούλου, Π., 1991) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Advertisements

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
Σχολικοί Ορίζοντες για τη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό «Στατιστική Ανάλυση Δείγματος ARISTO-TELEION Τεστ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας» Μαρία Περδικογιάννη,
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επιστ. Υπεύθυνη: Καθηγ. Ράνυ Καλούρη,
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΕΝΤΑΞΙΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ –ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
H εισαγωγική σελίδα του δικτυακού τόπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ( Επιλέξτε «Σχολικός Επαγγελματικός.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
Ελεγκτικό Συνέδριο Προγραμματικές συμβάσεις Δήμων. Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα. Π. Παππίδας Πάρεδρος ΕλΣ Πάρεδρος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Ηγέτες της Αναπηρίας του Αύριο
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
Ολοκληρωμένο σύστημα συμβουλευτικής
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ε.Κ.Ο. (Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες) - ΑμεΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Οδηγίες διατροφής για Παιδιά
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Μόλβερ, Γ., Λαμπροπούλου, Π., 1991) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ (EBU, 2001) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ (Crudden και McBroom, 1999) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ (Crudden και McBroom, 1999) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (Crudden και McBroom, 1999) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ (Φυτράκη, Κ., 2003). © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Ι ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (Position Analysis Questionnaire database of 2,523 job title ratings) ΟΞΥΤΗΤΑ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΟΞΥΤΗΤΑ ΜΑΚΡΙΝΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΒΑΘΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ Δεν καταγράφτηκε 0.5 38.1 46.6 47.3 Ελάχιστο (Very minor) 3.0 23.0 24.2 24.6 Χαμηλό (Low) 17.6 19.6 14.6 13.9 Μέτριο (Moderate) 69.2 13.2 9.8 9.1 Ψηλό (High) 8.8 5.2 4.1 3.8 Εξαιρετικά ψηλό (Extreme) 0.9 1.0 0.8 1.3 © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Back

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΙΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΙΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΙΙΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΙΙΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ IV ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ V ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ VI ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ VII ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ VIII ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ IX ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ X ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ National Academies (www.nap.org) - National Research Council, 2002. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ The Canadian National Institute for the Blind ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ Αξιολόγηση δεξιοτήτων, ικανοτήτων και ενδιαφερόντων. Επαγγελματική συμβουλευτική και διαδικασία λήψης αποφάσεων. Προεπαγγελματική προετοιμασία. Άμεσο marketing του πελάτη προς τον εργοδότη. Ανάλυση έργου και τροποποίηση του χώρου εργασίας. Υποβοήθηση στην εξασφάλιση απασχόλησης και χρηματοδότησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Πληροφόρηση και εκπαίδευση του εργοδότη για την τυφλότητα και τα προβλήματα όρασης. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΥΠΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΤΆ HOLLAND ΚΥΡΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το συγκεκριμένο κριτήριο σε μορφή Braille, χορηγούμενο σε πληθυσμό εφήβων με προβλήματα όρασης παρουσιάζει ψηλό βαθμό εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Οι συνηθέστερα απαντώμενοι τύποι μεταξύ των εφήβων με προβλήματα όρασης είναι ο Καλλιτεχνικός, ο Κοινωνικός και ο Τολμηρός. Υπάρχει μεγάλη συμφωνία μεταξύ των επαγγελματικών φιλοδοξιών και των επαγγελματικών τύπων που καταγράφτηκαν. Τα συνηθέστερα επαγγέλματα που εμφανίζονται κατά τη διατύπωση των επαγγελματικών φιλοδοξιών είναι: τραγουδιστής ηθοποιός μουσικός τηλεφωνητής χορδιστής μηχανικός ηλεκτρονικός ΤΥΠΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΤΆ HOLLAND R – ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ (REALISTIC) I – ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΣ (INVESTIGATIVE) A – ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ (ARTISTIC) S – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ (SOCIAL) E – ΤΟΛΜΗΡΟΣ (ENTERPRISING) C – ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ (CONVENTIONAL) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ Σ.Ε.Π. και ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑ Α΄ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΜΕΑΣ Σ.Ε.Π. Ε.ΚΕ.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σ.Ε.Π. - ΚΕ.ΣΥ.Π. ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΌ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Σ.Ε.Π. ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ Σ.Ε.Π. και ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΙ ΚΕ.ΣΥ.Π. Καρδίτσας © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ Σ.Ε.Π. και ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΙΙ ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. Ε.Λ. Περάματος © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ