ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΧΑΡΤΙ Παραγωγή / Είδη χαρτιού
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
Επαρχιακές Ενημερωτικές Συναντήσεις Διευθυντών Σεπτέμβρης 2014
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Ορισμός και σημασία της τεχνολογίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Εισαγωγικά μαθήματα Προγραμματισμός ύλης σχολικής χρονιάς Οργάνωση μαθητή

1. Εισαγωγικά μαθήματα 1.1. Τι είναι τεχνολογία Φυσικό – τεχνητό περιβάλλον Αξιολόγηση – βελτίωση προϊόντων – Τεχνολογική εξέλιξη Συσχέτιση προϊόντων με ανθρώπινες ανάγκες Τεχνολογική ενημέρωση – αποτελεσματικοί καταναλωτές Τεχνολογία και περιβάλλον Διαδικασία σχεδιασμού και τεχνολογίας «Μουσείο» τεχνολογίας στην τάξη Βιβλιοθήκη 1.2. Γνωριμία με υλικά και εργαλεία 1.3. Υγεία και ασφάλεια (οργάνωση εργαστηρίου)

1.1. Τι είναι τεχνολογία Συλλογή τεχνολογικών προϊόντων Οτιδήποτε έχει κατασκευάσει ο άνθρωπος για να λύσει ή να βελτιώσει μια κατάσταση Παραδείγματα από φυσικά και τεχνητά προϊόντα (συλλογές) Αρχαία και σύγχρονη τεχνολογία Έννοια σχεδιασμού και τεχνολογίας (ποιος, πότε, γιατί, πώς)

Ιστορική αναδρομή Πέρασμα από το φυσικό στο τεχνητό περιβάλλον Αντιστοίχιση βασικών αναγκών και πρώτης τεχνολογίας Προβληματισμοί όπως «αποτελούσαν οι πέτρες τεχνολογικά προϊόντα» Παραδείγματα πρώτων τεχνολογιών... ΖΩΗ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα… Τροφής Στέγης Ενδυμασίας ΖΩΗ ΣΤΟ ΤΕΧΝΗΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Επινοούν λύσεις… για τις ανάγκες τους

Βελτίωση προϊόντων Μελέτη της σειράς εξέλιξης κάποιου προϊόντος (π.χ. σχολική τσάντα, μολύβια, πέννες, οικιακά σκεύη) Τα παιδιά καλούνται: να σειροθετήσουν χρονικά πραγματικά αντικείμενα ή εικόνες τεχνολογικής εξέλιξης προϊόντων να εντοπίσουν διαφορές – βελτιώσεις, να αιτιολογήσουν αλλαγές στα μέρη και χαρακτηριστικά μερών (Τι αλλάζει κάθε φορά και γιατί?) να εντοπίσουν ποιο πρόβλημα επιλύει η βελτιώνει και ποιο ίσως δημιουργεί (π.χ. κάλυμμα πέννας – προστασία από διαρροή μελανιού, στήριξη πέννας, δημιούργησε πρόβλημα ασφάλειας)

Βελτίωση τεχνολογικών προϊόντων

Τεχνολογική εξέλιξη Πως οι πρώτοι άνθρωποι έλυσαν το πρόβλημα; Πως οι άνθρωποι λύνουν σήμερα ανάλογα προβλήματα;

Σπουδαίες ανακαλύψεις Φωτιά, μέταλλα Τροχός Ηλεκτρισμός Ηλεκτρονικά Ενέργεια , μηχανισμοί, μηχανές Διάστημα

Αντιστοίχιση τεχνολογικών προϊόντων – ανθρώπινων αναγκών

Σύγκριση τεχνολογικών προϊόντων Ποιος... Πότε Γιατί... Μέγεθος... Υλικό... Χαρακτηριστικά... Αισθητική – εμφάνιση ...

Ανάγκη για τεχνολογική ενημέρωση

Συσχέτιση τεχνολογικής εξέλιξης και περιβάλλοντος

Tι θα πει Σχεδιασμός και Τεχνολογία; Διαδικασία σχεδιασμού και τεχνολογίας Tι θα πει Σχεδιασμός και Τεχνολογία; Ανακαλύπτω Λύνω Βελτιώνω Προβληματίζομαι Σκέφτομαι και Δημιουργώ… Χέρια Μυαλό

Σε τι βοήθα; Μαθαίνω να: Να δίνω λύσεις Να ανακαλύπτω Να βελτιώνω Εξετάζω Εντοπίζω Αναπτύσσω Επινοώ Δοκιμάζω Ετοιμάζω Αξιολογώ Δημιουργώ Να δίνω λύσεις Να ανακαλύπτω Να βελτιώνω

Πορεία εργασίας Εντοπισμός του προβλήματος Προδιαγραφές Γενικές ιδέες Εντοπισμός του προβλήματος Προδιαγραφές Γενικές ιδέες Έρευνα Τελική ιδέα Κατασκευή Αξιολόγηση

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Μελέτη όλων των παραμέτρων του προβλήματος Παρατήρηση/κριτική ανάλογων βιομηχανικών προϊόντων Διερεύνηση παρόμοιων κατασκευών /εισηγήσεις Έρευνες – μελέτες Χρήση ΗΥ Συλλογές Επισκέψεις Συνεντεύξεις ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Γενικό σχόλιο (πόσο ευχαριστημένος /η νιώθω) Σύγκριση με προδιαγραφές και σχέδιο Δοκιμή (σκοπός, μέγεθος,…) Μορφή / εμφάνιση / αισθητική (Πόσο όμορφο / ταιριαστό / καθαρό είναι) Χρήση / Λειτουργικότητα (Πόσο εύκολη είναι η χρήση του) Αντοχή (Επιλέγηκαν τα καταλληλότερα υλικά) Βελτιώσεις (Τι θα άλλαζα) Εντοπισμός προβλήματος – κατάστασης Σύντομη διατύπωση ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Σύντομη δήλωση προτεινόμενης λύσης ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ (υλικό, χρήση, λειτουργία, μορφή/σχήμα, μέγεθος, κόστος, χρόνος) ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ (χαρακτηριστικά, αντοχή, εμφάνιση, ασφάλεια, εργονομία) ΙΔΕΕΣ – ΣΧΕΔΙΑ (3 ή περισσότερα) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΙΔΕΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ή / και ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΛΙΚΩΝ (από σχολείο / σπίτι) ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ Προβολή – όψεις Διαστάσεις Σχόλια - επεξηγήσεις ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΟΚΙΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ Διάγραμμα ΠΟΡΕΙΑΣ / στάδια κατασκευής ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (π.χ. κόψιμο, σύνδεση, τρύπημα) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ με πραγματικά υλικά Αναφορά στους κανόνες ασφάλειας Χαρακτηριστικά / Χρήση / Ασφάλεια ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ (π.χ. ταξινομήσεις, φύλλα εργασίας) ΕΠΙΔΕΙΞΗ από δάσκαλο Μικρές ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

1.2. Γνωριμία με υλικά και εργαλεία 1.3. Υγεία και ασφάλεια Επίσκεψη – γνωριμία με εργαστήριο Κανόνες ασφάλειας Εργαλεία στους πάγκους – πιθανές χρήσεις – ονομασία Ομαδοποιήσεις ανάλογα π.χ. με τη χρήση Επίδειξη χρήσης εργαλείων Βιτεοπαρουσιάσεις (http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/schediasmos_technologia/vinteoparousiaseis/index.html) Φύλλα εργασίας (http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/schediasmos_technologia/pinakas_ergaleion.html) Μικρές ασκήσεις

2. Προγραμματισμός ύλης σχολικής χρονιάς - Εργασίες τύπου project

Πιθανές εργασίες στην Τάξη Ε΄ ΔΟΜΕΣ Καδράκι Ημερολόγιο Λαβύρινθος Σπιτάκι με αλληλοκάλυψη Δομές τριών διαστάσεων με χαρτί ή άλλα επαναχρησιμοποιήσιμα υλικά Engino ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ Ζώα με κίνηση στο κεφάλι ή την ουρά με έκκεντρο Φιγούρες με μοχλό Τρελά οχήματα με έκκεντρα και τροχούς Άρμα με τροχούς Κουτιά έκπληξη με έκκεντρο ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ (μετατροπές ενέργειας) Οικολογικά οχήματα Αυτοσχέδια παιχνίδια Καταπέλτης Φαναράκια – ανεμιστήρες Παντογνώστης Σταθερό χέρι Ζωντανές εικόνες ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Εgg box Δείτε «Οδηγό Εκπαιδευτικού Ε - ΣΤ» (σελ. 14 -33)

Πιθανές εργασίες στην Τάξη ΣΤ΄ ΔΟΜΕΣ (Τρισδιάστατες δομές) Γέφυρες Περιστρεφόμενες φιγούρες με κέντρο βάρους Ανοιγόμενα κουτιά Τραπεζάκια Σπίτια με ξύλο Engino ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ Λούνα-παρκ με σύστημα τροχαλιών Αυτοκινητάκι Ανοιγόμενη γέφυρα (τροχαλίες ή μοχλοί ή υδραυλικό σύστημα) Φορτηγό με υδραυλικό σύστημα Γερανός Αναβατόρια Engino ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ (μετατροπές ενέργειας) Ηλεκτρικά οχήματα (αυτοκίνητα, βάρκα, αεροπλάνα) Κλιματιζόμενο σπίτι Ηλιακός φούρνος Κουτί με συναγερμό Φώτα τροχαίας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Εgg box Δείτε «Οδηγό Εκπαιδευτικού Ε - ΣΤ» (σελ. 14 -33)

Μικρές ασκήσεις

3. Οργάνωση μαθητή