Project : χορεύοντας στον κόσμο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Οι μαθητές μας αποχαιρετούν καλλιτεχνικά τη σχολική χρονιά 1ο ΓΕΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ 8/5/2012, π.μ. Δημαρχείο Καισαριανής, (αίθουσα.
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Οι μαθητές μας αποχαιρετούν καλλιτεχνικά τη σχολική χρονιά 1 ο ΓΕΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ 8/5/2012, π.μ. Δημαρχείο Καισαριανής, (αίθουσα.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης «Άνοιξη της Ευρώπης¨ Μέσα από το πρόγραμμα Άνοιξη της Ευρώπης γνωρίσαμε καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας βοήθησε να.
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ποιος από τους παρακάτω είναι Φυσικό Πρόσωπο; (Φ.Π)
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Βασικά σημεία του μαθήματος
Άλμπουμ φωτογραφιών 2 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Επιμέλεια φωτογραφιών.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Την ημέρα κατά της παχυσαρκίας 24/10/2014 πραγματοποιήθηκε ομιλία με ομώνυμο θέμα από την κ. Μπαλάσκα Ουρανία καθηγήτρια φυσικής αγωγής.
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Άθληση – άσκηση - Υγεία Ειμαστε Οι : Dream team Βασιλογλου Δημητρης Μαραζογλου Αλεξανδρος Καφαλιδης Χαραλαμπος Ριζος Αργυρης Χατζηκωνσταντινου πολυδευκης.
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΦΙΟΡΕΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ. Η Υγεία είναι ο παράγοντας που μετράει την φυσική, ψυχολογική ή ακόμα και την πνευματική κατάσταση ενός ζώντος οργανισμού.
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
Χρήστος Γαντζίδης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Η ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑΣ !! Η Χορευτική ομάδα του σχολείου μας μετά από πρόσκληση.
4ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Ερευνα για την σχολικη βια
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ
5o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project : χορεύοντας στον κόσμο Ά Λυκείου Υπεύθυνες καθηγήτριες : Τάμαρη Ερμίνα Κάβουρα Δέσποινα και Σταμούλη Ειρήνη

1.ΠΟΙα η σχεση σασ με το χορο;

2. Ασχολειστε συστηματικα με το χορο;

3. ΠΟΣΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ;

4.Προτιματε τοn παραδοσιακο ή το μοντερνο χορο;

5.Ποιο ειδοσ χορου προτιματε;

6.ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ;

7. ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΧΟΡΟΣ; Γυμναστική Χαλάρωση Ευεξία ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ; Γυμναστική Χαλάρωση Ευεξία Καλή φυσική κατάσταση Δυνατό σώμα ΣΤΗ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ; Διασκέδαση Κέφι Έκφραση Κοινωνικοποίηση Ηρεμία Εκτόνωση Ελευθερία Χαρά

8.οταν μαθαινετε ενα χορο ψαχνετε και την ιστορια του, τισ ριζεσ του κλπ;

9.ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ;

10.ΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΤΟ ΧΟΡΟ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ;

Συμπεράσματα Οι μαθητές του σχολείου μας ,γενικά, έχουν επαφή με το χορό και ειδικότερα με τον παραδοσιακό . Αυτό ,βέβαια ,οφείλεται: στην εκπαίδευση που παρέχεται από το σχολείο μας, αφού διδασκόμαστε διάφορα παραδοσιακά όργανα και παραδοσιακούς χορούς και μαθαίνουμε σε βάθος τις αξίες και τις παραδόσεις της χώρας μας. στις συνθήκες ζωής μας ,αφού πολλοί πολιτιστικοί σύλλογοι υπάρχουν αλλά και συχνά πραγματοποιούνται πανηγύρια και χορευτικές εκδηλώσεις στο νησί μας .

Συμπεράσματα παρατηρήσαμε ότι σε μικρότερη ηλικία τα παιδιά ασχολούνται με περισσότερα από ένα είδος χορού από μία φορά την εβδομάδα, ενώ όσο μεγαλώνουν η ενασχόληση είναι πιο επιλεκτική και πιο συστηματική.

ΤΕΛΟΣ