«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΟΤΙΚΗ
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Σενάριο Μαθήματος Ο Θεσμός της οικογένειας στην Αρχαία Ελλάδα
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Προσέγγιση του πεζού κειμένου - Διδακτικές επιλογές Τα ίδια κείμενα, εξεταζόμενα σε σχέση με τις αξίες που παρουσιάζονται σ’ αυτά, κατατάσσονται σε κείμενα.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΤΠΕ (ΙΙ)
Σενάριο.
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
Ο Α.Β. Μουμτζάκης ως πρόσωπο της εκπαιδευτικής ιστορίας Βασίλης Συμεωνίδης.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
ΜΑΛΑΣΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Διδακτική Πληροφορικής
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 2 Ο ΓΕΛ ΒΕΡΟΙΑΣ Ψηφιοποίηση της ιστορίας του αρχαίου κόσμου μέσω παρουσίασης PowerPoint.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ» ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ ΧΧΨζχχζΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (1/2) Τίτλος: Ηγέτες του χθες και του σήμερα Τάξη: Β΄ Γυμνασίου Μάθημα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Ενότητα: Ενότητα 7η: Ένας στοργικός ηγέτης [Ξενοφών, «Αγησίλαος» 7.1-3]. Χρονική διάρκεια: 6 διδακτικές ώρες 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" ΧΧΨζχχζΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (2/2) Προϋποθέσεις υλοποίησης: λογισμικά παρουσιάσεων και επεξεργασίας κειμένων, πλοήγηση στο διαδίκτυο, ιστολόγιο, εξοικείωση με το περιβάλλον της «Πύλης για την Ελληνική Γλώσσα», διάθεση για ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" ΧΧΨζχχζΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨ

"Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" ΑΞΟΝΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 1ος Νοηματική προσπέλαση κειμένου. 2ος Αξιοποίηση λεξιλογικού πίνακα ενότητας (ρ. πράττω). 3ος Ένταξη του αποσπάσματος στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο παραγωγής του. 4ος Αναζήτηση ηγετών του παρελθόντος και του παρόντος. 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΑΞΟΝΑΣ 1 (Νοηματική προσπέλαση) ΑΞΟΝΑΣ 1 (Νοηματική προσπέλαση) 1η Ερώτηση Ανάρτηση απαντήσεων στο ιστολόγιο της τάξης (Σχόλιο –Δημοσίευση) 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΑΞΟΝΑΣ 2 (Λεξιλόγιο πράττω) %πραγ% %πραγμ% %πρακτ% %πραξ% %πραττ% 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΑΞΟΝΑΣ 3 (Ένταξη κειμένου) Προσωπικότητα Αγησίλαου Προσωπικότητα Ξενοφώντα Βασικά χαρακτηριστικά ιστορικής περιόδου συγγραφής «Αγησίλαου» Διερεύνηση του όρου «Ιστορικό Εγκώμιο» ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" ΧΧΨζχχζΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨ

ΑΞΟΝΑΣ 4 (Αναζήτηση ηγετών παρελθόντος και παρόντος) Διερεύνηση του όρου «ηγέτης» (Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα) Παρουσίαση μιας ηγετικής προσωπικότητας και αιτιολόγηση της επιλογής Email σ’ έναν ηγέτη της σημερινής εποχής ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

"Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

"Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ Μελέτη ηγετικών προσωπικοτήτων του παρελθόντος μέσα από αποσπάσματα. Μήπως οι απλοί άνθρωποι διαμορφώνουν τους ηγέτες; ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

"Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" ΚΡΙΤΙΚΗ Εύκολη η εφαρμογή του σεναρίου. Δυνατότητα για εφαρμογή ενός φύλλου εργασίας. Όχι ιδιαίτερες γνώσεις Η/Υ. 6 διδακτικές ώρες διαμόρφωση άποψης για τον ηγέτη προϋποθέσεις για κριτική στους σημερινούς ηγέτες. 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

"Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! 13/12/2014 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"